Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2168
Det er kanskje 5-6 måneder siden forrige drag men det jeg opplevde da var at jeg ble stein som et fjell fra kun en kvart j, brukte en bud per joint, altså ikke noe tobakk. Jeg har hørt at mange blander med tobakk for å brenne bedre men jeg har aldri tenkt så mye over det. Var ca 4 mnd siden forrige gang, og jeg har røyka ganske uregelmessig.

Opplevelsene var av typen for høy til å sove/gå/snakke/tenke/se som jo var greit men kanskje litt for intenst. Jeg har grønna ut noen ganger så vet hvordan det føles ut, det jeg lurer på er om jeg kanskje fikk noe skikkelig kvalitetsweed eller noe ordentlig crap
Hvor mye er "en bud"?
Mengde har nemlig alt å si når det kommer til spørsmålet ditt.

I og med at du ikke har noen toleranse så er en bud som er stor nok til å rulle en joint uten tobakk alt alt alt formye!
Trådstarter
4 0
De budsa jeg har vært borti er vel ca 1gr per, så kvarte jointen blir jo .25gr.
Når jeg da ikke blander med tobakk bør jeg bare lage slim jims aka mindre jointer?
Hadde det vært crap så ville du vel ikke opplevd det slik du beskriver det eller?
.25g er veldig mye for en som ikke røyker ofte, særlig om shitten er god. Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt meg en mini pipe og rister å røkt weeden rent på den. Da blir det mye lettere for deg å dosere god shit uten tobakk.
Under så har jeg klippet inn dosering for relativt gode varer for en uten toleranse, som du kan se så er du langt over..

Dosage:
*Depends on potency, tolerance and route of administration.
Threshold: 0.025 - 0.033 g
Light: 0.033 - 0.066 g
Common: 0.066 - 0.1 g
Strong: 0.1 - 0.15 g
Heavy: 0.15 g +
Sist endret av Alge; 16. august 2017 kl. 02:02.
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pleier å rulle 0.3 til meg og dama, og det holder i massevis.
Jeg har røyka over 4000 dager i strekk, så er ganske "innrøyka". 12år+ så og si uten en dag pause.
Får litt vondt når jeg hører om folk som bruker over grammern i en j. Enten røyker de barnåler og bark, eller så har de et usunt forhold til tjall :P
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pleier å rulle 0.3 til meg og dama, og det holder i massevis.
Jeg har røyka over 4000 dager i strekk, så er ganske "innrøyka". 12år+ så og si uten en dag pause.
Får litt vondt når jeg hører om folk som bruker over grammern i en j. Enten røyker de barnåler og bark, eller så har de et usunt forhold til tjall :P
Vis hele sitatet...
Eller så er de nybegynnere :P Jeg og en kompis var uvitende om dosering når vi først skulle lage en joint, og endte med å putte 1 g oppi.

Vi orka naturligvis ikke hele engang, men begge nikket anerkjennende til hverandre når spørsmålet "ble du fjern eller?" ble stilt av en av oss.

Heldigvis lærte vi fort og fant ut at 0.1-0.2 var nok om vi ikke ville bli dovendyr for resten av kvelden.
Kommer veldig ann på hvor innrøyka man er og kvaliteten på bønna da, men 0.3 burde være en grei dose for de fleste.
Røyka av og på i flere år. Sist jeg hadde pause på 6 måneder, røyka jeg 1,5 gram weed, brunt og tobakk sammen i bong. Fikk røde øyne, det var alt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pleier å rulle 0.3 til meg og dama, og det holder i massevis.
Jeg har røyka over 4000 dager i strekk, så er ganske "innrøyka". 12år+ så og si uten en dag pause.
Får litt vondt når jeg hører om folk som bruker over grammern i en j. Enten røyker de barnåler og bark, eller så har de et usunt forhold til tjall :P
Vis hele sitatet...
Da er du en av de få heldige som ikke får noe nevneverdig toleranse!
Pleier selv å kjøre 0.3-0.4*antall personer som skal hitte spliffen. Kvaliteten er helt grei også, ikke cali weed, men en del bedre enn standar.