Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1914
Hei, jeg tenkte jeg skulle kjøpe et headset til bruk under trening.


Makspris: 3000


Helst også trådløst.

Har vurdert Beats Studio3, men vet ikke helt om dette er overpriced mtp. kvalitet.

Noen tips?
iSport Freedom v2. Morsomt basstung lyd, tåler svette og sitter godt på hodet. Beats Studio3 blir litt snodig å kjøpe til trening spør du meg.
BeatN
Trådstarter
23 1
Ja, kan si meg enig der. Har også snust på solo versjonen, ser flere bruker den på treningssenteret.

Kan sjekke litt ut på iSport Freedom v2 også. Takk for tips!
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Jabra Elite sport er jeg glad for. Pulsmåler i ørene er det også. Grei lyd og kan stille inn litt etter hva. Man hører på. Basss, trebbel.

De er litt store å tunge men veldig for øy. De holder 4.5 timer som lovet. Etuiet lader de opp et par ganger til så de funker om man bruker de på jobb og trener etterpå. Da er det fortsatt mer juice i batteriet i etuiet.

Fåes på elkjøp for ca 1600. Et tips nå etter jul er å kjøpe de som bvare. Folk ayr handlet til jul sp gave og folk bytter de inn for pengene. Så selges til med rabatt som bevarer. Mine var bevare og er storfornøyd
BeatN
Trådstarter
23 1
Okei kan sjekke de ut! Pulsmåler i ørene faktisk, hadde uansett tenkte å kjøpe en aktivitets måler, to fluer i en smekk??

Takk for tips!
Vil fraråde deg fra alt Beats lager. Ekstremt overpriset og man kjøper dem kun for utseende. Vil da ha lydkvalitet og komfort velg noe annet.
Sennheiser M2 er amazing men tunge tråkk kan påvirke støyreduksjonen (som du ikke får skrudd av)

Du har også lillebroren Senn HD4.0 men eneste positive der er at du kan skru den av/på, M2 gjør alt bedre - komfort, mellomtone, utseende

Men igjen har jeg ikke testet de under trening om det ødelegger. Elkjøp har åpent kjøp doe så du får testet det i flere uker
BeatN
Trådstarter
23 1
Ja vet at Beats egentlig bare er utseende.

Det blir å finne noe på Elkjøp ja.

Noen som har erfaring med Bose da? Har aldri hadd Bose selv.

Sennheiser M2 ser spennende ut, ikke altfor dyrt heller.

Litt mer usikker på hvordan de kommer til å fungere for eksempel på en tredemølle
Du har tre valg

Sennheiser momentum 2
Sony mdr 3 eller 2
Bose h8

Jeg eier de to førstnevnte, meget fornøyd med begge. Sony headsettet er best av dem, men en del dyrere og jeg ville vært kjempe fornøyd med Sennheiser om jeg ikke hadde Sony å sammenligne med. De sitter godt på hodet begge to.

Alle andre forslag her er elendige.
Sist endret av SkyMarshal; 28. januar 2019 kl. 16:07.
BeatN
Trådstarter
23 1
Bose H8?

Mener du Bang & Olufsen H8?

I såfall er det en helt annen prisklasse enn det jeg hadde kunne tenkt meg


Sony sin er meget interessant da, men er det ikke mer til type togturer, i stedenfor trening etc?
Mente BO ja =) Vel, jeg bruker dem til alt. Knebøy, gåturer, tbanen, på jobb. De er på hodet mitt så fremt jeg ikke må prate med noen. Jeg ville absolutt prøvd dem på hamsterhjulet og sett hvordan de funker, de er helt overlegne på lyd og støykansellering.