Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 5284
Tok 6stk 180mg knips klokken fem idag tidlig å når er klokken 21 å har fortsatt ganske svære pupiler å umulig sove
Det er jo en selvfølge at du ikke får søv når du har knaska 1 g molly på engang
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Tok 6stk 180mg knips klokken fem idag tidlig å når er klokken 21 å har fortsatt ganske svære pupiler å umulig sove
Vis hele sitatet...
Du tok 6 knips? Dette må være det dummeste jeg har hørt, enten er pillene mye svakere en du tror eller så har du en helt sinnsyk toleranse. Du leker med livet med å ta slike mengder, håper i allefall dette ble delt utover hele dagen.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har blitt lurt
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror modsa sletta mitt tidligere innlegg, men du har tatt idiotiske mengder!

Når du for sove blir vanskelig å si, men forhåpentligvis har du sovna innen nå. Du bør ta noen tak i livet ditt her altså, vil du virkelig bli tusen kroner fattigere + gamble å bli grønnsak resten av livet for EN kveld som griserusa?

Du bør heller konfrontere problemene i livet ditt som gjør at du velger å rømme på en slik måte.

Jeg håper at du har blitt lurt som Stinn Bison foreslår. Hvis du virkelig har fått i deg over 1000mg MDMA skal du ha trippa baller, da overdrevne overskudd av MDMA fører til at kroppen nedbrytere det til hallusinogenet MDA istedenfor (om jeg bommer på MMDA her så skyt meg)

En tynn kjenning tok 450mg MDMA for ei stund siden.... Og spilte kort med seg selv på fest i noen timer...

Er du har du fått noe utblanda søppel.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes også det er sykt at du igår klarte å skrive noe så dømmende om noen andre, du burde se deg selv i speilet.

Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Du vet jo hva du må gjøre, slutt å ta cola å betal pengene fra de du har lånt av.
Med mindre det du har mest lyst til er å være sammfunstaper resten av livet for en kortvarig følelse
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Synes også det er sykt at du igår klarte å skrive noe så dømmende om noen andre, du burde se deg selv i speilet.
Vis hele sitatet...
Tror han må ha fått i seg noe annet. Skal ikke være noe moral preken, men han leker med livet samtidig som han dømmer andre. Kanskje han er et troll også ikke vet jeg.
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Tror han må ha fått i seg noe annet. Skal ikke være noe moral preken, men han leker med livet samtidig som han dømmer andre. Kanskje han er et troll også ikke vet jeg.
Vis hele sitatet...
Jeg tåler stimms, er så si udødelig. Å livet mitt er jo ikke helt på kjøre fårdi jeg tok en høy dose molly(med toleranse)
Å vil legge til i posten at jeg tok først 2 piller åsså 4 piller til, klokken 5

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En tynn kjenning tok 450mg MDMA for ei stund siden.... Og spilte kort med seg selv på fest i noen timer...

Er du har du fått noe utblanda søppel.
Vis hele sitatet...
Er veldig inviduelt, kompisen min som tok 1 av samme pille ble helt ute av seg å begynnte snakke med folk som ikke var dær
Sist endret av psychic_sunnny; 20. august 2023 kl. 04:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du vet ikke hvordan MDMA fungerer hvis svaret ditt er at «du tåler stims, er så og si udødelig». Det at du har høy toleranse endrer ikke hvordan MDMA fungerer, du voldtar serotoninsystemet ditt når du holder på sånn der, med eller uten toleranse. Før du vet ordet av det så er du grønnsak som kompis over her skrev. Om du har flaks og ikke blir fysisk grønnsak så kan du faen meg vedde alle penga dine på at du blir psykisk grønnsak.

Det at du har stemmerett er helt sjukt, du har jo absolutt ingen logisk tenking, rett og slett en fare for samfunnet å i det hele tatt ta dine meninger i betraktning. Gjerne fortsett å peis på siden du er udødelig så blir du vinnern av Darwin Awards 2023, sånne som deg er grunnen til at MDMA får et dårlig rykte.

Jeg tar ikke MDMA engang så det bryr meg langt oppi rasshølet hvordan ryktet til MDMA er blant allmenheten, men det at rusbrukere har et rykte som komplette idioter er synd når det er folk som deg som fører til det.

Altså sorry for et frekt jævla svar men hva faen er det du driver med mann? Det er helt sykt å lese det du skriver
Sitat av HeavyMacro Vis innlegg
Du vet ikke hvordan MDMA fungerer hvis svaret ditt er at «du tåler stims, er så og si udødelig». Det at du har høy toleranse endrer ikke hvordan MDMA fungerer, du voldtar serotoninsystemet ditt når du holder på sånn der, med eller uten toleranse.
Vis hele sitatet...
Tja er ganske immun mot nedturer å sånt siden dop så vidt funker for meg, du vet jo ikke hvor stor nivå av serotinin som blir løst ut på receptorene mine kun av å vite dosen jeg tok
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Tja er ganske immun mot nedturer å sånt siden dop så vidt funker for meg, du vet jo ikke hvor stor nivå av serotinin som blir løst ut på receptorene mine kun av å vite dosen jeg tok
Vis hele sitatet...
Den nedturen kommer...Du vet bare ikke når.
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Tja er ganske immun mot nedturer å sånt siden dop så vidt funker for meg, du vet jo ikke hvor stor nivå av serotinin som blir løst ut på receptorene mine kun av å vite dosen jeg tok
Vis hele sitatet...
Veldig bra sagt Du er den tøffeste som tar narkotika så får vi se hvor lenge den holdningen din varer
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Tja er ganske immun mot nedturer å sånt siden dop så vidt funker for meg, du vet jo ikke hvor stor nivå av serotinin som blir løst ut på receptorene mine kun av å vite dosen jeg tok
Vis hele sitatet...
Fortsatt på tren? Isåfall er det derfor du noenlunde overlever nedturene da tren også frigjør serotonin. Også er det neurotoxic.

Ellers har jeg sett litt av historikken din. Du tåler mer når du er 16-17 år enn etter du bikker 30. Jeg regner med at du aimer for å bikke 30? Alle tåler "alt" når man er ung. Det blir værre jo eldre du blir.
Sist endret av IneartheDx; 20. august 2023 kl. 11:12.
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Tja er ganske immun mot nedturer å sånt siden dop så vidt funker for meg, du vet jo ikke hvor stor nivå av serotinin som blir løst ut på receptorene mine kun av å vite dosen jeg tok
Vis hele sitatet...
Tenkte det samme jeg og til jeg hadde nedtur i 8 dager.
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Tja er ganske immun mot nedturer å sånt siden dop så vidt funker for meg, du vet jo ikke hvor stor nivå av serotinin som blir løst ut på receptorene mine kun av å vite dosen jeg tok
Vis hele sitatet...
Hør her nå, bare fordi du ikke merker nedturer er du ikke udødelig eller veldig spesiell. Men mengdene du tar er fremdeles så høl i hue og at du geiper det vekk på den måten du gjør, jeg håper du ender i rullestol!
Du burde ta til deg at samtlige reagerer på dosene du hiver i deg. Kompisen din tok 1 pille å tura fint på det, og du tar 6? Helt på trynet!
Denne karen burde ikke få lov til å skrive på freakforum etter hva jeg har sett kommentert tidligere.
Sitat av Nimja Vis innlegg
Du burde ta til deg at samtlige reagerer på dosene du hiver i deg. Kompisen din tok 1 pille å tura fint på det, og du tar 6? Helt på trynet!
Vis hele sitatet...
Angrer i ettertid åltså, da jeg tweaka helt. Tok 2 først å fikk perfekt effekt av det så tenkte jeg at hvis jeg tar dobbelt så får jeg sikkert samme effekten
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Angrer i ettertid åltså, da jeg tweaka helt. Tok 2 først å fikk perfekt effekt av det så tenkte jeg at hvis jeg tar dobbelt så får jeg sikkert samme effekten
Vis hele sitatet...
Og hvorfor trodde du det?
Sitat av 420master Vis innlegg
Og hvorfor trodde du det?
Vis hele sitatet...
Det er enkel mdma logikk. Alle som har tatt mdma vet at man tar fantastiske valg når man er påvirket.

"Øy, kenneth. Vet du hva? Jeg har fire piller til i skuffen nede. Skal vi ta dem nå? Jaaaaa"
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Det er enkel mdma logikk. Alle som har tatt mdma vet at man tar fantastiske valg når man er påvirket.

"Øy, kenneth. Vet du hva? Jeg har fire piller til i skuffen nede. Skal vi ta dem nå? Jaaaaa"
Vis hele sitatet...
Nei det er ikke typisk mdma logikk. Det er ikke noe logikk overhodet. "Jeg spiste to pølser og ble mett så jeg tenkte at hvis jeg spiste ti pølser så ble jeg like mett". Det er noe hjerneskada tankegang right there ass
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Det er enkel mdma logikk. Alle som har tatt mdma vet at man tar fantastiske valg når man er påvirket.

"Øy, kenneth. Vet du hva? Jeg har fire piller til i skuffen nede. Skal vi ta dem nå? Jaaaaa"
Vis hele sitatet...
Logikk er ikke subjektivt…

Mdma gir ikke rus, det løser ut serotonin som gir rus men da MÅ DU HA SEROTONIN IGJEN

Ja jeg skrev med caps lock fordi dette er visst noe som går 80% hus forbi.
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Angrer i ettertid åltså, da jeg tweaka helt. Tok 2 først å fikk perfekt effekt av det så tenkte jeg at hvis jeg tar dobbelt så får jeg sikkert samme effekten
Vis hele sitatet...
Ett lite tips til deg til fremtiden. Når du skal ture på knips eller mdma, ikke ha mer tilgjengelig enn brukerdosen du skal ta, pluss maks 1 redosering. Legg resten ett sted du ikke får tak i det mens du turer.
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Angrer i ettertid åltså, da jeg tweaka helt. Tok 2 først å fikk perfekt effekt av det så tenkte jeg at hvis jeg tar dobbelt så får jeg sikkert samme effekten
Vis hele sitatet...
Du ødelegger kjemien i hjernen din på denne måten.
Sitat av Nimja Vis innlegg
Ett lite tips til deg til fremtiden. Når du skal ture på knips eller mdma, ikke ha mer tilgjengelig enn brukerdosen du skal ta, pluss maks 1 redosering. Legg resten ett sted du ikke får tak i det mens du turer.
Vis hele sitatet...
Jeg som er pluggen så har alltid uendlig, ekke så alt for glad i molly så skjer ikke ofte
Anonym bruker
"Vettskremt Brasme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har også ved en anledning knasket i meg 1 x 260mg og 2 x 90mg, altså nesten et halvt gram tabletter på rave og bittelitt syre.

Peaka fint og holdt ut mange timer og hadde grei toleranse der uten rulling av øyne og være stuka.

Mens neste gang en stund etterpå tok jeg kun 1 halv av den samme sterke og den kicka hardere enn hele skogsraven der kombinert feks.

Setting, psyke, formen, evt medisiner og toleranse kan ha mye å si på folk.

Men forsåvidt helt enig det er (for) høy dose, men selv har jeg ikke slitt med noe i ettertid feks. Jobber daglig i lederstilling, trener og har et A4 liv.

Skriver dog ned nøyaktig vekt og klokkeslett etter beste evne og loggfører alt så det blir fordelt.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan går det idag da? Send oss gjerne noen oppdateringer.
Av en eller annen grunn så opplever jeg alltid nedturen (gjerne fysisk nedtur) 2 dager etter mdma. Dagen etter har jeg som regel afterglow.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Av en eller annen grunn så opplever jeg alltid nedturen (gjerne fysisk nedtur) 2 dager etter mdma. Dagen etter har jeg som regel afterglow.
Vis hele sitatet...
Blir vel litt som med de dopaminerge amfetaminene. Selv om man ikke nødvendigvis er ruset lengre, har man fortsatt et unormalt høyt nivå av dopamin før man krasjer ordentlig. Rusen forsvinner, men det er fortsatt greit med serotonin som flyter rundt og sakte forsvinner på dag nr 2. It is what it is.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan går det idag da? Send oss gjerne noen oppdateringer.
Vis hele sitatet...
Eneste jeg kjente var at jeg var litt slapp dagen etter
Anonym bruker
"Underernært Tunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dude, om ikke du er så ødelagt psykisk at du har tatt livet av deg innen 5 år blir jeg overrasket.'

Hvor lenge det varer er umulig å svare på, da omtrent ingen andre enn deg ville utsatt seg selv for slike idiotiske doser.
Jada men jeg vil heller leve 5 år som en ulv en å leve 100 år som en sau
Sist endret av psychic_sunnny; 22. august 2023 kl. 11:39.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dude, om ikke du er så ødelagt psykisk at du har tatt livet av deg innen 5 år blir jeg overrasket.'

Hvor lenge det varer er umulig å svare på, da omtrent ingen andre enn deg ville utsatt seg selv for slike idiotiske doser.
Vis hele sitatet...
Her mangler du tydelig evne til konsekvenstenkning.
Om du fucker opp hjernen og livet ditt i løpet av tenårene og tidlig i 20 årene så har du hele resten av livet ditt, ca 65 år på å bittert angre på den holdningen.
Det er jævlig lang tid å ha det dritt.
Det er størsteparten av livet ditt, og når du kommer dit, og får andre prioriteringer så kommer du til å angre bittert på dette.
Og det kommer om du fortsetter, du har staket ut kursen allerede.
Forhåpentligvis for deg så er det ikke for sent å snu.
Nå er det såpass mye kunnskap rundt dette, at å fucker opp seg selv som du gjør er et aktivt valg du tar.
Vel, du har blitt advart!
Sist endret av Fraktalist; 22. august 2023 kl. 11:51.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Jada men jeg vil heller leve 5 år som en ulv en å leve 100 år som en sau
Vis hele sitatet...
6 knips på en gang. AUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!

for en ulv du er OUUUUU!!!!
Sist endret av Nøddy; 22. august 2023 kl. 12:25.
jesus bro jeg tweaker helt av 2 knips tbf vet aldri hva dosen på skitten jeg tar er men fortsatt
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du tok ecstacy, ikke molly.

Molly = MDMA i krystallform
Ecstacy = MDMA i tablettform
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Jada men jeg vil heller leve 5 år som en ulv en å leve 100 år som en sau
Vis hele sitatet...
At du ikke er ulv betyr ikke automatisk at du er sau. Hvorfor ikke leve som giraff?
6 på en gang, da må det være svake greier? Det meste jeg har brukt er ett sted mellom 8 og 12stk kraftige knips som inneholdt MDMA + noe annet, men dette var i løpet av ett døgn. Var totalt hjernedød omtrent. Det er 15 år siden nå ca, føler enda at serotonin nivået mitt er skrudd.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
6 på en gang, da må det være svake greier? Det meste jeg har brukt er ett sted mellom 8 og 12stk kraftige knips som inneholdt MDMA + noe annet, men dette var i løpet av ett døgn. Var totalt hjernedød omtrent. Det er 15 år siden nå ca, føler enda at serotonin nivået mitt er skrudd.
Vis hele sitatet...
Nettopp pillene hans må ha vært svake, men vel og merke så er ecstasy pillene myee mer potente nå en de var 15 år siden. Det er ikke uvanlig lenger å få piller med 300+ MG
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Nettopp pillene hans må ha vært svake, men vel og merke så er ecstasy pillene myee mer potente nå en de var 15 år siden. Det er ikke uvanlig lenger å få piller med 300+ MG
Vis hele sitatet...
Det stemmer, men utifra beskrivelsen til trådstarter så kan man nesten gå ut i fra at han ikke har hatt piller av det kaliberet.
Sitat av YoungAlkis Vis innlegg
Nettopp pillene hans må ha vært svake, men vel og merke så er ecstasy pillene myee mer potente nå en de var 15 år siden. Det er ikke uvanlig lenger å få piller med 300+ MG
Vis hele sitatet...
Har tatt sykere doser, tok 4g reine molly krystaller å overlevd(sluttet å puste men overlevde siden jeg allerede var på sykehuset)
jeg vet pillene mine ikke svake fårdi jeg fjerna det blå fargen de bruker til å presse pillene med nål å fikk nesten 180mg ut
Vendors som selger svake piller får uansett dårlige reviews.
jeg er nesten udødelig på stimms sier jeg
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Har tatt sykere doser, tok 4g reine molly krystaller å overlevd(sluttet å puste men overlevde siden jeg allerede var på sykehuset)
jeg vet pillene mine ikke svake fårdi jeg fjerna det blå fargen de bruker til å presse pillene med nål å fikk nesten 180mg ut
Vendors som selger svake piller får uansett dårlige reviews.
jeg er nesten udødelig på stimms sier jeg
Vis hele sitatet...
Er du HELT blæsta?
Du vet at pillene dine er sterke fordi du klarer å skrape av fargemiddelet på utsiden av tablettene? Fyfaen til nepe, er det mulig.
Kan noen stenge fyren ute av forumet?
Han tar ikke til seg råd, og kan forårsake død hos andre personer som også tror de er "udødelige".

For å gå on-topic; Vi veit ikke. Du bruker 10X dosen oss vanlige folk ville brukt, og er sannsynligvis grunnen til at MDMA aldri kommer til å bli lovlig her til lands.
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
INGEN som leser denne tråden SKAL følge noe av det som sies her. Gjør man det risikerer man permanent hjerneskade.
Føler meg som en pyse i forhold når rekorden min er bare 5 knips á 150 mg.

Hva med å heller redusere dosen og heller kombinere rusen med feks ketamin og/eller lsd? Hjernen blir skånet for farlige doseringer, samtidig så har man det fett.
For en tulling, jeg håper du er en tenåring fordi du høres ut som de 15 åringene som syns det er kult å ha drukket en liter med 40% å ta en så høy dose viser bare at du enten er sterkt narkoman eller suicidal. Uansett så skjønner alle her du trenger hjelp.
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Har tatt sykere doser, tok 4g reine molly krystaller å overlevd(sluttet å puste men overlevde siden jeg allerede var på sykehuset)
jeg vet pillene mine ikke svake fårdi jeg fjerna det blå fargen de bruker til å presse pillene med nål å fikk nesten 180mg ut
Vendors som selger svake piller får uansett dårlige reviews.
jeg er nesten udødelig på stimms sier jeg
Vis hele sitatet...
Jøss, det er jo ikke håp for deg.
Å holde ei jentes hånd gir mer rus enn alle rusmidlene i verden <3 :')
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
Har tatt sykere doser, tok 4g reine molly krystaller å overlevd(sluttet å puste men overlevde siden jeg allerede var på sykehuset)
jeg vet pillene mine ikke svake fårdi jeg fjerna det blå fargen de bruker til å presse pillene med nål å fikk nesten 180mg ut
Vendors som selger svake piller får uansett dårlige reviews.
jeg er nesten udødelig på stimms sier jeg
Vis hele sitatet...
Takk da, det er nettopp pga jævla idioter som deg at MDMA aldri kommer til å bli legalisert. Du blir vel snart enda et av disse darwin-mesterskap vinnerne som Sylvi Listhaug kan dra frem som et eksempel på hvorfor vi må tilbake med strengere straffer for narkotikabruk. De er allerede i gang med retorikken.
Sitat av psychic_sunnny Vis innlegg
jeg er nesten udødelig på stimms sier jeg
Vis hele sitatet...
Famous last words...