Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 574
Skal gjøre det enkelt:

Finnes det en måte så jeg kan gi strøm til en USB port til akkurat et spesielt tidspunkt?
Altså, hvis jeg har feks en tlf lader i usb'en, så begynner den å lade kl 7 på kvelden selvom jeg ikke er hjemme (pcen er på though..)
Sånn + sånn burde da gjøre susen.
Noe så enkelt som en USB lader koblet til et tidsur ala http://www.clasohlson.com/no/Koblingsur/Pr328618000

Så starter den å gi strøm / ladde tilkoblede enhet på gitt tidspunkt
Sist endret av Mantuz; 5. september 2012 kl. 00:47.
Ja, jeg vet det funker, men tenkte på gjennom USB. Hovedpoenget er ikke å lade telefonen, det var bare et eksempel. Tenkte på selve USB'en

NVM, jeg misforsto. Det funker det dere sier, og nå vet jeg hva jeg skal ha! Endelig!

Jeg har vært til innkjøp av en timer nå, men den vil ikke starte av en eller annen grunn. Den kommer til tidspunktet den skal begynne, men da bare stopper den. Jeg tror det er fordi hjulet er for tungt å spinne videre etter at den har nådd punktet. Jeg prøvde å vri den om for hånd, og kan ikke tenke meg den greier å snu det. Vet ikke om dere skjønte hva jeg mente, men hadde vært veeeeldig fint om noen hadde en løsning på det