Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 5420
Finnes det en nettleser som man kan bruke sånn att man kan høre på youtube å gjøre noe annet samtidig?
Sitat av Michael91 Vis innlegg
Finnes det en nettleser som man kan bruke sånn att man kan høre på youtube å gjøre noe annet samtidig?
Vis hele sitatet...
Går an på iPhone, visst du bruker Safari, da kommer du innpå anderledes fullskjerm en appen, når du går ut av Safari kommer den opp i hjørnet. Vertfall på meg.

Og så si alle nettlesere på PC, eller så bruker du bare 2 forskjellige nettlesere samtidig.


Om du betaler 200kr i mnd, får du YouTube premium da kan du gjøre det samme!
På nettleser på PC så har jeg aldri opplevd dette som et problem. Bruker Firefox med Ublock eller Brave for å slippe reklame. Youtube Vanced er en app jeg bruker på mobil. Denne finns naturlig nok ikke på Playstore så du må åpne mobilen for eksterne apper og laste ned via nettside. Gir samme tilgang/bruk som en premiumkonto (ikke reklame, kan høre musikk med mobil lukket etc).
Sorry benzoknekk, viste ikke att d tegnet betydde att samme som æ skreiv i tråden…men det er til mobil tlf jeg trenger dette
Sitat av Michael91 Vis innlegg
Sorry benzoknekk, viste ikke att d tegnet betydde att samme som æ skreiv i tråden…men det er til mobil tlf jeg trenger dette
Vis hele sitatet...
Kan også anbefale Youtube Vanced (legg merke til at ordet "ad" er fjernet fra ADvanced ). Har Android så er usikker på om det finnes til iPhone, men ja med den appen kan du minimere YT på tlf samtidig som du gjør andre ting og videoen fortsetter i bakgrunnen, samt den fjerner alt av reklame. Veldig nyttig når man skal høre på podcast som bare finnes på YT eller commentary til filmer/serier osv.
Newpipe kan også benyttes dersom du har Android.

https://newpipe.net/
Både på Firefox og Chrome
Gå inn på youtubegreiene du vil se på
I innstillinger velger du Side for Datamaskin
Et voila, trenger ikke å laste ned apper eller noe, kan ha skjerm av og play/pause styres som om du bruker spotify eller tsv.
Youtube Vanced igjennom Vanced Manager.
Jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg installerte en applikasjon som dette, spesielt med tanke på måten den blir distribuert. Trikset til @Bill_Gates er nok en langt tryggere måte.
Sitat av Deezire Vis innlegg
Jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg installerte en applikasjon som dette, spesielt med tanke på måten den blir distribuert. Trikset til @Bill_Gates er nok en langt tryggere måte.
Vis hele sitatet...
Kan du utdype dette?
Jeg har brukt YT Vanced i flere år. Har aldri lest eller på andre måter kommet over informasjon som tilsier at bruk ikke er trygt. Dette er selvfølgelig avhengig av at du laster ned fra offisiell nettside - ikke fra diverse andre som utgir seg for å være utgiver.
Sist endret av Uten Agenda; 3. desember 2021 kl. 16:00.
Sitat av Deezire Vis innlegg
Jeg hadde tenkt meg om to ganger før jeg installerte en applikasjon som dette, spesielt med tanke på måten den blir distribuert. Trikset til @Bill_Gates er nok en langt tryggere måte.
Vis hele sitatet...
Hæ?
Jeg trenger den til iOS fordi jeg har iPhone. Den appen jeg fant til min heter vanced tube, er sette den petruz??
Sitat av Uten Agenda Vis innlegg
Kan du utdype dette?
Jeg har brukt YT Vanced i flere år. Har aldri lest eller på andre måter kommet over informasjon som tilsier at bruk ikke er trygt. Dette er selvfølgelig avhengig av at du laster ned fra offisiell nettside - ikke fra diverse andre som utgir seg for å være utgiver.
Vis hele sitatet...
Det blir installert på en måte som går forbi alle former for sikkerhet bygget inn i Android. Nå må de gjøre det fordi Google aldri hadde tillatt distribusjon av et sånt produkt som det på deres egen plattform, men det åpner en pandoras eske av problemer.

Slike populære apper blir bombardert med forespørsler for å bygge inn alt fra tracking til rene bakdører på daglig basis. Til noen enorme summer penger.

Sitat av Fun-Light Vis innlegg
Hæ?
Vis hele sitatet...
Se over.
Var veldig fornøyd med Vanced på Android (dessverre ikke noe jeg kunne bruke på Android TV, men SmartTubeNext fjerner reklame greit på Android TV uansett), men etter at jeg tok i bruk Google FIDO sikkerhet så er det ikke mulig å installere .apk filer uten ADB, og det er det ikke verdt, så YouTube Premium ble anskaffet og er happy med det.
Alle snakker om vanced men han sier jo flere ganger han har iPhone. Sjekk ut dette: https://shortcutsgallery.com/shortcuts/youtube-pip/. Du putter inn et ferdiglaget script inn i apple's egen Shortcut app. Litt kronglete, da du må putte inn linken til videoen, men det funker. Hvis ikke kan du gjøre han første sa, på Safari etc. Utenom dette må du nok kjøpe youtube premium