Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3537
Jeg er veldig interessert i forlatte bygninger og hus som gjerne fortsatt inneholder en del ting! Har vært på bl.a Lier, men vil gjerne finne flere steder å utforske og ta bilder av. Hadde satt veldig pris på om noen ville gitt meg noen forslag! Gjerne i områdene Akershus/Østfold.
Sist endret av Kleinbitch; 16. august 2017 kl. 23:11.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Ligger allerede masse ute på nettet om dette, vil tro mer eller mindre alle perlene ligger ute på nettet, både her på forumet, YouTube og div. andre forumer o.l.
Trådstarter
6 1
Sitat av Adeith Vis innlegg
Ligger allerede masse ute på nettet om dette, vil tro mer eller mindre alle perlene ligger ute på nettet, både her på forumet, YouTube og div. andre forumer o.l.
Vis hele sitatet...
Jeg har søkt masse på det, finner bilder av steder, men finner ingen som deler hvor disse stedene befinner seg .. :/ har lett på forumet, funnet en del, men HVOR det er, det er spørsmålet. Har også søkt over alt på nett.
Du burde sjekke gamle kart, historiebøker, ta en tur på et lokalt arkiv og spørre litt, de som jobber der vet ofte mye!
Ingen som forteller meg hvor ting er heller, men jeg finner allikevel fram til 95% av stedene som blir vist på dette forumet (+ YouTube o.l) alene.

Det er nesten alltid en deltalj i et bilde, film eller tekst som kan hjelpe deg med å finne fram til et sted, om du er dedikert nok til å lete i lang tid.
Anonym bruker
"Forbauset Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Spelunky Vis innlegg
Ingen som forteller meg hvor ting er heller, men jeg finner allikevel fram til 95% av stedene som blir vist på dette forumet (+ YouTube o.l) alene.

Det er nesten alltid en deltalj i et bilde, film eller tekst som kan hjelpe deg med å finne fram til et sted, om du er dedikert nok til å lete i lang tid.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke så dedikert til sånne ting, men er veldig interessert i sånne steder, så synd at folk ikke vil dele, men skjønner jo pga at folk kan ødlegge stedet osv og man vil ha det for seg selv, menmen... da får jeg bare la være for jeg klarer ikke å finne sånne steder utifra et bilde eller en film, er ikke så landskjent...