Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  261 123243
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg lurer på det samme, noen som har fått Phenibut igjennom tollen i det siste, evt hva skjedde med forsendelsen?
Vis hele sitatet...
Sist jeg fikk phenibut gjennom tollen var i 2019. Har ikke bestilt fra tradisjonell butikk siden den gang.

Uansett hva jeg bestiller nå får jeg en kompis i Nederland til pakke det inn som Teanin og merke det som gave, da kommer alt igjennom og jeg slipper toll
Har vert lite aktivitet her inne i det siste.. Noen som fortsatt bruker dette og evt hvet hvor man kan kjøpe/bestille på nett?
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Har vert lite aktivitet her inne i det siste.. Noen som fortsatt bruker dette og evt hvet hvor man kan kjøpe/bestille på nett?
Vis hele sitatet...
Hvis du leser første svaret i tråden så ser du at hans forslag ble fjernet av crew, ergo. Vi har ikke lov til å gi kilder på dette.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Ja, bruker fortsatt phenibut, men bestiller via bekjente som pakker det inn som noe annet for å unngå at set blir returnert/destruert.

Det er lett å finne kilder på pheni, så det er bare å Google rundt og sjekke Reddit.
Har bestilt phenibut sikkert 50 ganger over flere år,har aldri vært noe problem.
Takker for svar, litt lite gjennomtenkt av meg å spørre hvor man får kjøpt. Men jeg fikk svaret på det jeg lurte på uten at noen trengte å bryte reglene.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen som har fått bestilt i det siste? Opplever at mine to faste nettsider jeg brukte for noen år siden når jeg pleide å bestille, plutselig ikke leverer til Norge lenger..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Att man ikke får rus må være den dummeste tingen jeg har hørt�� hilsen en som har vært 25 timer på tur,
Sitat av LSMA Vis innlegg
Noen som har fått bestilt i det siste? Opplever at mine to faste nettsider jeg brukte for noen år siden når jeg pleide å bestille, plutselig ikke leverer til Norge lenger..
Vis hele sitatet...
Ja, men kun suksess med selgere som merker det som noe annet.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av LSMA Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Jeg kjøper det innenlands fra en på hushboard :P er vel litt dyrere.. men jeg orker ikke å få ransakelse igjen.. da tollen anmeldte meg, da di trodde det var narko jeg hadde bestilt

Noen som har stacka det med andre nootropics som er å anbefalle? liker selv å ta med kanskje 3-4 øl på byen.. får helt sjukt bra følelse.

Tenkt å teste og ta det med DMAA pre workout nå snart Sjukt heftig pwo som er derivat av amfetamin xD

Noen som har tatt det sammen med fleinsopp???
Sist endret av Fittefresern; 5 dager siden kl. 00:30.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Sitat av Fittefresern Vis innlegg
Jeg kjøper det innenlands fra en på hushboard :P er vel litt dyrere.. men jeg orker ikke å få ransakelse igjen.. da tollen anmeldte meg, da di trodde det var narko jeg hadde bestilt

Noen som har stacka det med andre nootropics som er å anbefalle? liker selv å ta med kanskje 3-4 øl på byen.. får helt sjukt bra følelse.

Tenkt å teste og ta det med DMAA pre workout nå snart Sjukt heftig pwo som er derivat av amfetamin xD

Noen som har tatt det sammen med fleinsopp???
Vis hele sitatet...
LSD er helt sjukt amazing med pheni. Enten microdose, minidose eller bare full dose.. micro og mini er best egnet for byen. Å sjekke damer blir som å telle til 3.

Ellers er pheni nice med stims. Modafinil, attentin, vanlig amf.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
LSD er helt sjukt amazing med pheni. Enten microdose, minidose eller bare full dose.. micro og mini er best egnet for byen. Å sjekke damer blir som å telle til 3.

Ellers er pheni nice med stims. Modafinil, attentin, vanlig amf.
Vis hele sitatet...
Heftig, har aldri prøvd LSD... mikro dosering går kanskje fint?

Jeg tåler ihvertfall ikke mollly.. får angst faen meg 1 uke etterpå

Nice shit hørtes nice ut! har ikke hørt om Modafinil, attentin får søke det opp, takk for raskt svar