Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1027
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Okei vet at det er hundre tråder om edibles men har fulgt de fleste å aldri følt ordentlig funk.

Det jeg har brukt før er go morgen yoguhrt. Så blandet hasj i småbiter oppi en skje med olje å så smeltet med lighter under til det har løst seg opp. å har hatt prima hasj så er ikke det. Noen som vet hva jeg evt gjør feil eller noe bedre jeg kan gjøre?? Mvh
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
mer hasj mer fett, på kokeplate.

ikke sitt med en lighter under en skje, leker du narkis eller?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
mer hasj mer fett, på kokeplate.

ikke sitt med en lighter under en skje, leker du narkis eller?
Vis hele sitatet...
haha neida er bare at jeg bor med flere å vil helst ikke skape noe misstanke

Fan ja ble ikke mye anonymt nå nei..
Sist endret av aperunker; 1. desember 2021 kl. 22:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Om du ikke vil skape mistanke bør du iallfall passe på å ikke bli tatt mens du står å varmer hasj i ei skje
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Om du ikke vil skape mistanke bør du iallfall passe på å ikke bli tatt mens du står å varmer hasj i ei skje
Vis hele sitatet...
Jajajajaja det går så fint
Anonym bruker
"Oppmerksom Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Muligens for varmt,jeg personlig bare kjøper en grammer og svelger den
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du MÅ varmebehandle edibles, type "koke i en halv til en time". Søk etter "decarbing" eller "skakkao" for mer detaljer.
Halvt års erfaring med edibles med yoghurt-metoden.
Bruker litt hasj og olje i et shotteglass av stål, 1 minutt over te-lys, mens jeg rører med en fyrstikk. Blir mer stein enn Stein Erik Hagen