Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3833
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 200ug blotter på nå søndag, hva vil jeg oppnå ved å ta 200ug i dag?
Så å si samme effekt. Jeg ville tro dagsformen din spiller mer inn på hvordan tur du får enn tripen for 4 dager siden.

Men folk er forskjellige.
Sent svar, så du har nok allerede hevet i deg LSDen før dagen.
Det vil ta 2-4 uker før toleransen din (nesten) er helt borte etter en tripp. Det er fult mulig å trippe etter 3-4 dagers opphold (selv om 1 uke hadde vært mer optimalt), men ikke forvent lik intensivitet som sist gang ved samme dosering. Om du bygger opp toleransen din med å trippe på LSD mange ganger i løpe av kort tid, vil det ta flere måneder før toleransen er helt nede på null igjen.

Toleransen din har nok sunket med 40-50% til idag, og du spør om hva du vil oppnå ved å ta samme dose som på søndag, 200ug. Er litt usikker, men vil tro du vil få tilsvarende effekt som 100-150ug uten toleranse. Jeg har ikke selv noe særlig erfaring ved å ta LSD så kort tid etter siste trip, så jeg er litt usikker på akkurat denne effekt-biten..

Legger med en toleransetabell ved bruk av psykedelika. Vær obs på avvik og individuelle forskjeller som kan påvirke toleranse-fallet.
http://i47.tinypic.com/2qvcw79.jpg
Det er waste.
Vent og bruk når du er helt baseline.
Utalmodighet og psykedelika gar darlig i hand.

Gjetter att du far threshold effekt, men ikke mye mer.
Sann att det foles som att noe ska skje, men det gjor ikke det.
Det tar aldrig av.

Er jo veldigt individuellt.

Tok 2 sukkerbiter en dag i december og hade en javlig intense og god tur.
Fyre dager seinare tok jeg SEX (6) biter, og det var kjipt bare.
Sist endret av travaxa; 13. april 2017 kl. 16:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.