Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 679
tenker å prøve magic mushrooms for første gang snart. noen tips?
Sist endret av pl1ng; 10. mai 2023 kl. 19:45.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Unngå elektriske/hvite lys, unngå pc og mobil, prøv å være ute i naturen på et fint sted med varme klær, liggeunderlag og passende musikk. Et trygt og respektfullt leirbål er ikke å forakte heller.
Bra sted å sitte, utsikt, adgang på creature comforts

Hvis man skal gjøre det hjemme bør man være alene, uten omsorg for barn eller dyr, helst bør noen du stoler på vite om det og kunne sjekke ståa ila kvelden. Gjerne rydde hele leiligheten man skal være i og bruke ikke -brannfarlige levende lys

Og ellers ha ryggen fri, å ikke kunne forstyrres av noe som kan gi noia

Og så bør man skru av og deaktivere og rydde vekk maskiner og gjenstander man ikke bør føkke med i påvirket tilstand

Dette er mine preferanser på "regler" og ikke en fasit
Sist endret av meaculpaUIO; 10. mai 2023 kl. 19:52.
Første gang bør du ta det med noen du stoler på og ikke aleine. Du burde ikke ha planer dagen etter at du turer. Si du skal i et selskap eller lignende. Det er dårlig planlegging. Det kan være med på å stresse deg opp når du er rusa. Du tenker mye på det underveis og du er våken lenge fordi du turer og får for lite søvn og det ødelegger ikke bare trippen men også et evt familie selskap som du kanskje ender med å ikke gå i fordi du ikke føler deg komfortabel. Husk at cannabis er med på å forsterke trippen om du røyker underveis.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 10. mai 2023 kl. 20:58.
Trådstarter
6 1
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Første gang bør du ta det med noen du stoler på og ikke aleine. Du burde ikke ha planer dagen etter at du turer. Si du skal i et selskap eller lignende. Det er dårlig planlegging. Det kan være med på å stresse deg opp når du er rusa. Du tenker mye på det underveis og du er våken lenge fordi du turer og får for lite søvn og det ødelegger ikke bare trippen men også et evt familie selskap som du kanskje ender med å ikke gå i fordi du ikke føler deg komfortabel. Husk at cannabis er med på å forsterke trippen om du røyker underveis.
Vis hele sitatet...
hvor mye burde jeg ta? har generelt lite toleranse for rusmidler, betyr det jeg kanskje har lite toleranse for shrooms også?
Sist endret av pl1ng; 10. mai 2023 kl. 21:05.
Sitat av pl1ng Vis innlegg
hvor mye burde jeg ta? har generelt lite toleranse for rusmidler, betyr det jeg kanskje har lite toleranse for shrooms også?
Vis hele sitatet...
Jeg tok ca 1,2g første gang men angrer på at jeg ikke tok kanskje 2. fikk endel lattis og alt «pusta» litt mere. Men alt i alt var det behagelig og morro.
Sitat av pl1ng Vis innlegg
hvor mye burde jeg ta? har generelt lite toleranse for rusmidler, betyr det jeg kanskje har lite toleranse for shrooms også?
Vis hele sitatet...
Spørs litt hva slags sopp det er. Ett gram Copelandia Cyanescens sendte meg så langt utpå viddene som jeg omtrent aldri har vært før. Tilsvarende mengde cubensis ville vært en en mild tur.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Spør om det du har fått er en klone, hvilken art og eventuell strain

Hvordan ser de tørkede soppene ut, hvilken farge er hattene, hva slags fasong har de
Sist endret av meaculpaUIO; 10. mai 2023 kl. 22:05.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Spør om det du har fått er en klone, hvilken art og eventuell strain

Hvordan ser de tørkede soppene ut, hvilken farge er hattene, hva slags fasong har de
Vis hele sitatet...
TS, denne fyren kan sopp. Hør på han