Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 507
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har drevet med opiater, noe benzoer, kokain, amfetamin og minus.

Nå bruker jeg kun hasj/weed. 3-4 dager uten de tyngre stoffene føler jeg halsen blir tykk, og det går ett slags stinn fra halsen og ned, nesten som om jeg skal til å bli forkjølet.

Veldig vanskelig å beskrive, har ikke svettetokter og de normale uønskede effektene. Snuser og røyker tjall, men føler liksom ikke behovet er dekt enda.

Føles ut som jeg trenger noe mer (åpenbart nok..), noe jeg ikke skal gjøre. Er det noen som kjenner seg igjen i det jeg beskriver? Tror det er heroabstinensene jeg kjenner hovedsaklig..
Er det noe som på noen måte kan sammenlignes med å ha sure oppstøt, bortsett fra at det ikke kommer noe opp?
At det føles mer som om det er luft og ikke magesyre som kommer opp? Føles det som om du skal få brekninger?

Jeg opplever dette på weed iallefall. Men jeg har halsbrann og sure oppstøt til vanlig, som jeg tar 40 mg Nexium for.
Sist endret av einsteindragon; 4 dager siden kl. 00:55.
Anonym bruker
"Fortrolig Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opiater er hostedempende
Nei det er ikke abstinenser men heller en "light" type reaksjon på hvordan du har holdt på. Av hva du skriver så lurer jeg på hvor angst, depresjon og kaldsvette er. Abstinens er nye mer enn bare dette du blir seriøst gal. Riktig nok ubehagelig men å kalle det abstinens forholder en mye verre tilstand enn disse mini symptomene, kan være covid eller forkjølelse og ikke abstinens