Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 4234
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg har gjort så mye tullete og teit i fylla at jeg dør av å tenke på det. Jeg får angst over ting jeg gjorde på fylla for flere år siden, fortsatt, og jeg tenker alt for mye på det... blir gal... Er det flere enn meg som har det sånn, og som kanskje ville delt noen historier dere får angst av ?
Anonym bruker
"Intolerant Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Annonym delux grøsser forsatt av tanken...
Skulle besøke min kjære mor på hytta, bare sånn innom og si hei og veksle noen ord. Ialfall hu hadde besøk av 2 kompiser (begge alkiser) som satt og drakk. De inviterte meg på no godt i koppen. 1 blei til 2 og 2 blei til 3 ja... dere skjønner. Nokså drita begynte de å blande 50% konjakk og 50% sprit i koppen min. Tømte alt jeg fikk servert å mye mer, og mer huske jeg ikke. Våknet opp på glattcella dagen etter med ett jævlig kutt over knokene å en helvetes hodepine å en intens følelse av fylleangst jeg ikke unner noen. Vært endel ganger på cella men denne gangen greide jeg ikke holde igjen tårene når jeg ringte på callingen i cella. Hadde en følelse av at livet var over. Hadde banka han ene kompisen, så han hadde rømt langt pokkers til skogs og kom ikke tilbake til hytta før dagen etter. Blod i hele hytta og dvs (grøsser av tanken når jeg skriver det) Hadde også stritta imot når snuten skulle ta meg med. Fikk høre seinere at de aldri har sett snuten kjøre så fort som når de tok meg med og brant ivei til legevakta (for og sjekke hånda) Husker absolutt ingenting av noe... blei langt det her og sikkert rotete men klokka er 2 å skal på jobb om 5t. Vi konkluderte med at han ene alkisen hadde vært litt rappkjeftet når jeg var kanondrita å det endte som det endte. Good night peace =]
Jeg har lyst til å legge meg i fosterstilling bare av å tenke på ting jeg har gjort, både i fylla og edru haha... Er til og med flau over ting jeg har sagt/gjort som liten!

Det hjelper å tenke på at de fleste har greier de skammer seg over, du hører bare ikke så mye om det fordi folk heller vil dø enn å fortelle om det

Husk at du husker dine greier best selv, jeg tror ikke folk går ikke rundt og tenker så mye over pinlige ting andre har gjort. Jeg gjør i hvert fall ikke det!

Du må bare bestemme deg for å ikke gruble så mye på det, du kan uansett ikke endre det som er gjort. Hvis du krisemaksimerer ting hver gang du kommer på det syker du bare ut deg selv. Si heller til deg selv at det ikke var så ille, at alle har greier de skammer seg over uansett og at man lærer av sine feil. Da burde det bli bedre etterhvert. Det har i hvert fall hjulpet meg!

På tross av dette ville jeg heller dødd enn å dele en av mine egne pinlige historier
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
uff den historien hørtes ikke kul ut! :/

Godt å høre at det er andre som har det sånn, men en annen ting jeg gjør som er helt jævlig er at jeg har en tentens til å dele de pinlige fylle historiene mine når jeg blir full for å høre med folk om det var ille.. DET også er jo fælt i seg selv og skaper fylle angst oppå fylleangsten.... vet ikke hvor jeg skal gjør av meg selv lenger...
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var støve blakk i laaang tid, men bygde plutselig et par tusen kr
til ca 200 tusen kr på stigende rus en ettermiddag. (Spilte poker online)
Inviterte kreti og pleti på fest for å feire - men blåse seff alt te dickens
i det jeg passerte ca 20 halvlitere øl på under 18 timer...!!!
...noen bedre og værre fyllehistorier der ute...??? ;-)
En gang for lenge siden ble jeg bedt på fest til en veldig snill og balansert fyr i god tro om at vi skulle ha koselig fest. Det endte med at jeg ble så dritings at jeg trasha hele huset type: tømme et brannsluknings aparat utove alle tingene, sparket inn elementer på høytalere og basskasser, tok alle nøklene i nøkkelskapet å stappa dem ned i ett komlokk utenfor, ødla en skuter, kasta hjelmen i ruta på en sykebil, hoppa på ett random biltak og stakk videre for å lage kvalm på en av de fine hotelene i nærheten.. sikker mye mer også.... *sukk*

Jeg pleier vanligvis ikke miste styringa men denne kvelden var jeg helt ute av kontroll, helt ustoppelig. Det værste er at jeg husket så og si alt når jeg våknet dagen etter og jeg har heller ikke gjort opp for meg...

Vi kjøpte vin av en som lagde det selv og alle som drakk mer enn 1 liter ble helt på bær tur.. vi sloss og noen sovna midt i gata og alt var bare helt kaos... jeg er ikke en sånn person i det hele tatt! Så hva faen som var i den vinen vet ikke jeg....

#fylleangst #skamm

Håper denne historien overgår din ts.. så kanskje du føler deg litt bedre =P
Etter dette fant jeg ut at alkohol ikke er mitt drug of choise
Sist endret av Alge; 17. august 2017 kl. 21:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
En gang for lenge siden ble jeg bedt på fest til en veldig snill og balansert fyr i god tro om at vi skulle ha koselig fest. Det endte med at jeg ble så dritings at jeg trasha hele huset type: tømme et brannsluknings aparat utove alle tingene, sparket inn elementer på høytalere og basskasser, tok alle nøklene i nøkkelskapet å stappa dem ned i ett komlokk utenfor, ødla en skuter, kasta hjelmen i ruta på en sykebil, hoppa på ett random biltak og stakk videre for å lage kvalm på en av de fine hotelene i nærheten.. sikker mye mer også.... *sukk*

Jeg pleier vanligvis ikke miste styringa men denne kvelden var jeg helt ute av kontroll, helt ustoppelig. Det værste er at jeg husket så og si alt når jeg våknet dagen etter og jeg har heller ikke gjort opp for meg...

Vi kjøpte vin av en som lagde det selv og alle som drakk mer enn 1 liter ble helt på bær tur.. vi sloss og noen sovna midt i gata og alt var bare helt kaos... jeg er ikke en sånn person i det hele tatt! Så hva faen som var i den vinen vet ikke jeg....

#fylleangst #skamm

Håper denne historien overgår din ts.. så kanskje du føler deg litt bedre =P
Etter dette fant jeg ut at alkohol ikke er mitt drug of choise
Vis hele sitatet...

Huff det må ha vært fælt. Ja det overgår kanskje mine men man syntes vel alltid sitt eget er det værste, jeg pleier heller å gjøre mer kleine ting som ikke er så alvorlig, annet enn for min egen selvfølelse. Som å ta med RARE folk hjem på nach, våkne opp med dem hjemme hos meg, eller si ting jeg aldri ellers ville ha sagt, røpe kleine hemmeligheter osv osv, men har vel hatt noen brutale opplevelser også som er helt grusomme og forferdelig ekkelt å tenke tilbake på... alkohol er egentlig en grusom ting!! Tror ikke jeg hadde slitt så mye.med selvtilitten min om det ikke hadde vært for alkohol.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Penger og/eller ukjente er ikke noe stress, kommer tilbake senere med historie..
Fylla ødelegger liv
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du verden det er mye jeg skulle hatt ugjort i fylla.

Skalla ned en kompis, huska bare bruddstykker av det dagen etter. Vært utro. Skjelt ut nær familie så forholdet aldri ble det samme. Havna på fylla på feil dag og forsømt pliktene dagen etter. Sovnet ute i voksen alder. Spydd full daværende flørt og hele senga hennes( hun var edru) men jeg maste om et ligg. Ljugd så inni helvete mye om så utrolig mye rart, det skaffa meg masse problemer i ettertid(av en eller annen grunn lyver jeg fælt i fylla...) Noen av løgnhistoriene er så ille at jeg fortsatt må late som de er sanne.... ramla hjemme og knust inventar som jeg dro med meg i fallet, flere ganger. En stålampe, en pc-skjerm, en bærbar jobb-pc. Flere mobiltelefoner har gått med. På en eller annen måte greid å svi av 30.000 på en kveld og natt i oslo sentrum har jeg også prestert. Jeg kunne skrevet hele natta, og i og med dette holder jeg nå på å bestemme meg for å slutte å bruke alko som rusmiddel, heller som et supplement til god mat. Det ble fort problematisk når jeg innså hvor deilig det var å få stigende rus dagen etter en god fest, så jeg tenker vi sier at den delen av livet er over :-)
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du verden det er mye jeg skulle hatt ugjort i fylla.

Skalla ned en kompis, huska bare bruddstykker av det dagen etter. Vært utro. Skjelt ut nær familie så forholdet aldri ble det samme. Havna på fylla på feil dag og forsømt pliktene dagen etter. Sovnet ute i voksen alder. Spydd full daværende flørt og hele senga hennes( hun var edru) men jeg maste om et ligg. Ljugd så inni helvete mye om så utrolig mye rart, det skaffa meg masse problemer i ettertid(av en eller annen grunn lyver jeg fælt i fylla...) Noen av løgnhistoriene er så ille at jeg fortsatt må late som de er sanne.... ramla hjemme og knust inventar som jeg dro med meg i fallet, flere ganger. En stålampe, en pc-skjerm, en bærbar jobb-pc. Flere mobiltelefoner har gått med. På en eller annen måte greid å svi av 30.000 på en kveld og natt i oslo sentrum har jeg også prestert. Jeg kunne skrevet hele natta, og i og med dette holder jeg nå på å bestemme meg for å slutte å bruke alko som rusmiddel, heller som et supplement til god mat. Det ble fort problematisk når jeg innså hvor deilig det var å få stigende rus dagen etter en god fest, så jeg tenker vi sier at den delen av livet er over :-)
Vis hele sitatet...
Da er vi ihvertfall enige om at alkohol er en forferdelig ting som bare ødlegger for folk, jeg tror ikke jeg noen gang har gjort noe på fylla som har hjulpet meg frem i livet. Har opplevd mye gøy i fylla, men det overgår ikke de dårlige minnene...