Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 6270
hei, jeg har tenkt og kjøpe litt bitcoin med paysafecard på localbitcoins må jeg forsikre meg at personen jeg kjøper av er norsk eller er det uansett hvor i verden dem er fra?
Greia er at det blir veldig mye dyrere for bitcoin dersom du kjøper det med paysafecard dersom det er mindre brukelig enn når du f.eks kjøper det med kortet ditt. Jeg tok en titt på localbitcoin og blant de norske selgerene ligger en bitcoin på omtrent 53-54k norske kroner, dersom du kjøper med vanlig bankoverførsel. Dersom du skal kjøpe med paysafecard ligger bitcoinen på rett over 100k norske kroner, noe som er nesten dobbel pris. Du kan såklart kjøpe fra en utenlandsk selger, men her også vil en bitcoin som er verdt omtrent 6,5 tusen dollar koste nærmere 9 tusen dollar om du kjøper med paysafecard, noe som gjør at det ikke er verdt det i mitt syn.
Sist endret av BoleIvars; 16. juli 2018 kl. 14:08.
Trådstarter
99 9
Sitat av BoleIvars Vis innlegg
Greia er at det blir veldig mye dyrere for bitcoin dersom du kjøper det med paysafecard dersom det er mindre brukelig enn når du f.eks kjøper det med kortet ditt. Jeg tok en titt på localbitcoin og blant de norske selgerene ligger en bitcoin på omtrent 53-54k norske kroner, dersom du kjøper med vanlig bankoverførsel. Dersom du skal kjøpe med paysafecard ligger bitcoinen på rett over 100k norske kroner, noe som er nesten dobbel pris. Du kan såklart kjøpe fra en utenlandsk selger, men her også vil en bitcoin som er verdt omtrent 6,5 tusen dollar koste nærmere 9 tusen dollar om du kjøper med paysafecard, noe som gjør at det ikke er verdt det i mitt syn.
Vis hele sitatet...
det viste jeg ikke, tusentakk