Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1993
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
[IMG][/IMG]

Legit fant det i sofaen min da jeg skulle støvsuge
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MDMA?
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
MDMA eller meta
Det kan være hva som helst. Anbefaler å teste det med test-kits.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okei, har ingen erfaring med meth. Var dårlig bilde men det er skikkelige krystaller. Kast?
Tja. Hvis du ikke har tenkt til å ta det, så er det kanskje lurt å kaste det. Kanskje lurt å kaste det uansett, spesielt om du vet at det ikke er/var ditt.
Det finnes andre stoffer og mange RC som kommer i krystallform, så ingen her inne kan svare deg sikkert. Tenker du å ta det så må du bruke testkit først. Tenker du ikke å ta det så aner jeg ikke hva du driver med her. Hvis du har respekt for deg selv, KAST! Det er jo ingen ting å lure på...

Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Meth.
Vis hele sitatet...
Du kan få meth i pulverform og andre stoffer i krystallform...

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
MDMA?
Vis hele sitatet...
Pleier ikke MDMA krystaller å ha gul/brunskjær? Blir for dumt å sitte å gjette på sånt...
Sist endret av knert1; 2. november 2021 kl. 12:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Det finnes andre stoffer og mange RC som kommer i krystallform, så ingen her inne kan svare deg sikkert. Tenker du å ta det så må du bruke testkit først. Tenker du ikke å ta det så aner jeg ikke hva du driver med her. Hvis du har respekt for deg selv, KAST! Det er jo ingen ting å lure på...



Du kan få meth i pulverform og andre stoffer i krystallform...



Pleier ikke MDMA krystaller å ha gul/brunskjær? Blir for dumt å sitte å gjette på sånt...
Vis hele sitatet...
Pleier og pleier, det er så vidt meg bekjent en vaskeprosess som ikke er gjort hvis det er farge på mdma. Men uansett har jeg aldri opplevd å fått så gjennomsiktig mdma og de pleier å være i nærheten av beige farge.

Jeg ville satset på ekstrem ren mdma, eller meth… heller mer mot meth for å være ærlig.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok, takk for innspill! Tror også det er meth.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er i hvert fall ikke MDMA. Den deler seg ikke sånn. Alt for tynn og spiss..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er i hvert fall ikke MDMA. Den deler seg ikke sånn. Alt for tynn og spiss..
Vis hele sitatet...
Tja, en kompis kjøpte en rock på 100G med mdma, når han delte den så var det både firkantet og avlange og spisse shards, men den ble aldri så rund, denne virker veeeldig glatt, ser nesten slipt ut
fine negler
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
fine negler
Vis hele sitatet...
Thanks
Anonym bruker
"Lett Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
fine negler
Vis hele sitatet...
SIMP
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
SIMP
Vis hele sitatet...
Fint med menn som tar vare på neglene sine vell?