Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2691
er det noen her som vet om en bra WoW battleground bot?
http://www.honorbuddy.com/
Koster 25 EUR for life time konto....
Sist endret av WindowsLate; 27. mai 2013 kl. 23:47.
Alkoholisert gamer
Bare for å ha spurt:
Hvordan er sjansen for å bli tatt for botting nå om dagen?
Regner med at GMene vet hvordan botene jobber, så de lett kan se om noen botter?
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Kan tipse deg om dette forumet som jeg brukte når jeg spilte. Kanskje du finner noe interessant der

Rett på sak her
Sist endret av Slaps; 28. mai 2013 kl. 01:02.
Bare skaff deg honorbuddy funker fjell! aldri blitt bannet
cos
Blyatsquad
cos's Avatar
Du blir ikke bannet med en gang du bruker bot alltid, ofte blir du bannet mye senere i såkalte banwaves, da blizzard ofte samler inn endel informasjon om bottene, for å kartlegge hvordan de virker, og nye måter for å stoppe dem.

Nå vet jeg ikke hvor mye ressurser blizzard legger i det lenger, da de har mange andre prosjekter å prioritere nå.
Sitat av white? Vis innlegg
Bare skaff deg honorbuddy funker fjell! aldri blitt bannet
Vis hele sitatet...
Spørs hva du botter tror jeg. Botter du archaeology, litt farming uten å poste 7000 auksjoner dagen, etc. så tror jeg det går bra. De slår hardt ned på PvP-botting og folk som hardcore farmer og gjør tusenvis av gull per dag.

Leser du litt på Buddyforum så ser du at de fleste som får permaban første gangen de blir tatt er de som har gjort "økonomisk" botting i stor skala, PvP eller har brukt grindbot for reputation. 72-timers suspension gis til de som første gang blir tatt for "mindre ulovlige" ting. Hadde selv en 72-timers suspension for noen år siden, noe som skremte meg til å gjøre det mer. Blei da tatt for tjuvfiske :P
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Du vil ikke bli tatt i en banwave siden WoW går så "dårlig" som det gjør nå, men jeg tror Blizzard kunne bannet den millionen av bottere hvis de ville og det kommer en bedre tid når de vil gjøre dette.
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Du vil ikke bli tatt i en banwave siden WoW går så "dårlig" som det gjør nå, men jeg tror Blizzard kunne bannet den millionen av bottere hvis de ville og det kommer en bedre tid når de vil gjøre dette.
Vis hele sitatet...
Tirsdag forrige uke (dagen før 5.3) fikk 5 bottere i guildet permaban, og jeg vet det var mange andre på serveren som også ble tatt...
Sitat av ArtOfHacking Vis innlegg
Du vil ikke bli tatt i en banwave siden WoW går så "dårlig" som det gjør nå, men jeg tror Blizzard kunne bannet den millionen av bottere hvis de ville og det kommer en bedre tid når de vil gjøre dette.
Vis hele sitatet...
Fakta dette her. Perm bannet 5 ganger på main accounten min, er bare å ringe og sutre så blir man unbannet.
Etter det jeg har hørt blir alle kontoer som har vært pålogget i over 12 timer loggført, og en GM kan på når som helst tidspunkt etter dette spectate kontoen din og se hva som foregår. Om du lar den stå på over natten, eller imens du er på jobb/skole burde det egentlig ikke være noe problem.
Bot med måte så går det fint. Botter du bgs 20 timer om dagen tar det i lange tiden før du bli banna, men et par timer hver dag går veldig fint, så lenge du kjører et bra setup.
gøy å spille når alle i spillet bare er botter
BG bots er veldig enkle å spotte, og utrolig mange som rapporterer dem.
- Det er mye mindre sjanse for å bli tatt om du botter for å lvle opp proffessions, eller for lvling.

Foruten om dette så er Honorbuddy å anbefale :P
Sitat av laxzzi Vis innlegg
BG bots er veldig enkle å spotte, og utrolig mange som rapporterer dem.
Vis hele sitatet...
Tror man kommer langt med å lage sin egen profil. Dette tar selvfølgelig en del tid og innsats, men en virkelig god profil kan være omtrent like god som en spiller.
Men ellers er jeg enig i hva dere andre sier om at det er lett å spotte vanlige bots. Pleier å rapportere dem selv, da det er sykt irriterende å spille sammen med 5-8 bots i en 10man BG.
Honorbuddy er det beste(og eneste fornuftige..) alternativet du har for øyeblikket. Sannsynligheten for at du blir bannet er så liten at du ikke bør tenke noe over det.
Sitat av doffiz Vis innlegg
Honorbuddy er det beste(og eneste fornuftige..) alternativet du har for øyeblikket. Sannsynligheten for at du blir bannet er så liten at du ikke bør tenke noe over det.
Vis hele sitatet...
Kjører han BGbot i 2 døgn i strekk, kan man likegjerne si at han blir bannet.

Så risikoen stiger med bruken.
Til folk som skulle søke etter WoW senere på forumet, kjøpte gull her om dagen!

"Greetings,

In light of some recent activity on your World of Warcraft account, we’d like make sure you’re aware of the negative impact that buying gold from third-party companies has on the World of Warcraft community -- as well as the potential consequences for players who are found to be using such services."

Blizzard blør så mye at de har ikke råd til å miste spillere, derfor må de informere meg om skadene og folk som blir scamma for gull hver dag, fjerne gullet eller gi meg warning, neeida! Haha