Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 701
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har noen spørsmål. Hvordan får kan mest mulig ut av kokainen? Hvor absorberes den? Hvor langt opp i nesa skal det? Hvordan unngår man at det kommer i svelget? Hvor hardt skal man trekke?

Skjønner ikke helt hvor det blir tatt opp i nesa. På film ser man jo folk dra det inn med en enorm kraft. Men jeg har hørt at noen bare puster rolig inn?

Hva er korrekt her?

Cheers
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Snort rolig. La det legge seg i nesen nesten som et lag så sniffer du inn litt og litt.
Skyll nesen din først, ha røret eller hva du bruker ca 1 mc inn og trykk dette langsom inn, ikke som du ser på film. Innhalerer du for raskt så ender bare alt i magen eller lungene
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
nå bruker jeg ikke det svineriet selv men utifra det jeg har lest her på forumet før så skal vist plugging være mest effektivt for absorbasjon
noen som opplever motsatt effekt av brus noen ganger? blir sliten, redusert og uvel ? skjedd mye i det siste.. beklager hvis det ikke passer inn her er ny
den fjerne statsmakt
supranaut's Avatar
Jeg kan godt bli trøtt på coke, hvis kroppen og hodet er utslitt og jeg bare tar noe "rester" fra en pose for å reparere - det er ikke stor nok mengde til å stimulere kroppen ordentlig men heller mettende for den psykologiske hungeren og reparasjon og å smake på litt drip. Det er som jeg "slapper av." Høres rart ut med tanke på at det er coke, men samtidig ikke når du tenker over at man kan slappe av fra "narkisimpulser" direkte etter inntak. Anektotalt, håper det er bra med deg vekkaa.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
så skal vist plugging være mest effektivt for absorbasjon
Vis hele sitatet...
Har plugget en del coke som er like hardt for hjertet som effektivt, man må være forsiktig å ikke ta for stor bæng da den umiddelbare hjertebanken ikke er til å unnslippe. Basstromme i brystkassa.
Sist endret av supranaut; 5 dager siden kl. 10:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.