Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  691 106399
Sitat av echuz Vis innlegg
Btw, kan noen sende meg nr. sitt på pm så jeg har noen og ringe hvis jeg roter meg bort i den store skumle byen? Helst noen som skal vere i parken en stund.
Vis hele sitatet...
Lurer på det samme, noen jeg kan ringe viss jeg roter meg bort?
http://db.tt/B2Dh3G8
Alright... Har landa på gardemoen og tar neste flytog til oslo s. Tips til busser jeg kan ta fra oslo s til Sofienbergparken?

Kommer til å sette meg et random sted i området som planlagt, poste hint på hvor jeg er med bilde fra google maps på freakfest 2011 veggen på facebook, og den første som finner meg sitte og lese dagbladet OPP NED og kaller mæ en jææævla nordlænding får de to bilettene jeg har til overs!
Da beveger jeg meg snart mot toget til Oslo, så, kjapt spørsmål, hvor lenge skal dere holde dere i Sofienbergparken? Om jeg kommer frem om litt over en time, er dere der da, eller har dere mest sannsynlig flyttet dere til et nytt sted?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Vel, vi er her fortsatt.
Akkurat nu sitter jeg og angre på at jeg ikke bare dro nedover... er regn og kaldt her oppe, mens dere sitter i en solfylt park med øl, trur jeg går og legger meg nu
Nå er cognac funnet frem, å klar for vors :P
Slicer: prøv å unngå svære bilder i forumet er du snill, bruk bildr.no eller noe

kommer ikke på freakfest pga økonomien, MEN det er en liten fest lokalt her, dagen er redda.
Dere er små nerder, de store gutta kommer sent.
Vet ikke om det kom frem noe svar, men blir dere i parken frem til dere stikker til Fabrikken? Har en pizza i ovnen nu og tenkte meg nedover så fort den var konsumert, drar vel om en 30 min, men er folket fortsatt på plass i parken da, og litt utover?
Jeg er på toget til Oslo s nå, og jeg har planer om å stikke opp til parken for å se om det er folk der.
nnooo,freaksa innvaderer løkka
Tar toget nå om 30min. Viss noen fra asker/Sandvika tar toget så sitter jeg på bakerste vogn på Mosstoget viss noen har lyst å hooke opp.
Sitter i parken nuh, Jonta glemte sin bilett i en anna kommune, så han fikk en av meg.

Har én bilett til overs! Kom til treffet i Sofienbergparken og hent den!
Jeg har ikke vært sikker på om jeg kunne komme eller ikke.
Er det mulig å kjøpe billett i døra, eller er det helt fult nå?
[Edit:]Biletten har blitt hentet!
Sitat av harald25 Vis innlegg
Jeg har ikke vært sikker på om jeg kunne komme eller ikke.
Er det mulig å kjøpe billett i døra, eller er det helt fult nå?
Vis hele sitatet...
Det er fortsatt billetter igjen som kan selges i døren, men ikke veldig mange, så jeg anbefaler folk som ikke har tickets til å komme tidlig! Vi selger så lenge det er husrom (hjerterom er det mer enn nok av)
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Sitter i parken nuh, Jonta glemte sin bilett i en anna kommune, så han fikk en av meg.
Vis hele sitatet...
Lies! helk mener du vel (:
Sist endret av Jonta; 4. juni 2011 kl. 20:19.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Jeg og Thoryllo er å se i parken ca. halv fire - muligens med et kvinnfolk (?!) på slep.
Vis hele sitatet...
Jaha? Det ble vel rimelig dyrt for dere, tenker jeg! Tøhø
Selv sitter jeg på en drittkjedelig brakke på Stord for øyeblikket..

Forever alone-ish...
Sist endret av Knask; 4. juni 2011 kl. 21:42.
Sitat av harald25 Vis innlegg
Jeg har ikke vært sikker på om jeg kunne komme eller ikke.
Er det mulig å kjøpe billett i døra, eller er det helt fult nå?
Vis hele sitatet...
Det e flere biletta i døra! Kom!
Da er jeg hjemme fra fortreffet. Dere for feste som de FREAKSA dere er
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Da er jeg hjemme fra fortreffet. Dere for feste som de FREAKSA dere er
Vis hele sitatet...
Da var rommet tilbake i sin gode gamle stand! (med meg i)

Dere som ikke møtte opp i parken kan angre! Var artig å se ansiktet bak nickene, og en artig sosial gjeng

Dere får kose dere på festen, heldige jævler. Vi med feil tall på fødselsnummeret får kose oss her =/

OT: Du sa du hadde fler kp en inlegg du pyro! Hvertfal det du svarte på når bombermann sa noe ^^
Sitat av Awarize Vis innlegg
Da var rommet tilbake i sin gode gamle stand! (med meg i)

Dere som ikke møtte opp i parken kan angre! Var artig å se ansiktet bak nickene, og en artig sosial gjeng

Dere får kose dere på festen, heldige jævler. Vi med feil tall på fødselsnummeret får kose oss her =/

OT: Du sa du hadde fler kp en inlegg du pyro! Hvertfal det du svarte på når bombermann sa noe ^^
Vis hele sitatet...
jeg fant ut det nå:P Jeg tenkte omvendt
Hehe tøft gutter ^^
Var det ikke noe snakk om noe live-stream? Husker at noen snakka om det men finner det ikke igjen.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Var det ikke noe snakk om noe live-stream? Husker at noen snakka om det men finner det ikke igjen.
Vis hele sitatet...
Kan ikke si jeg har sett noe til det.

Men er det ikke ganske dumt å sette opp en live-stream midt i sofienbergsparken? Hvertfal uten skiltet filming etc.
Sitat av Awarize Vis innlegg
Kan ikke si jeg har sett noe til det.

Men er det ikke ganske dumt å sette opp en live-stream midt i sofienbergsparken? Hvertfal uten skiltet filming etc.
Vis hele sitatet...
Det var jo ikke i sofienbergsparken jeg mente heller da. Trodde at Tierra snakket om å ha livestream når han (og andre regner jeg med) spiller.
Sitat av Awarize Vis innlegg
Kan ikke si jeg har sett noe til det.

Men er det ikke ganske dumt å sette opp en live-stream midt i sofienbergsparken? Hvertfal uten skiltet filming etc.
Vis hele sitatet...
Tipper han mente livestream fra selve festen/dansegulvet elns..
Mener selv å huske at jeg leste om det i går? elns, men sto vell også at det ikke var helt sikkert at det ble noe av :/
Sist endret av Hightime; 4. juni 2011 kl. 23:28.
Da er jeg hjemme fra treffet pga krise i hjemmet...
Surt å dra 2 minutter før binärpilot gikk på, men fikk putta et ansikt på ganske mange nick, noe som var nice!
Rigga opp til å bli bra med liv der når jeg dro!
Håper dere som er på treffet koser dere max, også får jeg glede meg til om noen år hvis det blir flere sånne

Baeocystin: Hva slags krise var dette?
ikke noe superalvorlig, bikkja sto og ulte, naboer som klaget osv
Great success sier nå jeg!
Dette må gjøres igjen, tradisjon in the making!
Æ og slicer ser etter en velfortjent kebab etter 7 tima med rave...
Vi går sørover langs markveien, mot sannergata... Ka kebab e bæst i det distriktet?
Fingerleddsoperatør
Heffalompen's Avatar
OK, la meg starte med å si takk for en kjempebra fest! Det var flere høydepunkter i kveld, men jeg må begynne fra starten. DET VAR MASSE KJEMPEPENE JENTER DER! Også hilste jeg på Vasall, Sinister og Mith, alle sammen mennesker jeg respekterer for ting de lirer av seg på forumet. Alt i alt, kjempebra opplegg, kunne vært litt flere mennesker, kunne vært litt mindre chip-tunes, og litt mer psy-ambient musikk, men jeg var kjempefornøyd. Takk for en bra kveld, med-freaks!
Yesss... Fant duganes kebab på "Marmaris" og savne allerede alle de fantastiske menneskene vi møtte på fabrikken! Sees neste treff! xD

Btw. Lunch i sofienbergparken klokka 15:00 i morra!
Sist endret av Turbolego; 5. juni 2011 kl. 04:42.
Takk for at dere kom og skapte en dritbra fest sammen
Da var jeg og Restyle kommet oss hjem etter en god nattmatsburger på Oslo S, (Restyle hoppet i sengs ser det ut som). Takk for en utrolig bra fest med mange godtfolk, gleder meg til 1-årsjubiliet til Freakfest
Endelig hjemme etter halvannen times skatetur på brett, som resulterte i kræsj på motorveien. Fikk haltet meg hjem, men visst faen var det verdt å møte opp på freak-fest. Fikk hilst på mange mennesker, men hadde dessverre ikke tid til å møte dem alle. Overraskende mange jenter, trodde det skulle bli en pølsefest av dimensjoner :P . God musikk, dritbra stemning og generelt en kveld jeg kommer til å huske. Jeg stemmer for årlige freakfester!
Denne kvelden kan trygt kalles en suksess!
Takk til alle som kom i kveld, kjempeartig å feste med dere
Takk for denne gang! It was epic! Binäerpilot 4ever forresten
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Yesss... Fant duganes kebab på "Marmaris" og savne allerede alle de fantastiske menneskene vi møtte på fabrikken! Sees neste treff! xD

Btw. Lunch i sofienbergparken klokka 15:00 i morra!
Vis hele sitatet...
Im in:P er ikke gammel nok for festen, men treffene utenfor møter jeg opp på.

Men nå skal jeg lage meg en pizza
Sist endret av Pyromanic; 5. juni 2011 kl. 05:40.
Konge fest folkens. Husker ikke halvparten Ah folka jeg hilsa på, men jeg var duden i blå tskjorta og revna bukse. Trasha oslo på veien hjem med martinb og 2rs1.. haha for en kveld æ. Trym ekke stabil type...
Takker alle (spesielt Forconin, felix poker, mentalmelt og Mith , som, slik jeg har forstått det, har vært primus motor) for en flott fest med mange hyggelige folk. Kommer sikkert til neste år også jeg.
Wooohoooo, takk for herlig nerdefest, folkens! <3 Kom hjem nå og stikker til mexico med billettpengene om tre timer!
Da var jeg tilbake igjen fra Freakfest, etter en lang og strabasiøs hjemtur som innebar å kravle opp en alpintbakke blant annet. Dette var en super kul fest! Angrer ikke ett sekund på at jeg dro! Jeg var fyren med lyst hår, blå stripete hettegenser og t-skjorte med ailiens på. Ohh, litt susete i hodet nå, på tide å legge seg og få velfortjent hvile merker jeg
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Jesus god damn fucking christ bæsj.

Kollektivtrafikk er oppskrytte greier as. Spesielt for bønder i byen i 6-tida om morningen. Traff en spaca bærføtt neger med afro som babla i vei om chemtrails i 20 minutter før jeg kom meg på siste bussen (som jeg gikk glipp av 30 min før fordi jeg måtte pisse som en foss), som ble etterfulgt av en halvtime gåing... Og nå må jeg drite.
Fikk med meg det feteste av Binärpilot før jeg stakk på dass og dreit/spøy litt om en annen. Ellers var det upåklagelig!

Var det verdt det? Ja.
Ville jeg gjort det igjen? Hell yeah.

Takk for en heidundrende fest, folkens. Dette må gjentas. Peace out, kiiiis.
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Traff en spaca bærføtt neger med afro som babla i vei om chemtrails i 20 minutter ...
Vis hele sitatet...
Høres ut som Armin Bahrami.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Takk for hyggelig lag folkens!
Det var morsomt, var kanskje litt for full og fjern, men jeg dansa relativt lenge (og med til tider stor innlevelse) i hvert fall. Vet ikke helt hvorfor, men jeg tror jeg dro før 2 en gang, hvordan utartet festen seg videre?
Sist endret av Hardtliv2013bwoi; 5. juni 2011 kl. 11:30.
var det mye folk der?