Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2045
Har forstått det sånn at en del freaks er i bodø på air show, og i den forbindelse muligens er upto treff idag? Ser for meg peppes, dolly eller egon som gode plasser isåfall svar ønskes så fort som mulig
Ser for meg noen kalde øl og bare nyte været i rensåsen mulig en liten tur på moloen om det ikke blåser så alt for mye.
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Sitat av zapi Vis innlegg
Ser for meg noen kalde øl og bare nyte været i rensåsen mulig en liten tur på moloen om det ikke blåser så alt for mye.
Vis hele sitatet...
Sitter på moloen nå, kan ikke klage iallefall! Vi får se hvordan tråden utvikler seg, ser for meg at det blir ett par stk til som svarer etter at flyshowet er ferdig idag
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Er bare det at jeg er ganske tom for cash
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Er bare det at jeg er ganske tom for cash
Vis hele sitatet...
Får du deg på buss, så spanderer jeg engangsgrill + en variert menge grillmat

EDIT: Gjelder forsåvidt alle, jeg fikk lønning idag!
Sist endret av sh0rtie; 16. juni 2012 kl. 19:33.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av sh0rtie Vis innlegg
Får du deg på buss, så spanderer jeg engangsgrill + en variert menge grillmat

EDIT: Gjelder forsåvidt alle, jeg fikk lønning idag!
Vis hele sitatet...
Hm, nice, ville vært ganske snillt. Hvor hen skjer dette isåfall? Bor jo i rønvika så langt unna er det ikke, så kan vell tror jeg
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Hadde vært greit med litt mer respons Kan jo starte i rensåsparken 20:30, grille osv, så stikke ned i havna på siste flyshow kl. 22:30 (gratis )
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Tja, kan forsåvidt dra dit jeg lett. Men, hadde jo vært kjekt om det var flere folk egentlig.
Er man invitert hvis man er under 18 og har null cash?
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Sitat av folvik Vis innlegg
Er man invitert hvis man er under 18 og har null cash?
Vis hele sitatet...
Jeg er under 18, og har en del cash, grillmat-tilbudet gjelder deg også Får vi med en person eller to til, så er det herved bestemt at det blir noe av!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Er over 18 selv dog, men om jeg kan dra på dette så bør det jo være folk nok som vil ikke at få folk gjør noe forsåvidt men.
Må vi ikke ha en høvelig fast plan da? vi må hvertfall finne et konkret oppmøte-sted
Dott i øret.
stagg's Avatar
Sitat av folvik Vis innlegg
Må vi ikke ha en høvelig fast plan da? vi må hvertfall finne et konkret oppmøte-sted
Vis hele sitatet...
Du får gratis grillmat. Run Folvik, run.

Bra tiltak av en enslig freak, grillmat inkludert.
Rensåsen 20:30?
Ølglad nordlænning
Faen at jeg så denne tråden så sent. Sitter hos en kompis (i bodø) og griller med masse venner :/
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Men om dette blir noe av, hvem blir det isåfall?
Jeg kommer hvis minst 2 andre kommer
Jente (12)
sh0rtie's Avatar
Trådstarter
Gir folk 15 min til for å svare på, kommer det ikke flere til da, er jeg _sterkt_ usikker på om jeg gidder.
e også i bodø, spotta æ rensåsen da i 9 tia? eller e det avlyst?
Ølglad nordlænning
Jobber på Avenue. Så hvis noen er over 18 så kan de komme innom å si hei. Pm for navn da jeg ikke legger det ut her
Sitat av Sp3cies Vis innlegg
Jobber på Avenue. Så hvis noen er over 18 så kan de komme innom å si hei. Pm for navn da jeg ikke legger det ut her
Vis hele sitatet...
kem e du xD
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av doffiz Vis innlegg
kem e du xD
Vis hele sitatet...
Jeg er ganske sikker på at dialekt ikke skal brukes her.
Domt at jeg ikke så tråden tidligere, er også i Bodø :/
Er 50 min unna bodø, klarte den bragden med og ligge og sove helt til nå... Er ingenting som skjer inatt?

Sitat av Villumsen Vis innlegg
Er 50 min unna bodø, klarte den bragden med og ligge og sove helt til nå... Er ingenting som skjer inatt?
Vis hele sitatet...
Har ikke mulighet til og komme meg utover, dessverre.