Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3212
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Jeg ble svindlet på Finn for over 7000kr, betalte via fiks ferdig, så pengene er fortsatt hos Finn, men de er ikke særlig hjelpsomme.

Jeg kjøpte en vare, så sendte selgeren meg en replika. Det er ganske tydelig at varen er falsk siden den har en del produksjonsfeil som man ikke ville sett på en vare som normalt koster over 20.000kr

Å selge replika varer er jo ulovlig, så regner med selgeren kan straffes ganske greit med tanke på at det er betydelig sum?

Uansett, Finn er i ferd med å betale ut pengene til selgeren, så jeg vet ikke hvilke andre alternativer jeg har enn å anmelde saken(jeg har angst for politi så skulle ønske jeg slapp det).

Noen som har noen tips? Tar de slike saker seriøst? Det er jo ganske alvorlig når det er snakk om så mye penger.

Finn ville at jeg eventuelt skulle få en bekreftelse av en 3-part, men da må jeg bestille en flybillet til Oslo tur/retur. Da forsvinner mye av pengene på det, så det er uaktuelt. Har tatt kontakt med produsenten av den originale varen for å høre om de kan bekrefte at den er falsk ut i fra bilder, men tviler jeg får svar.


Skikkelig frustrerende situasjon. Det er helt tragisk at jeg som offer for svindelen skal måtte kjempe for å få pengene tilbake på denne måten. Det er jo kjempe lukrativt for svindlere å operere på denne måten. Hadde det vært en mindre sum så hadde jeg allerede bare lagt det fra meg.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sry.. pengene er lost. ta det som en lære penge hehe.
Du må nesten anmelde og hele pakka, ellers vil nok ikke finn ta det seriøst. Hvem som helst kan komme med beskyldninger, men kun et offer vil faktisk blande inn politi.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Si hvilken vare det er så kan heller folk google opp en tutorial på dokumentering
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sry.. pengene er lost. ta det som en lære penge hehe.
Vis hele sitatet...
Så man kan selge replika varer på Finn uten konsekvenser, og med mer rettigheter enn kjøperne har?
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Du må nesten anmelde og hele pakka, ellers vil nok ikke finn ta det seriøst. Hvem som helst kan komme med beskyldninger, men kun et offer vil faktisk blande inn politi.
Vis hele sitatet...
Ser ut som det går mot en anmeldelse ja. Svindleren er skikkelig manipulerende. Får det til å fremstå som at jeg prøver å stjele varen… jesus fucking christ. Kan ikke akkurat si at dette gir Finn noen kredibilitet.


«Si hvilken vare det er så kan heller folk google opp en tutorial på dokumentering»
Er snakk om en bag i fra louis vuitton. Ny pris er over 20000kr. Varen jeg mottok er lagd på en sweatshop i Kina. Den er full av produksjonsfeil som du aldri ville sett på ett kvalitetsmerke som dette.. Sljønner ikke at Finn ikke klarer å se det på bildene.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser ut som det går mot en anmeldelse ja. Svindleren er skikkelig manipulerende. Får det til å fremstå som at jeg prøver å stjele varen… jesus fucking christ. Kan ikke akkurat si at dette gir Finn noen kredibilitet.


«Si hvilken vare det er så kan heller folk google opp en tutorial på dokumentering»
Er snakk om en bag i fra louis vuitton. Ny pris er over 20000kr. Varen jeg mottok er lagd på en sweatshop i Kina. Den er full av produksjonsfeil som du aldri ville sett på ett kvalitetsmerke som dette.. Sljønner ikke at Finn ikke klarer å se det på bildene.
Vis hele sitatet...
Hvorfor så ikke du det på bildene?
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Gidde svindleren ett ultimatum nå.
Enten politianmeldelse eller at jeg returnerte varen.
Han godtok at jeg skulle returnere den, men var ikke villig til å betale frakten… i det tilfellet må altså jeg bruke mine penger for å legge til rette slik at svindleren får varen tilbake, så han kan svindle noen andre.. sånn at jeg kan få tilbakebetalt summen.

Føler han slipper veldig billig unna om jeg ikke anmelder det, samtidig vil jeg ha saken ut av verden.. sykt at det er så risikofritt å drive med svindel der inne.

Er redd for å returnere varen også.. plutselig sier han at det er feil vare eller noe sånn bullshit.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Suspect313 Vis innlegg
Hvorfor så ikke du det på bildene?
Vis hele sitatet...
Ble skikkelig gira av at noen solgte akkurat den baggen jeg ville ha, til en veldig god pris. Jeg gikk med andre ord rett på…
Det er ikke like tydelig på bildene i annonsen, men du kan se det på ett av bildene. De bildene jeg sendte til Finn viser derimot alle feilene veldig godt.
Papaver Somniferum
Skinny's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ble skikkelig gira av at noen solgte akkurat den baggen jeg ville ha, til en veldig god pris. Jeg gikk med andre ord rett på…
Det er ikke like tydelig på bildene i annonsen, men du kan se det på ett av bildene. De bildene jeg sendte til Finn viser derimot alle feilene veldig godt.
Vis hele sitatet...
Så det var bilder av den falske varen i annonsen? Sto det noe sted at det var en ekte Louis Vitton? Ellers mener jeg du har kjøpt et produkt "as is", men det er nok fortsatt ulovlig å selge den ja, særlig til den prisen.
Ikke betal frakten, selgeren er bare frekk og prøver seg. De vil nok ikke at du skal blande inn Politiet.
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når han ikke engang gidder å betale retur frakt så kan du ikke satse på at du får igjen noe penger. Han selger sikkert bare veska videre og får svindla flere med den.

Når du skal handle på finn for flere tusen så skal du alltid møte selger face to face eller i det minste late som du har en lokal venn som skal møte selger for å sjekke varen og ta den i mot for deg. Om selger backer unna eller påstår han plutselig holder til et annet sted av landet så vet du det er ugler i mosen.
Nr 2 er å alltid be om bilde av sertifikatet til merkevaren. Alle merkebager selges med sertifikat og for å hindre svindel med et google bilde av sertifikat så ber du om bilde av sertifikatet liggende på en norsk avis med dagens dato.

Sorry men tror de penga er noe du må anse som tapt med mindre du har adressen hans og noen lokale venner som kan ta seg et besøk
Hvordan kan dere si pengene er tapt? « Jeg ble svindlet på Finn for over 7000kr, betalte via fiks ferdig, så pengene er fortsatt hos Finn»
Er det ikke for nettopp slike saker man har fiks ferdig?
Pengene ligger jo inne på fiks ferdig så jeg tviler Finn slipper pengene til denne selgeren. Salg av replika varer er ulovlig, og Finn utestenger selgere som driver med det. En kopi av politianmeldelsen bør være tilstrekkelig for å få refundert pengene.

Replika varer er lovlig i Norge, men det er strengt ulovlig å videreselge.
Jeg regner med varen blir tatt i beslag ved eventuell politianmeldelse, så det hadde jo vært den beste fremgangsmåten. Denne svindleren fortjener ikke å få varen i retur når han er blitt «avslørt». Det bør være konsekvenser når man forsøker å svindle noen.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Hvordan kan dere si pengene er tapt? « Jeg ble svindlet på Finn for over 7000kr, betalte via fiks ferdig, så pengene er fortsatt hos Finn»
Er det ikke for nettopp slike saker man har fiks ferdig?
Pengene ligger jo inne på fiks ferdig så jeg tviler Finn slipper pengene til denne selgeren. Salg av replika varer er ulovlig, og Finn utestenger selgere som driver med det. En kopi av politianmeldelsen bør være tilstrekkelig for å få refundert pengene.

Replika varer er lovlig i Norge, men det er strengt ulovlig å videreselge.
Jeg regner med varen blir tatt i beslag ved eventuell politianmeldelse, så det hadde jo vært den beste fremgangsmåten. Denne svindleren fortjener ikke å få varen i retur når han er blitt «avslørt». Det bør være konsekvenser når man forsøker å svindle noen.
Vis hele sitatet...
Njaaaa, "Varemerkeloven forbyr bare salg av falske merkevarer når det skjer i næringsvirksomhet. Det vil si at privatpersoner i teorien kan selge falske merkevarer lovlig, så lenge det gjøres i en liten skala og kjøperen er informert om at merkevaren er falsk."

Med det sagt så er finn.no en av plassene som forbyr salg av replica selv om det er oppgitt at det er en knock off

TS: siden det er tilfellet ville jeg anmeldt, sendt kopi av anmeldelsen og hatt en åpen dialog med finn så de ikke utbetaler pengene, å sende vesken i retur kan jeg ikke se for meg får noen konsekvenser for svindler og pengene vil du neppe se noe til om du gjør det. I tillegg åpner det utallige veier for svindler å fortsette å svindle både deg og andre og du stiller deg selv i et dårligere lys hos finn.
Til den lave prisen, hva hadde du ventet deg?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Til den lave prisen, hva hadde du ventet deg?
Vis hele sitatet...
Er det for godt til å være sant, så er det gjerne det. 🤷x♂️
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Njaaaa, "Varemerkeloven forbyr bare salg av falske merkevarer når det skjer i næringsvirksomhet. Det vil si at privatpersoner i teorien kan selge falske merkevarer lovlig, så lenge det gjøres i en liten skala og kjøperen er informert om at merkevaren er falsk."

Med det sagt så er finn.no en av plassene som forbyr salg av replica selv om det er oppgitt at det er en knock off

TS: siden det er tilfellet ville jeg anmeldt, sendt kopi av anmeldelsen og hatt en åpen dialog med finn så de ikke utbetaler pengene, å sende vesken i retur kan jeg ikke se for meg får noen konsekvenser for svindler og pengene vil du neppe se noe til om du gjør det. I tillegg åpner det utallige veier for svindler å fortsette å svindle både deg og andre og du stiller deg selv i et dårligere lys hos finn.
Vis hele sitatet...

Selger man replika varer som om det var ekte greier så er det svindel. Gjør man det på Finn.no så bryter man både loven, og deres regler. Man skal kunne handle trygt på en slik side når man bruker betalingsløsningen deres ellers er den jo bare til pynt.
Hva risikerer kjøperen ved å sende varen i retur? Er det ikke bare å filme/ta bilder av at man pakker varen og leverer den inn på postkontoret, så sender man dette til Finn? Skal jo noe til å lure noen da.

Men ja, burde vært anmeldt. Er ikke greit at folk skal få holde på sånn uten konsekvenser.
Eg ble også ble svindlet, og ble lurt trillrundt, men eg gadd ikke følge opp saken .5000kr er tross alt et piss i havet for å stresse å leite etter en lasaron av enfeit lastebilsjåfør bare for noen usle smårusk. Så eg bestemte meg for å gi faen i han , men eg har ødelagt 20 dekk på bilene hans det siste året haha!! så karma er en bra ting,

Det skjedde ved at eg kontaktet mannen på Markedplace på facebook for å gi 5000kr på Marketplace på facebook, eg VIPPSET 5000KR HAHA!!!!! Så hver gang eg sku hente den mopeden, i omerådet rundt Osøyro omegn" så var han på langtransport eller bare vekke den dagen eller ute en plass på jagt eller ....osv osv , så det gikk en liten faen i meg hverfall siden eg er 41år en &%¤!¤"# ¨steikte prøvde å ringe men fikk ikke svar mer.
Da gikk det jo opp for meg at eg var blitt svindlet. (eg som er en jævel selv ble lurt, og holt på å le meg ihjel.

Eg ble svindlet på Marketplace på Facebook. Eg fikk tak i fyren en stund men eg fikk aldri tid å hente den før det haddde gått 2 mnd. Men heldigvis kom eg på passord en vakker dag i påsken husker eg fordi det låg snø på bakken, og kaldt som fyyy. Fyren sluttet å svare på tlf osv. 0g kommer kommer fra Blomsterdalen i Bergen. Eg regnet med at han bodde rundtom der pga da søkte eg nr? egskal finnne ut nå hvem det ? men fant det ik pågulesider.- Men googlet navnet og da kom firmaet han opp og han var lastebilsjåf
uansett så har eg ikke sett snurten av hverken mopeden elller pengene, så de er nok long gone-Men nå er jo selfølglgelig deb vekke gjort mye jævlerskap.

HIlsen en frustrert mopedkjøper. (men gir faen pga eg har penger nå og eg orker ikke hente et en støgg moped som sikkert var overpriset som sikkert ikke er verdt mer en usle 25000 for bildene var noen rosa scooterdeler hahahahah
Fiksferdig er det største søppelet. Sykt at folk stoler på den dritten der.
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Selger man replika varer som om det var ekte greier så er det svindel. Gjør man det på Finn.no så bryter man både loven, og deres regler. Man skal kunne handle trygt på en slik side når man bruker betalingsløsningen deres ellers er den jo bare til pynt.
Hva risikerer kjøperen ved å sende varen i retur? Er det ikke bare å filme/ta bilder av at man pakker varen og leverer den inn på postkontoret, så sender man dette til Finn? Skal jo noe til å lure noen da.

Men ja, burde vært anmeldt. Er ikke greit at folk skal få holde på sånn uten konsekvenser.
Vis hele sitatet...
Jaja påstår man den er ekte ved viten om at den ikke er det så er det selvfølgelig ikke lov, noe jeg også skrev

TS, kan oppleve å se beløpet reservert på sin konto, men så fort varen er sendt kan svindleren trekke tilbake beløpet og si det var TS som prøvde lage kvalme også blir det henlagt og han er ute penger, uten veska og ikke minst en anmeldelse er enda mer bortkastet uten vesken som bevis.
Sist endret av Kloakk; 6. april 2023 kl. 14:09.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Jaja påstår man den er ekte ved viten om at den ikke er det så er det selvfølgelig ikke lov, noe jeg også skrev

TS, kan oppleve å se beløpet reservert på sin konto, men så fort varen er sendt kan svindleren trekke tilbake beløpet og si det var TS som prøvde lage kvalme også blir det henlagt og han er ute penger, uten veska og ikke minst en anmeldelse er enda mer bortkastet uten vesken som bevis.
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Hehe

Finn har altså pengene, svindleren har ikke fått de. Finn ville returnere pengene til meg når jeg sendte varen i retur, og det har jeg avtalt å gjøre med svindleren nå, men han sender ikke navn eller adressen sin… så vi får se. Jeg er villig til å ta tapet det er å betale for frakt og sånn nå, bare for å få saken ut av verden. Virker som han er redd for å gi meg navnet og adressen sin, det er jo forståelig ettersom han har prøvd å svindle meg.

Forstod det slik på Finn at hvis jeg leverte kopi av anmeldelsen så fikk jeg returnert pengene. Det er nok det aller lureste, men veldig surt å måtte blande seg oppi politiet. Heldigvis ikke jeg som har brutt loven denne gang. Usj… hater svindlere.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av klattus Vis innlegg
Fiksferdig er det største søppelet. Sykt at folk stoler på den dritten der.
Vis hele sitatet...
Blir bare face2face handler via Finn etterpå dette. Kommer til å styre unna Finn for alt det er verdt. Litt avhengig av resultatet på denne saken.

Om Finn utbetaler pengene til svindleren, har jeg rett på fri advokathjelp? Jeg regner egentlig med at Finn ikke kommer til å gjøre dette, men dere her inne gir ikke mye håp akkurat..

Nei… får håpe det går bra. Merker det går utover søvnen min. Er veldig irritert.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva mener du? Hehe

Finn har altså pengene, svindleren har ikke fått de. Finn ville returnere pengene til meg når jeg sendte varen i retur, og det har jeg avtalt å gjøre med svindleren nå, men han sender ikke navn eller adressen sin… så vi får se. Jeg er villig til å ta tapet det er å betale for frakt og sånn nå, bare for å få saken ut av verden. Virker som han er redd for å gi meg navnet og adressen sin, det er jo forståelig ettersom han har prøvd å svindle meg.

Forstod det slik på Finn at hvis jeg leverte kopi av anmeldelsen så fikk jeg returnert pengene. Det er nok det aller lureste, men veldig surt å måtte blande seg oppi politiet. Heldigvis ikke jeg som har brutt loven denne gang. Usj… hater svindlere.
Vis hele sitatet...
Jeg var ikke klar over at du hadde fått kontakt med finn.no og de vil holde pengene til problem et er løst. Nå som jeg vet det, er det jo bare å forklare til svindler at han har 2 valg, for pengene skal du ha tilbake. Han kan gi deg en returadresse eller du leverer anmeldelse
Du kan ta saken til forliksrådet dersom det ikke løser seg med Finn.

Da krever du avtalen lempet evt. at selger skal levere varen han lovet.
Anonym bruker
"Hylende Sjøtunge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For det første, pengene er ikke hos Finn.. De er hos Adyen; https://hjelpesenter.finn.no/hc/no/a...or-Fiks-ferdig

For det andre, selv om det er lovlig for privatpersoner å selge replikavarer så er dette ikke lov ifølge Finn.no sine egne regler; https://hjelpesenter.finn.no/hc/no/a...e-piratkopier-

Personlig hadde jeg nok tatt saken til Forbrukerklageutvalget (Forliksrådet kan "hjelpe partene fylle ut skjema til FKU") selv om behandlingstiden der for tiden (etter mange navnebytter siste årene) er 2 år bare for å gjøre livet surt for selgeren.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Blir bare face2face handler via Finn etterpå dette. Kommer til å styre unna Finn for alt det er verdt. Litt avhengig av resultatet på denne saken.
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe problem å handle på Finn, så lenge man bruker huet. Jeg handler stort sett bare med folk som har minimum 10 vurderinger (må være minimum 9/10 rating, de fleste har 10/10) og har gjort dette i mange år, mangfoldig hundre handler. Dette er ingen problem. Men jeg kjøper selvfølgelig ikke en vare annonsert til under 50% markedsverdi av en fyr som har en eller to vurderinger. Fiks ferdig bruker jeg heller ikke, det kan slå feil både for kjøper og selger
Sist endret av easethepain; 7. april 2023 kl. 04:04.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er tøff nok til å innrømme at jeg svindlet noen på finn. Jeg gjorde det før alt kom på tiktok sånn ca 2 år siden. Jeg solgte de og jeg var 14... Jeg hadde bursdag også fikk jeg mld på finn at jeg ville bli politi anmeldt og alt det. Jeg ga han pengene tilbake og fikk en lære-penge. Jeg ser nå at jeg kunne blokka karen der og da, men han dreiv å ringte moren min og sa hun var en dårlig forelder elrn og hun visste ingen ting så jaja. Poenget er at finn ga blanke faen, hadde ikke jeg vært så redd for politiet som jeg var så hadde han mista pengene.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg er tøff nok til å innrømme at jeg svindlet noen på finn. Jeg gjorde det før alt kom på tiktok sånn ca 2 år siden. Jeg solgte de og jeg var 14... Jeg hadde bursdag også fikk jeg mld på finn at jeg ville bli politi anmeldt og alt det. Jeg ga han pengene tilbake og fikk en lære-penge. Jeg ser nå at jeg kunne blokka karen der og da, men han dreiv å ringte moren min og sa hun var en dårlig forelder elrn og hun visste ingen ting så jaja. Poenget er at finn ga blanke faen, hadde ikke jeg vært så redd for politiet som jeg var så hadde han mista pengene.
Vis hele sitatet...
Men ikke tøff nok til å innrømme det under nick?
Sitat av something Vis innlegg
Men ikke tøff nok til å innrømme det under nick?
Vis hele sitatet...
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
TS her. Fikk pengene tilbake når jeg sendte varen i retur. Svindelen kosta meg over 500kr som jeg ikke så noe til fra Finn.

Opplevde omtrent null support fra Finn, men jeg fikk beskjed om at jeg kunne gå å anmelde det. Det var jo selvsagt det jeg skulle gjort, slik at drittungen ikke fikk tilbake replika designer varen sinn, men jeg har politifobi.

Anbefaler INGEN å kjøpe varer som Gucci, Dior, Louis Vuitton, Supreme og så videre da det er fritt frem for svindlere der inne.

Jeg holdte på å tape saken siden jeg hadde spurt om kvitteringen etter vi ble enige om pris. Alle disse triksene kan selvfølgelig svindlerne.

Noen gir deg en ekte kvittering og den falske varen, og på den måten ordner de seg designer merker til gi bort pris.
Eksempel:
Louis Vuitton belte, 5000kr.(ekte)
Louis Vuitton replika ~500kr(til den prisen får du en kopi som er 99% identisk med den ekte varen).

Så selger de varen inne på Finn til ~4000kr med kvitteringen fra den ekte varen. I tillegg kan den ekte varen selges for omtrent samme pris, med kopi av kvitteringen du hadde.

Super enkel scam med enormt lav risiko(særlig hvis man velger ofrene nøye) nærmest umulig å få noen straffet for dette om den falske varen er litt brukt.
Noen av de som selger de beste replika varene sender deg til og med en falsk invoice og kvittering, sånn at du kan sette i gang med svindlingen momentant.

Ble litt rotete innlegg dette, men poenget er: driver du med svindel så er Finn ett utmerket sted for deg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
TS her. Fikk pengene tilbake når jeg sendte varen i retur. Svindelen kosta meg over 500kr som jeg ikke så noe til fra Finn.

Opplevde omtrent null support fra Finn, men jeg fikk beskjed om at jeg kunne gå å anmelde det. Det var jo selvsagt det jeg skulle gjort, slik at drittungen ikke fikk tilbake replika designer varen sinn, men jeg har politifobi.

Anbefaler INGEN å kjøpe varer som Gucci, Dior, Louis Vuitton, Supreme og så videre da det er fritt frem for svindlere der inne.

Jeg holdte på å tape saken siden jeg hadde spurt om kvitteringen etter vi ble enige om pris. Alle disse triksene kan selvfølgelig svindlerne.

Noen gir deg en ekte kvittering og den falske varen, og på den måten ordner de seg designer merker til gi bort pris.
Eksempel:
Louis Vuitton belte, 5000kr.(ekte)
Louis Vuitton replika ~500kr(til den prisen får du en kopi som er 99% identisk med den ekte varen).

Så selger de varen inne på Finn til ~4000kr med kvitteringen fra den ekte varen. I tillegg kan den ekte varen selges for omtrent samme pris, med kopi av kvitteringen du hadde.

Super enkel scam med enormt lav risiko(særlig hvis man velger ofrene nøye) nærmest umulig å få noen straffet for dette om den falske varen er litt brukt.
Noen av de som selger de beste replika varene sender deg til og med en falsk invoice og kvittering, sånn at du kan sette i gang med svindlingen momentant.

Ble litt rotete innlegg dette, men poenget er: driver du med svindel så er Finn ett utmerket sted for deg.
Vis hele sitatet...
Hvis du tenkte at du kunne få deg det beltet til den prisen er kanskje ikke Finn et utmerket sted for deg?
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Hvis du tenkte at du kunne få deg det beltet til den prisen er kanskje ikke Finn et utmerket sted for deg?
Vis hele sitatet...
Bare for å sjekke at du faktisk har klart å hente ut informasjonen i det du leste så kommer det ett kontrollspørsmål her:

Hva tenkte jeg at jeg kunne få beltet for i dette hypotetiske eksempelet?
Der leste jeg for raskt ja, beklager spydigheten min.

Er svaret på kontrollspørsmål et 4000?