Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 314
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, alle freakere

Har sett den del tråder om phenibut nylig. Er interessert i å prøve dette stoffet, men vet ikke hvor lett det er å få det på resept her i Norge....

Blir man straffeforfølgt om man prøver å innføre eller destrueres det bare hvis det blir stoppa i tollen? Lager ny tråd fordi jeg ønsker informasjon som helst er aktuell for 2023
Om du kan i det hele tatt få på resept her har jeg null peiling på.

Jeg prøvde innføre tidligere, gikk bra noen ganger, men endte opp med å bli anmeldt av tollen og ble tatt på jobb av politet og kasta i glattcelle + de ransakte lelilgheten min. Måtte i avhør, men slapp samme dagen. De trodde jeg hadde innført narkotika, da di som sendte det hadde merka de som noe annet. Endte med en påtaleunnaltelse etter 2 år, men mista jobben og sleit med paranoia og angst i 2 år etterpå.

Nå kjøper jeg innenlands fra en på hushboard :P det er dyrere.. men som du sikkert skjønner så orker jeg ikke at det skjer igjen..
Sist endret av Fittefresern; 4 dager siden kl. 13:44.