Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 1650
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Tittelen sier vel det meste.. Noen som vet om filmer som "ligner" hvis dere skjønner hva jeg mener.. Ikke at de gjør akuratt det samme, men noe lignende..
Helst noen med action og biljakter
Har ikke sett Death Race 2, men har sett 1eren, og kan anbefale den om ikke du har sett den.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Trådstarter
Sitat av pinkrabbitz Vis innlegg
Har ikke sett Death Race 2, men har sett 1eren, og kan anbefale den om ikke du har sett den.
Vis hele sitatet...
Den var egentlig sykt bra, om jeg skal si det rett ut! så den nettopp!
Godnatt!
Om du tenker på filmer som handler om å drepe hverandre til 1 står igjen?

The Tournament - koknuranse mellom leiemordere

The Condemned - dødsdømte fanger, kjemper om å bli løslatt

Gamer - Ikke helt det samme, men er litt inne på det der og.

Dette var de jeg kom på i farten og jeg anbefaler alle 3! Meget underholdene og ike minst actionfylte filmer!
Du sier biljakter, bommer jeg veldig om jeg sier "Fast and the furious" filmene? :P
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Trådstarter
Sitat av Monzter Vis innlegg
Du sier biljakter, bommer jeg veldig om jeg sier "Fast and the furious" filmene? :P
Vis hele sitatet...
Du bommer kanskje ikke, men har sett alle (:
smokey and the bandit );
Gone in Sixty Seconds passer vel bra?
Begge de 2 over.
Filmene om Mad Max handler jo om kun han da. Han må klare seg selv. Du må se 1'ern for å forstå 2'ern og 3'ern. Liker mad max 1 best jeg da...

Smokey and the bandit (1.)
Smokey and the bandit II (2)
Smokey and the bandit part 3 (3)
Gone in 60 seconds (orginal)
Gone in 60 seconds (ny versjon)
Mad Max (1)
Mad Max 2 (2)
Mad Max Beyond Thunderdome (3)

EDIT; Nå har jeg slete ræva av meg for å samle inn disse linkene, så jeg forventer at du går innpå dem
Sist endret av Curver; 9. januar 2011 kl. 11:45.
Canonball filmene
Sitat av Eirik0405 Vis innlegg
Om du tenker på filmer som handler om å drepe hverandre til 1 står igjen?

The Tournament - koknuranse mellom leiemordere

The Condemned - dødsdømte fanger, kjemper om å bli løslatt

Gamer - Ikke helt det samme, men er litt inne på det der og.

Dette var de jeg kom på i farten og jeg anbefaler alle 3! Meget underholdene og ike minst actionfylte filmer!
Vis hele sitatet...
Har ikke sett Gamer men har sett de to øverste og dette er helt klart meget underholdene og bra filmer. Jeg vil også anbefale deg å se Battle Royale. En japansk klasse blir sendt til en øy og alle må drepe hverandre helt til det er 1 igjen. Sykeste du finner. Om du liker bilfilmen generelt er vel også bulletproof og The Dukes Of Hazzard bra filmer.
Vanishing Point er i mine øyne bilfilmen som satte standarden for de andre biljaktfilmene som kom på 70-tallet
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Trådstarter
Tusen takk for mange svar, setter pris på alle!
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Må nesten annbefale orginalen da
Death Race 2000( Trailer )
Hovedpersonen Frankenstein spilles av David Carradine. Sylvester Stallone er Machine Gun Joe, i en av hans første roller.
Syntes er mye bedre enn remaken. Filmen inrømmer på en måte at konseptet er ganske far-fetched, og prøver seg ikke på den samme seriøse tøffing-tonen. Den er heller ikke så mørk, mesteparten foregår utendørs på offentlig vei. Mange morsomme øyeblikk! (The Hand Grenade)
Hvis du har spillt mye Carmageddon vil inspirasjonene lyse opp som et radioaktivt foster i en albinomage.
Sist endret av Bothrops; 13. januar 2011 kl. 12:02.
Sitat av Monzter Vis innlegg
Du sier biljakter, bommer jeg veldig om jeg sier "Fast and the furious" filmene? :P
Vis hele sitatet...
Den nye fast and the furious filmen .. FAST FIVE ,, kan vell si at den ligner veldi på Death Race 2 ... BTW .. Death race 1 var 10 x bedre en 2`ern ..
Transporter 1 - 3? Morsomme filmer det, litt usaklige men.
The Dukes of Hazzard (2005) ?? Fet bilkjøring, fet bil, men ikke fult så actionfylt som death race..
Sist endret av oPRE; 13. januar 2011 kl. 15:16.
Sitat av oPRE Vis innlegg
Transporter 1 - 3? Morsomme filmer det, litt usaklige men.
The Dukes of Hazzard (2005) ?? Fet bilkjøring, fet bil, men ikke fult så actionfylt som death race..
Vis hele sitatet...
Transporter duger .. men om vi tar nivåe litt lengre ned .. så har jo du taxi filmene .. Men det er en blanding mellom komedie osv
dude!! death race 2 er jo faktisk ikke litt bra engang i forhold til den første!!!
jason statham er jo ikke med engang!?!
d er jo han som gjør eneren så bra!!
Svigermors drøm
colabox's Avatar
death race 2 er bra Litt merkelig de kalte den for 2en i og med at det er bakgrunnen av 1en.

Men anbefaler The tournament som sagt