Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  288 26774
Hey, noen freaks her som spiller wow og har en guild sammen eller noe?
Har tenkt og starte igjen snart
Spiller Mage 85 Pala 85 og Shaman 85
Gief info så kanskje jeg joiner dere
Turalyon, Alliance.
Mere info kan du få per PM
Spiller du med flere her?
Lyst til å starte med en guild som ikke rager helt av att du gjør en feil, derfor har jeg lyst til å spille med folk jeg " kjenner "
har en level 6 gnome, mage og en level 5 troll, hunter.
Måtte laste ned trial for å finne ut av hvorfor så mange spiller wow. Hittil, ikke imponert. Men det kan jo være jeg er vanskelig.

Har sett kompiser og veninner bruke hundrevis av timer for å få tak i et par støvler eller raide, selv syntes jeg questene gjorde det utrolig lite givende. "gå dit. snakk med riktig person. Drep 10 av noe, gi meg huden deres."
Litt kjedelig i lengden. Har laget en 5 eller 6 forskjellige characters for å virkelig prøve å like det, men sorry, går ikke.
Shoutout til alle nordmenn på Neverendless-WoW Private!
Sitat av olaPola Vis innlegg
har en level 6 gnome, mage og en level 5 troll, hunter.
Måtte laste ned trial for å finne ut av hvorfor så mange spiller wow. Hittil, ikke imponert. Men det kan jo være jeg er vanskelig.

Har sett kompiser og veninner bruke hundrevis av timer for å få tak i et par støvler eller raide, selv syntes jeg questene gjorde det utrolig lite givende. "gå dit. snakk med riktig person. Drep 10 av noe, gi meg huden deres."
Litt kjedelig i lengden. Har laget en 5 eller 6 forskjellige characters for å virkelig prøve å like det, men sorry, går ikke.
Vis hele sitatet...
Stemmeretten din er inndratt så lenge du er i level 6 Jeg spiller det ikke lenger selv, og har nok ikke tenkt å gjøre det noe mer heller. Men om man faktisk skal spille det og synes det er underholdene, så må man bruke tid (og også en stor dose tålmodighet). Det tar lang tid å komme inn i det og vesentlige deler av spillet er ikke tilgjengelig før i max level. Dette er ikke et spill som er spesielt interessant å "bare prøve". Alt eller ingenting

Forøvrig kan det faktisk anbefales å spille på en seriøs privatserver. Da vil du få en liten smakebit på hvordan det er i høy level, uten å bruke hundrevis av timer. Privatserver blir (i hvert fall for meg) fort kjedelig og er mer som en midlertidig løsning.

Jeg skal heller ikke legge skjul på at spillet er veldig monotont og tidkrevende. Du skal være interessert om du skal gidde å spille det.
Sist endret av staM; 8. februar 2012 kl. 22:03.
Bare jeg som så Atxbyea på Sylvanas her om dagen ?
ally altså

bilde: http://i.imgur.com/S0aCO.jpg
Sist endret av t_ben; 8. februar 2012 kl. 22:29.
Er selv Alliance på Aszune sammen med Erlnd fra forumet. Kjenner dog han IRL, så vi spiller jo sammen.
Alliance på Grim Batol
Har prøvd å snakke til han, men bare dette jeg får som svar "Dere er alle nuubz".
Han er i ca lvl 50. Henger rundt å kaller andre nuubz :P
Frostwhisper horde 5 85's alle classes over 70 har 2 på emeriss! horde
Hunter lvl 85- Horde- Nordrassil.
hardcore raider for ett par år siden, netopp begynt å spille igjen (gear grind).
Om det blir greit med initiativ fra medfreaks om å starte guild er jeg med, flytter gjerne server samt allience/horde
#1 warlock @ grimbatol, talnivarr & frostwhisper - cyaaaaaa
Spilt fast på Stromreaver i noen år nå også kalt "finreaver" pga mange finnsker der. Har 7stk lvl 85's som eg roterer på
7 lvl 85 på auchindoun horde. og 2 ally der også, som er 85.

Det var noen her på forumet som lagde en guild en stund tilbake på en server, vet ikke om denne er enda aktiv.
Det som hadde vært bæst var jo om alle som kunne tenke seg et samlet guild for freaks og bare skrifte til en server alle sammen!

Vet om et par freaks som game litt semi hardcore med meg, som e intressert!

Å om ikke bare for freaks men for litt norske rundtomkring fra serveren eller venner fra freaks som vil joine!

(tatt et par sovepiller så blir nok mye feil i detta, men dokker fatte! )
6 85s + 3 70+ Hordes på såkalte 'Finreaver' som er forøvrig nevnt ovenfor, og nettopp migratet warlocken min til Stormscale for å få satt igang litt seriøs PvP igjen!

Visst det er noen halveis elitist-thugs her som er keen på litt rating i 3s/5s, PM ^.-
Sist endret av Trollogi; 8. februar 2012 kl. 23:49.
Alliance Hunter på Ghostlands(største noob server ever), si ifra hvis du også lider her
Alliance på Earthen ring , av alle steder.
Hadde vært morsomt hvis vi kunne hooka opp på samme server!
Bytter lett!
Ølglad nordlænning
Ally på Ravencrest! pm Melkebart om du stikker innom
Sitat av Snus0man Vis innlegg
Det som hadde vært bæst var jo om alle som kunne tenke seg et samlet guild for freaks og bare skrifte til en server alle sammen!

Vet om et par freaks som game litt semi hardcore med meg, som e intressert!

Å om ikke bare for freaks men for litt norske rundtomkring fra serveren eller venner fra freaks som vil joine!

(tatt et par sovepiller så blir nok mye feil i detta, men dokker fatte! )
Vis hele sitatet...
Ravencrest en server noen kunne tenke seg?

Sitat av Sp3cies Vis innlegg
Ally på Ravencrest! pm Melkebart om du stikker innom
Vis hele sitatet...
Skal spille på raven, såå kommer til å adde deg

Såee, jeg har 3 friends som spiller på ravencrest i vært fall som er keene på å starte ett guild.. Hvis folk vil så kan vi kanskje fikse noe på ravencrest hvis folk vil dette?
Jeg kommer da til å spille healer på shammyn, en venn av meg spiller da mage og den andre spiller hunter
Shammyn min er på frostmane, palan er på raven og magen på boulderfist.

Jeg har ikke kjøpt meg game time enda, men det blir til helga så hvis noen vil adde real id til meg, så send meg en melding
Send også en melding hvis du vil være med på ravencrest
Har en level 85 troll shadow priest på Stormscale, men har uansett planer om å migrere bort fra den serveren. For dere PvP-freaks der ute anbefaler jeg samtlige å holde seg langt borte fra alle de "beste" PvP-serverne (Stormscale, Outland osv.), hvis dere da ikke har lyst på 5 sekunders responstid, en chat hvor det er umulig å få respons fordi alt som blir skrevet der forsvinner i løpet av brøkdelen av et sekund på grunn av all spammen, AH-priser som er skyhøye og Tol Barad hvor det er umulig å få delta. Serveren er så til de grader overpopulert, og alliance-siden er en utdødd rase.

Om dere - mot alle odds - får startet noen samlingsguild så må dere gi beskjed, for da kan jeg med glede flytte karakteren min til samme server. Dette har vært prøvd før, dog med liten suksess, likevel velger jeg å gi det en sjanse. Det er tvilsomt at jeg har mulighet til å raide mer enn tre ganger i uka, men det holder fint hvis man ikke satser på høye rankings og stormende progress. Når det kommer til PvP velger jeg å avstå. Spilte meg opp til 2.4k rating som spriest/lock/shaman (shadowplay), men det er alt for irriterende å møte rogues med legendaryvåpen til at jeg orker å fortsette - death knights er et kapittel for seg selv. Per dags dato er spillet alt for ubalansert når det kommer til PvP. Gi meg season 8 tilbake, så kanskje.
Sitat av mandelbrot Vis innlegg
Har en level 85 troll shadow priest på Stormscale, men har uansett planer om å migrere bort fra den serveren. For dere PvP-freaks der ute anbefaler jeg samtlige å holde seg langt borte fra alle de "beste" PvP-serverne (Stormscale, Outland osv.), hvis dere da ikke har lyst på 5 sekunders responstid, en chat hvor det er umulig å få respons fordi alt som blir skrevet der forsvinner i løpet av brøkdelen av et sekund på grunn av all spammen, AH-priser som er skyhøye og Tol Barad hvor det er umulig å få delta. Serveren er så til de grader overpopulert, og alliance-siden er en utdødd rase.

Om dere - mot alle odds - får startet noen samlingsguild så må dere gi beskjed, for da kan jeg med glede flytte karakteren min til samme server. Dette har vært prøvd før, dog med liten suksess, likevel velger jeg å gi det en sjanse. Det er tvilsomt at jeg har mulighet til å raide mer enn tre ganger i uka, men det holder fint hvis man ikke satser på høye rankings og stormende progress. Når det kommer til PvP velger jeg å avstå. Spilte meg opp til 2.4k rating som spriest/lock/shaman (shadowplay), men det er alt for irriterende å møte rogues med legendaryvåpen til at jeg orker å fortsette - death knights er et kapittel for seg selv. Per dags dato er spillet alt for ubalansert når det kommer til PvP. Gi meg season 8 tilbake, så kanskje.
Vis hele sitatet...
jeg har i vært fall ikke tenkt på noe pvp, spilte ganske mye pvp på magen min
Mage er jo icy lance icy lance døøø, no skill ja vet
Sitat av idgafos Vis innlegg
Shoutout til alle nordmenn på Neverendless-WoW Private!
Vis hele sitatet...
Hvordan er den serveren? Mange bugs? Hvilken patch?
85 Rogue, Silvermoon
85 Shaman, Stormreaver
soon 85 Warrior, Stormreaver
Mange forskjellige servere ser jeg
85 rogue ilvl 396
85 priest netopp dinga, ilvl 377
Al'akir
Evander - 85 human priest på Grim Batol

Har også en 85 DK på Twisting Nether (som jeg slutta å spille på i WOtLK, men bare levlet opp for gøy), og en 80 hunter.
Sist endret av PortalPwner; 9. februar 2012 kl. 22:56.
Startet nettop igjen, spiller på Mazrigos med 2 kompiser. Multiboxer 3 chars atm, priest og 2x paladins.
3 85 allys og 2 85 horde på grim batol. Spiller for det meste på ally. Er med i conundrum om noen har hørt om de.
Starter og spille så snart Trial er lastet ned. Liker jeg spillet, så fortsetter jeg kanskje.
Spiller i helnorsk guild på Stormreaver, som har holdt på siden wotlk. Raider 2x 10 man hver uke i Dragon Soul. Usikker på om noen av de andre medlemmene henger på Freak.

Om det finnes noen raidere med gear og skills som er på utkikk etter norsk guild er det bare å slenge inn en PM
Sist endret av danielsk; 9. februar 2012 kl. 23:42.
Rank 14 shaman. Vært enhancement siden første dag.
85 Orc Shaman- Stormscale (2,2k Arena rating experience)
85 Goblin Priest- Stormscale (2,4k Arena rating experience)
85 Undead Warlock- Stormscale (2,5k Arena rating experience)
85 Goblin Paladin- Stormscale (Kun 2k atm, har ikke spilt noe særlig på den)
85 Human Warrior- Doomhammer (2,3k Rating Experience)

Så vis noen er keen på noe arena action så send meg gjerne en PM!
Sitat av t_ben Vis innlegg
Har prøvd å snakke til han, men bare dette jeg får som svar "Dere er alle nuubz".
Han er i ca lvl 50. Henger rundt å kaller andre nuubz :P
Vis hele sitatet...
Er ikke det AtX i et nøtteskall?
Sist endret av sh0rtie; 10. februar 2012 kl. 00:21. Grunn: leif
Hvor er det for det meste gamer folk som er horde?
Jeg er med på både PvE og PvP.

Starter straks å game igjen da jeg er ferdig å bygge PCen i helga. Har 85 resto druid PvP/PvE geara. 85 arcane mage PvP/PvE og en 85 Paladin som er litt dårlig geara.

Ellers har jeg et par 30 og 70 til å joine folk å lvle

Si hvilken server dere er på, så muligens jeg hiver meg over. Da alle min chars er spredt på forskjellige servere...
Dette er druiden min: http://eu.battle.net/wow/en/characte...Wixblix/simple
Har ikke gama på leeenge da.. september/november
Sist endret av MrCryptical; 10. februar 2012 kl. 18:07.
Horde, Frostmane PM
80 Warrior
85 Rogue
80 Deathknight
85 Warlock
85 Paladin
85 Mage
85 Priest
70 Druid
70 Rogue
60 Shaman


De er fordelt over Horde på Tarren Mill og Stormreaver og Alliance på Silvermoon. Har dog ikke spilt på evigheter... Synes det mistet sjarmen etter cataclysm.
Sist endret av Waffaz; 10. februar 2012 kl. 18:08.
Trådstarter
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Starter og spille så snart Trial er lastet ned. Liker jeg spillet, så fortsetter jeg kanskje.
Vis hele sitatet...
Du får starte på ravencrest ally

Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Horde, Frostmane PM
Vis hele sitatet...
Ally frostmane, gank time!

Sitat av laxzzi Vis innlegg
Hvor er det for det meste gamer folk som er horde?
Jeg er med på både PvE og PvP.

Starter straks å game igjen da jeg er ferdig å bygge PCen i helga. Har 85 resto druid PvP/PvE geara. 85 arcane mage PvP/PvE og en 85 Paladin som er litt dårlig geara.

Ellers har jeg et par 30 og 70 til å joine folk å lvle

Si hvilken server dere er på, så muligens jeg hiver meg over. Da alle min chars er spredt på forskjellige servere...
Dette er druiden min: http://eu.battle.net/wow/en/characte...Wixblix/simple
Har ikke gama på leeenge da.. september/november
Vis hele sitatet...
jeg og noen kompiser spiller på ravencrest nåå, vi har akk startet alle sammen ( alle har gamet før )
Vi kommer til å lage en guild enten denne helga eller til uka
Exiiq heter jeg in-game
Noen som husker magien ved vanilla? Husker å ha startet en Night Elf Hunter og spilte bestandig med WoW's bakgrunnsmusikk og ble helt revet med i spillet, nå handler det bare om "drep-et-visst-antall-mobs-og-kom-tilbake"-quest's og hjernedøde wow-spillere som håper du "brenner i helvette" om man "wiper" på Deathwing.
Sitat av Heiho Vis innlegg
Du får starte på ravencrest

jeg og noen kompiser spiller på ravencrest nåå, vi har akk startet alle sammen ( alle har gamet før )
Vi kommer til å lage en guild enten denne helga eller til uka
Exiiq heter jeg in-game
Vis hele sitatet...
Dette er jo ally!._.
Trådstarter
Sitat av I ChiiSSii I x Vis innlegg
Noen som husker magien ved vanilla? Husker å ha startet en Night Elf Hunter og spilte bestandig med WoW's bakgrunnsmusikk og ble helt revet med i spillet, nå handler det bare om "drep-et-visst-antall-mobs-og-kom-tilbake"-quest's og hjernedøde wow-spillere som håper du "brenner i helvette" om man "wiper" på Deathwing.
Vis hele sitatet...
Sååå enig !

Sitat av laxzzi Vis innlegg
Dette er jo ally!._.
Vis hele sitatet...
Yep, det er det
Ølglad nordlænning
Har for øyeblikket ikke gamecard, men det skaffer jeg etter helgen.
Jeg og ett parr kompiser (IRL buds) har laget oss en guild på Ravencrest med navnet "Nordlys", så det er bare å PM'e meg på Melkebart iløpet av neste uke for en invite
Trådstarter
Sitat av Sp3cies Vis innlegg
Har for øyeblikket ikke gamecard, men det skaffer jeg etter helgen.
Jeg og ett parr kompiser (IRL buds) har laget oss en guild på Ravencrest med navnet "Nordlys", så det er bare å PM'e meg på Melkebart iløpet av neste uke for en invite
Vis hele sitatet...
Nice, har addet deg
Har du noen jeg kan få snakket med in-game nå i helga ?
Hei.

Järrpi Ally på Ravecrest.
Gamer desverre ikke så mye lengere nå, men kan jo håpe at det blir bedre med MOP Expansion =)
Force protection
ShaolinMonk's Avatar
85 Hpala på Twisting nether
85 Mage på Twisting nether
85 Shaman på Ragnaros
85 DK på Burning blade,

Går for det meste i arena, alle chars skal til Twisting med tida
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
http://sig.lanjelin.com/img/andreaswb.png
Mage er på grim batol, resten er på talnivarr.
Har spilt WoW siden 2005.
Fidelius - Alliance mage på Sylvanas
Skyggeord - Horde priest på Sylvanas

Ta gjerne kontakt med meg. Hvis du vil legge meg til på real ID, kan du godt sende meg en pm. Trenger flere å spille med
har 85 Rogue,DK,Druid og Pala på Outland-Alliance
Draenor - 85 resto pvp(dårlig pve gear) druid (horde)
Trollbane - 85 arcane pve/frost pvp mage (horde)
80 retri pala
73 hunter
70-72 prot pala
43 disc priest

PM meg for real-ID om noen er opp for crossrealm dungeons osv