Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 6357
Hei. Hvor kan jeg se filmer med norske undertekster? f.eks pretty little liars, eller eventuelt hvordan kan jeg laste ned undertekster til filmer?
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Du kan jo være sleip å lage nye kontoer på diverse strømmetjenester hver måned. Altså ny e-post hver måned og avslutte abonnoment rett før det fornyes.

Eventuelt så har Popcorntime en del, er ikke alt som har norske undertekster, men absolutt en del.
Jeg bruker en tjeneste som heter Stremio (gratis). Her hentes tekster fra OpenSubtitles.org, og majoriteten av filmene jeg har sett har norsk tekst tilgjengelig.
Kjøp et spendon kort, tøm det og bruk det til å lage ny konto hver måned. Bruk en 10 minutters epost tjeneste!
Sitat av påla Vis innlegg
Kjøp et spendon kort, tøm det og bruk det til å lage ny konto hver måned. Bruk en 10 minutters epost tjeneste!
Vis hele sitatet...
Trenger jo nytt kort for hver nye konto du oppretter da.
Last ned filmer fra din favoritt torrent side - gå til http://subscene.com/ søk på filmen din, scroll ned til språket ditt og finn den som matcher din fil - Åpne i VLC; klikk subtitle i top baren og add subtitle, evt. bare dra filen inn i vinduet. Hvis teksten skulle gå litt for fort/tregt kan du justere med hotkeys: G/H
Sitat av Pillfreak Vis innlegg
Trenger jo nytt kort for hver nye konto du oppretter da.
Vis hele sitatet...
Nei du kan bruke det samme
Hva med å bare betale?
strømmetjenestene er fremtiden, hjelp dem å knuse standard reklamefylt overpriset parabol/kabel.
Sitat av påla Vis innlegg
Nei du kan bruke det samme
Vis hele sitatet...
De gangene jeg har prøvd dette får jeg beskjed om at kortinformasjon allerede er brukt.
Protip: Google stripper bort blant annet punktum fra epostadressene på mailer. dvs at "min.epost@gmail.com", "minepost@gmail.com", og "min.e.post@gmail.com" alle går til "minepost@gmail.com". Så da slipper du å lage flere mail, bare legg til/fjerne noen punktum i adressen på nye brukere
Sitat av Slæsken Vis innlegg
De gangene jeg har prøvd dette får jeg beskjed om at kortinformasjon allerede er brukt.
Vis hele sitatet...
Det virket i hverfall i 2016
Bea
Big Bad Wolf
Bea's Avatar
FYI Kodi, VLC and other media players are open to malware attack via subtitles. Dette gjelder også PopcornTime og Streamio