Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4573
Er det noen her som har vært skikkelig tura på jobb som vil fortelle hvordan det var?

Og hva tokk du?
LSD en gang da jeg jobbet i nørdsjøen. Hadde en formening om at det ville gjøre arbeidsdagen mer underholdene.
Gikk ganske smooth frem til nedturen og jeg sov ikke den natten så morgendagen var helt forjævlig.
Tok coke rett før morgenmøtet på kontoret. Og hadde masse mer til resten av dagen.

Endte opp med å prate på meg masse ansvar jeg ikke hadde erfaring i.

Det gikk fint med jobben, alle kollegene mine fattet mistanke men ettersom miljøet i jobben jeg hadde var at du skulle møte opp på jobb uansett hva, var det ikke mye å si. Typisk tysk jobb kultur.

Røyket 2 pakker sigg den dagen huff
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har vært griserusa på både jobb og skole, mest på amfetamin. Brukte å ha godteposen oppi snusboksen, men det hadde jeg glemt mens jeg var påtent og satt i lunsj med noen av jentene på skolen. Skulle ta meg en pris og da spratt bokstavelig talt den posen rett utpå pulten forran alle sammen mens vi satt midt i en samtale. Strakk fram hånda og stappa den rett oppi boksen igjen uten å anerkjenne den, men blir mildt sagt flirfull når jeg tenker på alle øynene som gikk rett på posen for så å gå rett opp på meg. Alle bare stoppa i tre sekunder før samtalen bare gikk videre. Gode venner det der!
Jobber i et yrke hvor jeg ofte er ute i skog og mark uten noen andre en megselv og eventuelt en makker så har ofte hatt med en Joint på jobb.

Storytell:

Jeg og en kollega og kompis var på et større høydedrag i indre Agder og jobbet. ATV for å komme opp og ned og her hadde vi påveien opp hatt havari på 6x6er vår, så denne dagen hadde vi en leid. Solfylt flott sensommerdag uten en sky på himmelen kjørte vi opp og fullførte hovedoppdraget vårt, trillet så ned til havaristen vår og hadde en morsom og kreativ mekkerunde på den som endte i knallsuksess. Så da kjørte vi vær vår maskin til et flott utsiktspunkt mot vest som jeg hadde observert fra masten vi jobbet ved. Organiserte vær vår sofaløsning i planet på ATVene og fyrte opp vær vår feite fant og nøt resten av arbeidsdagen der. Turen ned var hysterisk forsiktig.

Pr.dd. har jeg sluttet med dette da jeg har begynt å få moralkvaler med å kjøre bil når jeg har røkt. Jeg har heller ikke drevet med høyrisiko eller vikitge avanserte systemer under påvirkning fordi jeg liker jobben min og tar disse tinga litt seriøst
Mye mye benzo
Husker ikke så mye fra den tida
Har fortsatt samme jobben, nå går det daglig i RC benzo
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok rohypnol på skolen en gang, visste ikke virkningen av hva jeg tok hadde bare fått de av en dude som sa det var chill. Hadde ingen erfaring med piller
Jeg ble helt fakked og hadde krøpet oppå og under masse pulter i timen, sittet å gjemt noe på innerjakka som en pistol men sagt det var potetgull når læreren spurte. Jeg hadde ikke potetgull men hadde innbilt meg det i huet tydeligvis og ble gjenfortalt at jeg satt å spiste usynlig potetgull fra innerlomma, drev å tasta på tastatur i løse lufta og oppriktig trodde at jeg tok notater, hoppet ut og inn av vinduet i første etasje hvor vi hadde klasserom, og til slutt spasert (les: tryna langstrakt over alle sekkene i veien) ut av klasserommet med en lærer løpende etter meg. Gikk på butikken ved skolen og dro masse ting ut av hyllene til jeg ble kastet ut, tok bussen til deltidsjobben min men sovna seff på den og når jeg noen dager senere kom til meg selv så innså jeg at skolesekken min med pc og alt var bøffa/glemt igjen på bussen

Resultat : narkisstempel resten av årene på VGS og rektor som fiende til tross for at det der var eneste gangen jeg rørte piller, begynte å ta rivotril først mange år senere. Ble også tvunget av skolen til å begynne i rusbehandling på DPS så det ble også brent fast til navnet mitt hos helsevesenet og har ødelagt for meg i forhold til legebehandling og psykologbehandling i ettertid. Det tok 15 år før fastlegen min ikke stempla meg som narkis mer men alle nye leger har gjort det bare pga det står rus DPS i journalen.
Var så jææææævlig loka men ler av det også og når jeg møter på gamle klassevenner kommenterer de det alltid hehe vet ikke om det er så gøy egentlig selvom historien og hvor fucka jeg var er litt tragikomisk. Men piller ass, hold dere fuckings unna!
Sitat av Arcadia Vis innlegg
Mye mye benzo
Husker ikke så mye fra den tida
Har fortsatt samme jobben, nå går det daglig i RC benzo
Vis hele sitatet...
Tror du at du om ett år kommer til å huske noe du gjorde ifjor?

Legit nysgjerrig på om du har gitt opp langtids hukommelsen.
Sist endret av colakork; 3. desember 2021 kl. 17:54.
Anonym bruker
"Stø Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt ghb på jobb noen dager, duppa av slik at ingen kunne vekke meg, heldigvis har jeg eget kontor og ingen var innom.
Bruker opiater + benzo daglig pga smerter etc. . Tar meg noen øl (typ 2 stk. i ny og ne) men ikke så mye at det merkes.
Uten meds kunne jeg ikke stått i jobb
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amfetamin, lyrica, apodorm, og sobril som maler på prosjekt. Ble sendt hjem, og kom tilbake dagen etter. Ble ikke noe oppstyr heldigvis.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jobba som bilmekaniker før og kunne bruke riv og av og til amf på jobb og var i tillegg konstant i bakrus.
Gjorde mye rart, og prøvekjøre biler før vi tok dem inn var jo noe vi alltid gjorde.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jobba som bilmekaniker før og kunne bruke riv og av og til amf på jobb og var i tillegg konstant i bakrus.
Gjorde mye rart, og prøvekjøre biler før vi tok dem inn var jo noe vi alltid gjorde.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk beskjed etter jeg starta og ruse meg på riv at jeg hadde økt effektiviteten på en mnd med 20% så for meg funka det bra helt til det bekka over.
Vært helt ufattelig mye rusa på jobb oppigjennom årene. Enten alene eller cocktail av følgende: phenibut, amfetamin, benzo, lyrica. Har aldri fått en eneste kommentar fra en kollega om jeg er ruset, noe som egentlig er HELT utrolig å tenke på. God å skjule det tydeligvis!
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av knipsern90 Vis innlegg
Vært helt ufattelig mye rusa på jobb oppigjennom årene. Enten alene eller cocktail av følgende: phenibut, amfetamin, benzo, lyrica. Har aldri fått en eneste kommentar fra en kollega om jeg er ruset, noe som egentlig er HELT utrolig å tenke på. God å skjule det tydeligvis!
Vis hele sitatet...
Nei du er nok ikke så god til å skjule det, folk gir bare faen. Har selv hatt kolleger som møter ruset på jobb. Fordi jobben de gjorde ikke var avhengig av at de måtte møte nykter brydde ikke folk seg. Folk viste han var blandingsmisbruker. Noen ganger piller, andre ganger pulver men som oftest sprit. Og det luktet ofte sprit av ham, og vi merket jo at han stakk på do for å drikke, ta en justering eller for påfyll av piller.

Lurer på hvor langt den fyren hadde nådd om han hadde hatt kontroll på rusbruken? Han var farlig smart men sjefene viste sikkert også at han ruset seg og derfor ble det nok ikke klatring.

I en annen jobb drakk sjefen. Hun hadde en hellig time på kontoret på starten av dagen da ingen fikk banke på døren hennes. Da reparerte hun. Ikke alltid hun husket å lukke persiennen helt igjen, så om en gikk forbi glassveggen inn mot kontoret hennes så hendte det man så henne sjonglere vodkaflasker og juicepakker. Alle viste det og alle ga faen. Var hun og mannen som eide firmaet så hadde ikke skjedd noe uansett.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei du er nok ikke så god til å skjule det, folk gir bare faen. Har selv hatt kolleger som møter ruset på jobb. Fordi jobben de gjorde ikke var avhengig av at de måtte møte nykter brydde ikke folk seg. Folk viste han var blandingsmisbruker. Noen ganger piller, andre ganger pulver men som oftest sprit. Og det luktet ofte sprit av ham, og vi merket jo at han stakk på do for å drikke, ta en justering eller for påfyll av piller.

Lurer på hvor langt den fyren hadde nådd om han hadde hatt kontroll på rusbruken? Han var farlig smart men sjefene viste sikkert også at han ruset seg og derfor ble det nok ikke klatring.

I en annen jobb drakk sjefen. Hun hadde en hellig time på kontoret på starten av dagen da ingen fikk banke på døren hennes. Da reparerte hun. Ikke alltid hun husket å lukke persiennen helt igjen, så om en gikk forbi glassveggen inn mot kontoret hennes så hendte det man så henne sjonglere vodkaflasker og juicepakker. Alle viste det og alle ga faen. Var hun og mannen som eide firmaet så hadde ikke skjedd noe uansett.
Vis hele sitatet...
Du tar helt feil. Jeg er god til å skjule det. Har en sånn type jobb at hvis sjefen eller noen andre hadde ant en mistanke, ville det blitt krisetilstander på sekundet. Valget mellom sparken eller avrusning/hjelp vil jeg tro.

Har kommet meg ut av det aller verste nå, så er lengre mellom utskeiingene.