Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4573
Jeg er ute etter en lighter med oppladbar batteri, og med flamme da jeg bruker pipe. Buton er vel den vanlige lightergass også ? Så da lurer jeg på om denne lighteren tilfredsstiller disse kravene ? Og en ting til, denne nettleverandøren er vel seriøs ?

http://www.dhgate.com/product/adjust...arl|2422340633
Sist endret av edso192451; 27. mars 2017 kl. 15:19.
Hvilket batteri er det du skal lade hvis du har flammer og lightergass? Elektriske lightere bruker ikke gass og lager ikke flammer, den du har linket til er en lighter som bruker vanlig lightergass uten noe batteri av noe slag.
Lighter med oppladbart batteri, har også svært kort mellomrom mellom "kontaktpunktene".
Slik at gnisten som oppstår, er vanskelig å bruke til å tenne en sigarett.

Tror nok det generelt ikke er rett vei å gå, om du skal røyke pipe.
Er det en slik du er ute etter?https://www.plazmatic.com/collections/pure-spark-elite
De er av bra kvalitets og skal være bong og pipe vennlige
Trådstarter
86 0
Sitat av Fofi Vis innlegg
Er det en slik du er ute etter?https://www.plazmatic.com/collections/pure-spark-elite
De er av bra kvalitets og skal være bong og pipe vennlige
Vis hele sitatet...
Det er faktisk disse lighterne du henviser til her som har USB, altså er oppladbare. Bare det at disse ikke egner seg til pipe, da den fungerer slik at en stikker sigaretten i en slags glo på tenneren.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av edso192451 Vis innlegg
Det er faktisk disse lighterne du henviser til her som har USB, altså er oppladbare. Bare det at disse ikke egner seg til pipe, da den fungerer slik at en stikker sigaretten i en slags glo på tenneren.
Vis hele sitatet...
Du får ikkje oppladbare lightere som funker til pipe. Grunnen er enkelt og greit at ei lading ikkje inneheld nok energi til å tenne ei pipe ein gong. Pipe treng høg temperatur, og over litt tid. Fossile drivstoff som gass gruser batteri i energitetthet. Spesielt når det kjem til varmeproduksjon. Så kjøp vanlig gassfyrt lighter med piezo-elektrisk tenner, Ikkje kjøp stormlighter.

Eventuelt bruk fyrstikker om du er purist.
Sitat av edso192451 Vis innlegg
Det er faktisk disse lighterne du henviser til her som har USB, altså er oppladbare. Bare det at disse ikke egner seg til pipe, da den fungerer slik at en stikker sigaretten i en slags glo på tenneren.
Vis hele sitatet...
Dette står på deres hjemmeside
Pure Spark Elite's new cylinder design lets you get down into bowls and light up without having to struggle!
Vis hele sitatet...
Den gloa du snakker om stikker ut på disse så du kommer fram, trykk på linken i mitt tidligere innlegg, trykk på en vilkårlig lighter så kommer det bilde av den gloa som stikker ut