Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 3780
Jeg har nylig hatt bursdag og trakk derfor på meg noen helt nye sokker i mårrest. Det fikk meg til å tenke på at dette må være en av de beste følelsene som finnes.

Hvilke andre slike følelser er helt der oppe, uten at de er relatert til sex eller rus?
Hoppe i fallskjerm
Etter ei god treningsøkt er man sliten på en god måte

Bestå billappen, bestå eksamen, få gode karakterer, lønnsutbeling med overtidbonus, hoppe i strikk eller fallskjerm, berg og dalbaner med heftige fall eller akselerasjon, spise et godt måltid, stolthet i andres dyder (når lillebror får sekser i eksamen), vinne i sjakk eller uno. Nedbetale lån, kjøpe leilighet
Mestringsfølelse.

Følelse av tilhørighet til ett friskt og godt fellesskap.

Å hjelpe andre
Å våkne til lukten av nykvernet kaffe, stekt egg og bacon og lydene av ei i overkant morgenfrisk ei som traller og nynner mens frokosten blir gjort klar.
Spise hva som helst etter man har sultet/fastet.
Dusje etter å ha vært skitten/svett over en lengre periode med tid.
Gråte ærlige tårer.
Massasje når man virkelig trenger det.
Å gli gjennom luften hengende i en paraglider på en finværsdag, mens man betrakter landsskapet i fugleperspektiv.
  • Sove 8+ timer i strekk uten å våkne
  • Sove/våkne når du vil
  • Sol
Bli ringt opp av intervjuer om tilbud om ny jobb
Det å legge seg ned i senga og legge dyna over meg er det aller beste jeg vet. AHHHHHHH!!!
Brødskive med gulost etter 15 dagers øvelse i felt med drytek hver dag
Å omsider få løs bringebærfrøet som har satt seg fast mellom jekslene når du spiste vafler hos bestemor.
Når man legger noe på et lurt sted for å ikke glemme det og faktisk ikke glemmer det.
-Å treffe vannet etter å ha hoppa fra en høyde man ikke er komfortabel med

-å lande triks man er redd for å prøve, snowboard, downhill, skateboard

-å lande godt når man skjønner mid-air at å faen i hælvette dette var et stort hopp, snowboard og downhill

-å innse at mat er så mye mye mer enn det man er vant til å spise, til den grad at man får tårer i øynene, tasting meny på Hyde og Hotshop (skamdyrt, vel verdt det, hadde ikke vært mulig hadde det ikke vært for kjæresten)

-å få en god respons fra noen man er glad i etter at man har åpnet seg om noe som er vanskelig å si til et annet levende menneske

- å innse at personen man er forelska i faktisk er like forelska i deg tilbake, og så det første kysset

- å få den inn, for så å komme inni personen man har prøvd å ha sex med i tre måneder uten om å få det til pga nerver og forventningspress.

- når musikk er så godt og så høyt men samtidig behagelig at det ikke finnes noe annet i hele verden enn akkurat det, der og da( første 3 gangene uten rus, så rus desverre. . 1. Cult of Luna, Roskilde, 2. Godspeed you black emperor, 3.Explosions in the sky, 4. André Bratten på parkteatret og mdma, fyttifaen det villeste jeg noen gang har kjent og hørt. verdt og ødelegge all fremtidige konsertopplevelser.).

-å føle at man er viktig for noen

-å få et eketefølt smil fra en man ikke kjenner på gata.

- å skade seg/slå seg skikkelig å kjenne at joda, det kommer til å gå bra

- å få et positivt vedtaksbrev fra Nav.

-å få KP på freak når man føler men har skrevet et bra svar.

-Fallskjerm

Takk for en god tråd, jeg ser at jeg faktisk har opplevd veldig mye godt i livet mitt. Dette må jeg huske på.
Etter å ikke ha klart å sovne på egenhånd på 4-5 år så hadde det å kunne fått sovne vært det ypperste av det beste.
Det hadde vært himmelsk.
Sorry, men klarte ikke å ikke dra inn sex eller rus. Men jeg syntes jeg legitimerte de.
Når alt har gått helt til helvete, og så våkner man.
Å våkne til finvær etter en lenger periode med overskyet vær.
Sist endret av Mekkern; 12. september 2023 kl. 16:37.
Frihet og økonomi til å reise til utlandet helt aleine. Ha med minimalt med ting og kjenne på hvor utrolig befriende det er å være i et varmt land på andre siden av jorda eller en kul europeisk by og føle deg lett som en fjær. Du har ikke en stor koffert som tynger deg ned. Du har ingen bekrymringer. Du sanker opplevelser.

Alle turene jeg har vært på har vært unike og jeg lærer noe hver gang. Jeg lærer om meg selv og hvordan jeg oppfører meg i møte med nye mennesker. Jeg lærer å gjøre min greie og sette pris på de jeg møter.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 12. september 2023 kl. 17:25. Grunn: .
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
"Flow" og følelsen av å virkelig kunne fokusere på noe. Type "oppslukt i timevis og stopper knapt for å spise"-flow der man vet nøyaktig hva man driver med og hvorfor. Alt er perfekt klart og gir mening, alt man tenker strømmer fritt ut og blir automatisk snasent.

Følelsen av å være behagelig trøtt/døsig på en slapp sommerdag. Bonuspoeng for valgfritt dyr som også ligger og purker på fanget.

Enkelte sanger når man er i rett hjørne - rus kan hjelpe, men er ikke nødvendig.

Følelsen når man havner i en eller annen selvforsterkende latterkrampe med noen.
Sitat av junkhouse Vis innlegg
Jakt.
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?
Sitat av noguhso Vis innlegg
Hvorfor det?
Vis hele sitatet...
Vi snakker om subjektive følelser her. Fordi en annen syns jakt er gøy, betyr det nødvendigvis ikke at du syns er gøy.

Jeg vil tippe jakt og fisking passer for de som har god tålmodighet.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Vi snakker om subjektive følelser her. Fordi en annen syns jakt er gøy, betyr det nødvendigvis ikke at du syns er gøy.

Jeg vil tippe jakt og fisking passer for de som har god tålmodighet.
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke fatte følelser, det er derfor jeg lurer på om bruken av vold kanskje kan vekke noe. Hva er så følelsen av jakt og felle et dyr for din del? Hva ville du følt hvis det ikke hadde vært et dyr, 8g du ville felt et menneske?
Å endelig klare og bryte traumebåndet og si «fuck you» og bryte med min narsissistiske, kontrollerende og voldelige ex. Det sies at det krever mer styrke enn å slutte med all slags type drugs. En intens frihetsfølelse.
Å være forelsket, eller følelsen av å mestre noe.
Føler å våkne etter mareritt er det beste. Plutselig er man trygg i senga si.

Legge seg nydusja i nytt sengetøy.

Våkne varm på natten og snu dynen.

Krype ned i en varm sovepose når man er kald på telttur.

Å ha god samvittighet.

Få mer lønn enn du forventet.

Vinne i warzone.

Spille et spill jeg har ventet lenge på.

Pannekaker med bacon.

Lang frokost.

Ha cotton mouth Og drikke kald sjokomelk.

Ikke bli stoppet i tollen.

Få en pakke man har bestilt på nettet.

Ta en sigg i smug.

Få skryt på jobb.

Når kjønnsvortene endelig forsvinner.

Når legen sier ja til resepten du ber om.

Ha en katt på brystet.

Terge folk på Internett.

Våkne og tro du må stå opp men ser du kan sove noen timer til.

Når bussbyttene klaffer perfekt.

Tørke deg etter du har bæsjet og papiret er rent.

Ha perfekt avføring.

Tisse etter å ha holdt seg lenge.

Cald cola.

Neste falle og du klarer å hente deg inn igjen.

Få andre til å le.

Synge høyt i bilen.

Kjøre motorsykkel på natten.

Ha penger på konto helt til meste lønning.

Skrive lange lister.

Null hull på tannlegen.
Sist endret av Astro Man; 12. september 2023 kl. 23:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sovne med sokker på og ta de av midt på natta. 10/10
Behandle en pasient og se at hen går fra å være helt isolert og deprimert til å leve et sosialt liv fylt med glede
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Føler å våkne etter mareritt er det beste. Plutselig er man trygg i senga si.

Legge seg nydusja i nytt sengetøy.

Våkne varm på natten og snu dynen.

Krype ned i en varm sovepose når man er kald på telttur.

Å ha god samvittighet.

Få mer lønn enn du forventet.

Vinne i warzone.

Spille et spill jeg har ventet lenge på.

Pannekaker med bacon.

Lang frokost.

Ha cotton mouth Og drikke kald sjokomelk.

Ikke bli stoppet i tollen.

Få en pakke man har bestilt på nettet.

Ta en sigg i smug.

Få skryt på jobb.

Når kjønnsvortene endelig forsvinner.

Når legen sier ja til resepten du ber om.

Ha en katt på brystet.

Terge folk på Internett.

Våkne og tro du må stå opp men ser du kan sove noen timer til.

Når bussbyttene klaffer perfekt.

Tørke deg etter du har bæsjet og papiret er rent.

Ha perfekt avføring.

Tisse etter å ha holdt seg lenge.

Cald cola.

Neste falle og du klarer å hente deg inn igjen.

Få andre til å le.

Synge høyt i bilen.

Kjøre motorsykkel på natten.

Ha penger på konto helt til meste lønning.

Skrive lange lister.

Null hull på tannlegen.
Vis hele sitatet...
Hahaha du har virkelig skapt listen her men det er en ting jeg stusser over av alle 500 forslagene dine. Hvorfor er god samvittighet en av dem? Er det jeg som kanskje er fullstendig idiot eller ikke har opplevd det? I såfall så kan du kanskje forklare hva dette innebærer? Alt annet er jeg forøvrig enig i
Å miste meg helt på dansegulvet til psykedelisk musikk på festival er noe det beste jeg vet. Dette kan selvfølgelig gjøres med rus, men jeg gjør det hovedsakelig uten rus. Da jeg føler rusmiddler roter til fokuset på musikken mer enn de hjelper
Sitat av noguhso Vis innlegg
Hahaha du har virkelig skapt listen her men det er en ting jeg stusser over av alle 500 forslagene dine. Hvorfor er god samvittighet en av dem? Er det jeg som kanskje er fullstendig idiot eller ikke har opplevd det? I såfall så kan du kanskje forklare hva dette innebærer? Alt annet er jeg forøvrig enig i
Vis hele sitatet...
Du sier det her til alt av følelser. Enten så er du tidenes troll eller så burde du ta imot all den hjelpen samfunnet kaster etter deg.
Legge en svær fet kabel og kjenner tarmene roer seg.
- Når du forstår at du har realisert noen av visjonene dine
- Å se andre lykkes
- Når du innser at barna dine er i ferd med å bli gode voksne mennesker
- Nært vennskap og tilhørighet
- Når du innser at du har blitt et godt, voksent menneske.
- Å nyte en pils, ikke for å fly virkeligheten, men for at du ikke har noe som ikke er oppgjort.
- Kroppslig forløsende øvelser som å tisse eller bæsje når det virkelig pokker på.
- Gjøre gode ting for andre/ være hyggelig og høflig. Kaller det" "Snill egoisme"
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Du sier det her til alt av følelser. Enten så er du tidenes troll eller så burde du ta imot all den hjelpen samfunnet kaster etter deg.
Vis hele sitatet...
Enkelte har ikke det du har, så ta imot "følelser".eller hva du kaller det. Hvordan føles en følelse?
Sitat av noguhso Vis innlegg
Enkelte har ikke det du har, så ta imot "følelser".eller hva du kaller det. Hvordan føles en følelse?
Vis hele sitatet...
Hvordan ser farger ut?
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hvordan ser farger ut?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde håpet du hadde svaret

Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hvordan ser farger ut?
Vis hele sitatet...
Mangel på ord? Ta deg en reise gjennom galaksen så kan du forklare
Sist endret av noguhso; 13. september 2023 kl. 19:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av noguhso Vis innlegg
Jeg hadde håpet du hadde svaret



Mangel på ord? Ta deg en reise gjennom galaksen så kan du forklare
Vis hele sitatet...
Kanskje du kunne tatt en titt i din forrige tråd? Er sikkert mange svar du kunne svart på der, så slipper vi å deraile denne tråden
Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Kanskje du kunne tatt en titt i din forrige tråd? Er sikkert mange svar du kunne svart på der, så slipper vi å deraile denne tråden
Vis hele sitatet...
Du har et poeng der, det skulle jeg ha gjort uten at jeg er enig med deg under jeg spurte om, jeg har ikke fått svar på det jeg lurte på. Har du?

Majao oppsummerte det veldig bra, det resterende er selvmestring
Sist endret av noguhso; 13. september 2023 kl. 20:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Når dere er så flinke til å ødelegge en fin tråd får jeg jo lyst til å bli med med en gang!

Sitat av noguhso Vis innlegg
Majao oppsummerte det veldig bra
Vis hele sitatet...
Han går forresten som Kakao i disse dager. Vi spiller squash sammen så jeg kjenner han godt. Litt snerkete type, men ellers varm tvers igjennom.
Sitat av supranaut Vis innlegg
Når dere er så flinke til å ødelegge en fin tråd får jeg jo lyst til å bli med med en gang!



Han går forresten som Kakao i disse dager. Vi spiller squash sammen så jeg kjenner han godt. Litt snerkete type, men ellers varm tvers igjennom.
Vis hele sitatet...
Så bra, jeg pratet med han på wickr og slo av en dialog. Jeg kjenner han ikke men virker som en solid type. Jeg venter dog på svar og har ikke hørt noe fra han. Hvis du vet så tar jeg gjerne en prat - for å ikke spore tråden så.ksn vi snakkes der
Fuck Mr. Plod!
Trainsurfe, faen det toppet kaken av eufori
Sitat av supranaut Vis innlegg
Når dere er så flinke til å ødelegge en fin tråd får jeg jo lyst til å bli med med en gang!



Han går forresten som Kakao i disse dager. Vi spiller squash sammen så jeg kjenner han godt. Litt snerkete type, men ellers varm tvers igjennom.
Vis hele sitatet...
Hold kjeft, det gjør jeg ikke.
Den var vanskelig men gode matopplevelser kanskje
av og til når man våkner en rolig morgen
med nakne tær under ullteppet i sengen
der lite og intet strev kreves den dagen
kun lyd av stillhet her inne og ute i hagen

Sitat av haiskalle Vis innlegg
Å gli gjennom luften hengende i en paraglider på en finværsdag, mens man betrakter landsskapet i fugleperspektiv.
Vis hele sitatet...
Den ser jeg, og en gang i tiden slo jeg mynt og kron
om det skulle bli eventyr i luften eller under vannet.
Ble dykking, og mye fantastisk utforsking og turer med
det i et både krevende og flytende "fremmed" element
herlig når man glemmer alt annet og bare er, der og da
tilstede i eget liv om så fra fisken eller fuglens perspektiv,
-
Sist endret av herognå; 15. september 2023 kl. 04:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Manta roller coasteren i Seaworld San Diego..
isbading, følelsen man får etterpå er magisk
Fuck Mr. Plod!
Når man prøver å sove også skjekker man klokken en siste gang. "Ahhh jobb om 3 timer"

Eller når man har dårlig tid også går Jernbane Bommene ned.

Plutselig må man sikkelig drite på jobb.

Eller den nydelige alarmen om morgen "lalalala la, lalalala"

Fluen og myggen som hvisker god natt i øret ditt.

Eller lydboken som plutselig tar slutt og man må åpne opp øya, hundrevis av nye lydbøker man kan velge.

Når alle plutselig vil dra hjem, men man er fortsatt gira på mere sprell.

Legge seg i senga på en søndagskveld.

Er så mye å velge imellom <3
av og til godt å snu ting på hodet i lære og liv
takk, Nøddy, for ditt initiativ og eget perspektiv gir
verdi for enhver debatt om vegen er kronglet og bratt

-
å kunne gå barbeint ut i hagen
og pisse passe fritt på egen grunn
noe mat og masse væske i magen
så lettes blæretrykket for en stund
-
:- )
Sist endret av herognå; 16. september 2023 kl. 01:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
da jeg startet business, tenkte jeg ikke så mye over mengde cash jeg akkumulerte, og etter ett år var det en skikkelig godfølelse å se at jeg hadde tjent nok til å ikke måtte jobbe på noen år om jeg ikke ville.