Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1577
Hei,

Har en ting jeg lurer på. Jeg har egentlig slått fra meg bruk av alt sentralstimulerende da pepper gir meg angst og nedur fra helvete og kola gjør meg ekstremt deprimert i en uke etterpå, selv med den reneste fishscale.

Jeg vurderer dog å gi dexamfetamin et forsøk da mange sier de slipper nedturen fullstendig på dette. Dette ville vært sjeldent rekreasjonelt bruk, eller engangs forsøk, altså ikke en hyppig greie.

I den sammenheng er jeg interessert i andres erfaring. Jeg får tak i dex fra apotek så det ville ikke vært noe gate-drit. Hva er deres opplevelse? Får dere noen slags nedtur på dex sammenlignet med makka og annet sentralstimulerende? Dere med angst eller panikklidelse, har dere opplevd at det trigges?
Ja, hadde den verste nedturen på Dexern forrige helg. Tok vel totalt 30stk, 5mg pille. Fordelt på over 2 dager.
På vanlig gateamf har jeg av erfaring at nedturen er kvalme, angst, spenninger, skvetter lett, mens på dexern blir jeg skikkelig deprimert, angst, sosial angst, osvosv. I amfetaminen som selges på gata er raceminsk amfetamin - Som som regel er en 50/50 blanding av -
Dextroamfetamin og Levoamfetamin. Så ja, Dex vil gi deg nedtur eller hvis ikke verre.