Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 801
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Jeg tenkte bare å dele den siste videoen jeg har laget med dere, som forhåpentligvis faller i smak
Var instruktør på en ungdomsskolerevy her i Oslo, så traileren er laget i den sammenheng, sammen med noen kompiser og folk fra den ungdomsskolen.
Jeg har jeg stått for filming og alt av redigering
Musikken er komponert/laget spesielt for denne traileren. Kun et par små klipp fra den orgniale Narnia-traileren som er brukt av video.

Plottet for traileren:
Narnia Parodi. Fire ungdommer oppdaget et magisk vinterland på innsiden av et kjøleskap.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=L3X5OD6QLxM

Tilbakemeldinger og spørsmål mottas gjerne
Sist endret av Thoryllo; 20. juni 2013 kl. 23:02.
Denne kunne blitt bra som hel film. Jeg liker denne type parodier og en norsk utgave kunne absolutt vært interessant. Jeg har jo sett all Narnia filmene og Gnarnia filmen, (parodien) Så en norsk utgave kunne vært noe nytt og interessant ja.
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Den var genial og dritmorsom! Men det er selvfølgelig noen minuser da
Når du lyssetter må du huske på at det kan bli STORE skygger.
Som bergenser har jeg enda ikke klart å bli vant til den østlandske teaterstemmen, men det er en smakssak. Ganske bra laget faktisk. Jeg forventet noe mye verre. Jeg fikk litt nostalgifølelse faktisk, så nå skal jeg laste ned originalserien 1988!