Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1649
Hei, har en pille som har 4 delestreker, står bare 2 på baksiden, smaker litt søtt, blir litt sløv av dem, muskler reagerer ikke like fort som dem skal, kan også sjangle littegrann når jeg går, det jeg lurte på om jeg blander det med Elvanse 20mg, er dette farlig kombo? ingen alkohol i bildet eller noe andre.
Anonym bruker
"Selvforsynt Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke farlig. Pillen du har er nok en Rivotril.

Flat, rundt pille, med ett lite 2-tall i midten, og delestreker på baksiden, til å dele den i 4. kraftige saker, men ikke farlig å blande med stimulanter.
Takk for svar, tenke siden jeg blir slapp av den, så i tillegg ta noe som gjør meg mer hyperaktiv kunne være intr kombo, men bra det ikke er farlig.
Anonym bruker
"Urolig Turse"
Generelt er det en viktig huskeregel at uppers og downers ikke skal blandes. Det er sånn mange dødsfall skjer. Det kan gå bra men det kan også ikke gå bra, det vet man aldri.
Anonym bruker
"Selvforsynt Sfinks"
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Generelt er det en viktig huskeregel at uppers og downers ikke skal blandes. Det er sånn mange dødsfall skjer. Det kan gå bra men det kan også ikke gå bra, det vet man aldri.
Vis hele sitatet...
Det gjelder ikke for amfetamin og benzodiazepiner, faktisk kan det være gunstig, men crack sammen med heroin skal man være forsiktig med.
Men nå er ikke disse så kraftige da, heller ikke store menger, tok ikke hele tab, så tok jeg elvanse flere timer etter.

Men merker jeg blir litt glemst av rivo selvom jeg ikke drikker noe alko feks, tro hvordan det blir med en del elvanse i tillegg.

Uten weed/hasj hva vil gi mest lignende effekt?
Sist endret av Yoshii; 17. september 2023 kl. 18:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Urolig Turse"
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det gjelder ikke for amfetamin og benzodiazepiner
Vis hele sitatet...
Eh jo
Rivvo gjør deg kjapt kriminell om du får i deg en smule mer enn du tåler, så har du kriminelle gener så må du være forsiktig.
Sist endret av mr.roundtree; 18. september 2023 kl. 08:50.
Altså er det et kryss eller er den avlang med 4 streger? kryss rivo avlang kan vell være sub?
isåfall du burde ikke blande den type benzo med sentralstimmulerende da det vil gjøre deg meget ustabil, snakker av erfaring...
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Rivvo gjør deg kjapt kriminell om du får i deg en smule mer enn du tåler, så har du kriminelle gener så må du være forsiktig.
Vis hele sitatet...
Vet ikke men jeg ble veldig sjanglat osv, var ikke i form å stjele noe som helst egentlig, så litt rart.

Sitat av puppetwar Vis innlegg
Altså er det et kryss eller er den avlang med 4 streger? kryss rivo avlang kan vell være sub?
isåfall du burde ikke blande den type benzo med sentralstimmulerende da det vil gjøre deg meget ustabil, snakker av erfaring...
Vis hele sitatet...
Den er rund, kan deles i 4, har nummer 2 på baksiden, veier 0.18g.
Sist endret av Yoshii; 18. september 2023 kl. 16:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Et bilde hadde vært praktisk.
Stimulant/depressant er det ikke noe feil med, det er det du ville fått ved en for høy dosering av stimulant...heroin/amfetamin eller kokain/benzodiazepin brukes derifra sånn sett. Eneste faren er at du bruker alt for høye doser da de "hvisker" ut hverandre men også holder sin effekt. Hvis du kanskje har amfetamin og noen benzo fra før så ville jeg tro denne mystiske tabletten er Rivotril. Som han over sier så er det mest sansynlig men ingen fasit
Synes de pillene du skildrer er latterlig underdoserte, skikkelig form kommer jo faen aldri med brett og da er jeg klar over det er Rivotril pga UP. Skammelig underdosert Og laget for at man sluker brett rå hvis de trengs! Faen a folkens ta å boikott driten og dere har plutselig bedre nøtter tenker jeg ofte nå som glass er fortid og alle spiser latterlig antall brett x dagen
Sitat av Laidbaack Vis innlegg
Synes de pillene du skildrer er latterlig underdoserte, skikkelig form kommer jo faen aldri med brett og da er jeg klar over det er Rivotril pga UP. Skammelig underdosert Og laget for at man sluker brett rå hvis de trengs! Faen a folkens ta å boikott driten og dere har plutselig bedre nøtter tenker jeg ofte nå som glass er fortid og alle spiser latterlig antall brett x dagen
Vis hele sitatet...
*Du mener disse er underdoserte? dem va visst i ett glass.