Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2778
Profesjonell amatør
Buvard's Avatar
42 7
Heisann folkens! Jeg driver å streamer, cirka hver dag og ble akkurat ferdig med å lage min første highlight-video hvor alt er tatt fra stream. Hadde satt stor pris på om dere gadd å sjekke den ut, og kanskje til og med legge igjen en kommentar? Tusen takk på forhånd! All støtte blir satt pris på <3

https://www.youtube.com/watch?v=hJENiN84esM&t=27s
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Mistet deg ved "fy faen jeg dreit på han der"
Alt for rask klipping, ingen overgang til nytt klipp og ellers veldig kjedelig å se en stream uten å se mennesket som spiller.

Ellers har du grei gamesense og god aim.
Profesjonell amatør
Buvard's Avatar
Trådstarter
42 7
Sitat av Trollanon Vis innlegg
Mistet deg ved "fy faen jeg dreit på han der"
Alt for rask klipping, ingen overgang til nytt klipp og ellers veldig kjedelig å se en stream uten å se mennesket som spiller.

Ellers har du grei gamesense og god aim.
Vis hele sitatet...
Er første videoen jeg har redigert noensinne, så når jeg ser tilbake på det så er jeg veldig enig :P Jeg skal jobbe med det til neste video.

Desverre så har jeg ikke kraftig nok pc til å streame med, så jeg får desverre ikke tatt i bruk hverken webcamera eller twitch alerts, noe jeg skal ta i bruk i fremtiden når jeg får kjøpt meg ny pc. Men uansett, takk for kritikk!
Infantil språkbruk med et snev av en arroganse som ikke var spesielt kledelig. Veldig off-putting.
Som Trollanon sier; greie skills, men that's it.
Med tanke på det allerede etablerte nivået av streamers og youtubers må du nok finne på noe veldig lurt for at dette skal bli verdt å se på.
Han har ikke engang skills worth til og mekke filmer.
INGEN kommer til og se på disse easy kills’a, skaff deg FRAGS før du iheletatt tenker på og lage et fragklipp.
Profesjonell amatør
Buvard's Avatar
Trådstarter
42 7
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
Han har ikke engang skills worth til og mekke filmer.
INGEN kommer til og se på disse easy kills’a, skaff deg FRAGS før du iheletatt tenker på og lage et fragklipp.
Vis hele sitatet...
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Infantil språkbruk med et snev av en arroganse som ikke var spesielt kledelig. Veldig off-putting.
Som Trollanon sier; greie skills, men that's it.
Med tanke på det allerede etablerte nivået av streamers og youtubers må du nok finne på noe veldig lurt for at dette skal bli verdt å se på.
Vis hele sitatet...
Altså, jeg har bygd meg opp fra ingenting og i løpet av to måneder har jeg klart å få 100 følgere på twitch og tjent nærmere 500 kroner. Selv om det kanskje ikke appelerer til deg så gjør det ihvertfall det til andre
Sist endret av Buvard; 12. mars 2018 kl. 16:13.
Jeg synes det er ganske kleint at du kommenterer hver gang du dreper noen. Så det bør du slutte med imo.
Profesjonell amatør
Buvard's Avatar
Trådstarter
42 7
Sitat av Pope Vis innlegg
Jeg synes det er ganske kleint at du kommenterer hver gang du dreper noen. Så det bør du slutte med imo.
Vis hele sitatet...
Er som regel bare når jeg får et pent kill, men konstruktiv kritikk er bra! Så tusen takk!
Profesjonell amatør
Buvard's Avatar
Trådstarter
42 7
Sitat av SpiritLion Vis innlegg
Infantil språkbruk med et snev av en arroganse som ikke var spesielt kledelig. Veldig off-putting.
Som Trollanon sier; greie skills, men that's it.
Med tanke på det allerede etablerte nivået av streamers og youtubers må du nok finne på noe veldig lurt for at dette skal bli verdt å se på.
Vis hele sitatet...
Har du noen ideer til hva jeg kan forbedre?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Profesjonell amatør
Buvard's Avatar
Trådstarter
42 7
Har nå lagd en ny Youtube video, som spør du meg er bedre enn den forrige. Har tatt i mot mye av kritikken jeg har fått, og håper dere syntes den her er bedre. Hadde satt stor pris på om dere gadd å sjekke den ut, og legge igjen en kommentar og gjerne en like!
https://www.youtube.com/watch?v=4Ty7...ature=youtu.be