Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3310
Hei jeg er på leting etter en lommelerke som er litt større en det man normalt får tak i.
Finner ikke noe særlig større en 1,8cl
Så vet dere om noe? eller må jeg eventuelt se etter en felt-flaske?
Google kommer med endel forslag på stor lommelerke.
http://www.getpersonal.no/gaver-gadg...gravering.html

Håper det hjelper
Trådstarter
Jepp, men kan legge til at jeg ønsker en på ca en halvliter, det største jeg fann på den siden der var 24 cl.
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Hvis du tråler steder som ebay og bruker ounces i stedet for ml eller dl osv, så finner du ofte mer.
Et kjapt google- og ebay-søk ga meg følgende:

Amazon US: Lommelerke fra 118ml til hele 3,785 liter (128oz). (Sender sannsynligvis ikke til Norge)

Ebay: 17oz (502ml) lommelerke. Tilsynelatende internasjonal shipping.

Ebay: 2 til 18 oz (59 til 532ml) lommelerke. Tilsynelatende internasjonal shipping.

Dette var det jeg fant på 5 minutter. Her er linken til søket mitt på ebay.
Sist endret av Deadlock Radium; 24. mai 2017 kl. 10:22.
Trådstarter
Jeg fant en på aliexpress Den rommer 510 ml. eller 18 oz om du vil.

Det ble noe googling ja, og desverre ingen norske butikker som har så stor såvidt jeg vet.

Fikk egentlig lyst på noe litt orginalt, med skinn, mønster osv på, det ble for mye lok å finne, så gikk bare for en vanelig stål lerke.
Takker likevel for hjelpen
skal du bruke den til alkohol? jeg blir max tipsy etter en 2dl lerke med vodka:L