Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 796
Går på Ritalin 120 mg daglig å når jeg ruset meg så bruner jeg 240 mg i løpet av 1-1/2 døgn.
Jeg er sjokkert at noen sier de blir rusa av 20 mg å mange sier de kan bruke 60 mg å får en heftig kveld.
Jeg har prøvd oppigjennom årene alt fra fint pulver speed i nesa, harde klumper i dropp å meget våt speed som luktet sim sterk blomstereng. Ingen anfetamim hat gjort meg rusa, speed å Ritalin funker lik på meg, ingen hjertebank, ingen puøsøkninog, ingen svettetokter, ingen tørste etter vann, ingen store pupiller, ingen snakke diaré eller rastløshet. Rusling et bedre en speed på den deilige måten man blir opphengt i forskjelle ting, enten lese eller skrive, begge gjør meg FOG søvnløs å uten matlyst.

Det eneste som noen gang har fungert på meg var for mange år siden, lenge føt Ritalin å brukte ingen stoff heller vat speed som inneholdt mye meth. Jeg tik to dropp å jeg ble våken å meget glad i å snakke, kompisen min sto i dusjen å jeg sto utfor døra å snakka, klarte ikke å sitte i ro å gikk fram å tilbake å snakket uten stopp, etter noen timer kom nedturen, jeg spydde å snakket samtidig å ikke lenge etter avtok snakkebehocet. Jeg begynte å skjelve å svette som gal. Kompisen min var rolig, men han hadde tadd en dose som vedlikehold til å være våken, jeg derimot insisterte på at speed ikke fungerte på meg å jeg sa at jeg vill prøve å oppleve det andre opplever på speed rus, det hørtes så hærlig ut å være våken å sosial. Så han gjorde som jeg ville, å sørga virkelig for at jeg skulle få ønske oppfylt.
Har aldri hadd nedtur på ren speed eller Ritalin, men fikk nokk litt mye speed/meth men jeg ba om dette selv.

Set noen her kaller speed blanda med meth skit. Hvorfor kalle det meth skit, merh gir jo samme rus som speed å kokain sånn omentrendt, samtidig så bruker man mindre speed/meth enn kum meth slik at en pose med 5 gram vil varr mye lengre til samme pris som speed. Er ikke det bra. Folk kastet bort penger på dyr kokain enda de første advarer mot mye bøff av kokain i Norge. Her sitter det en del å lager ts å lurer på hvorfor amfetamin aldri fungerer på de akkurat som med meg, speed er ikke ett stoff som fungerer på alle, men jeg som tåler mye Ritalin å speed å som hat prøvd speed i sprøyte å brukt like høye doser som de som hat brukt stoff i 30-35 år, de er sjokkert å se hvor rolig jeg er etter samme dose som gjør at de er høyr å lavt i soeedrusen. Hvorfor kalles det skit bår speed blir blanda ut med merh, det er jo samme type rus å man sparer penger for meth et så potent at man trenger ikke Snorte opp alle penger på speed for å ruse å vedlikeholde rus. Når rusen er det samme, så hva et skit med å blande meth inn bår skiten faktisk fungere bedre enn speed å man sparer penger da man ikke trenger høye doser. Jeg fikk to dropp som gjorde meg i overkant rusa, 1 å 1/2 dropp hadde holdt for meg enda jeg kan ta store doser Ritalin å speed, så trengte jeg små doser av speed/merh.

Vet at alle forbinder meth med utmagrede mennesker med kjøttsår i ansiktet å fri for tenner, men det er etter missbruk: så lenge man holder det til en gamg i blandt (9 år siden jeg prøvde å gat ikle prøvd siden)

Hvorfor kalle meth i speeden for skit bår når denne skuten fungerer på samme måte, der folk bruket både 3 å 4 drop eller linere med speed eller cola så trenger man bare en liten drop av speed/meth å det beste er jo at man bruker ikke opp speeden ellet cola på 123 for å få en utvaska rus som folk leitet etter «tro om jeg ikke føler meg veldig bra, ja jeg kjenner heg et litt våken juuuhuu speed fungere».

Hvorfor blir rus som meth kalt for skit når den booster opp speed som er utvaska å like slapp som cola? Tror dog det er mye bra speed å få tak i, men ville ikke selv de som speeder seg heller bruke penger på noe som hat flere brukerdoser til sanne pris.
Hat lest at føere har prøvd speed gjentatte ganget uten effekt akkurat som meg, de hadde garantert blidd gla å prøve speed/merh å endelig oppleve hvprdan speed folka har det☺️
Er ikke dette sånn 10. tråden du har laget om akkurat det samme greiene?
Anonym bruker
"Sjokkert Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og hvor mange kjenner du som har et avslappet forhold til Meth?
Trådstarter
45 6
Kjenner ingen som bruker meth, det jeg skal fram til er hvorfor meth er skit vist man ikke misbruker det
Sitat av Shanti000 Vis innlegg
Kjenner ingen som bruker meth, det jeg skal fram til er hvorfor meth er skit vist man ikke misbruker det
Vis hele sitatet...
Det er skit fordi det ikke kan brukes uten å ta skade av det...
Du skal i det minste vite hva du har med å gjøre og det hører ihvertfall ikke hjemme i produkter som selges som kokain eller vanlig amfetamin uten at den som kjøper det vet det.

Neurotoxicity
Unlike amphetamine, methamphetamine is directly neurotoxic to dopamine neurons. Moreover, methamphetamine abuse is associated with an increased risk of Parkinson's disease due to excessive pre-synaptic dopamine autoxidation, a mechanism of neurotoxicity. Similar to the neurotoxic effects on the dopamine system, methamphetamine can also result in neurotoxicity to serotonin neurons. It has been demonstrated that a high core temperature is correlated with an increase in the neurotoxic effects of methamphetamine. As a result of methamphetamine-induced neurotoxicity to dopamine neurons, chronic use may also lead to post acute withdrawals which persist beyond the withdrawal period for months, and even up to a year.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Alge; 21. august 2019 kl. 21:55.