Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 921
Bor på en liten plass og mistrives, og tenkte og flytte til Steinkjer. Er det noen som vet hvordan LAR er der. Henter hver uke og kan tenke meg det. Men orker ikke alt det peset som jeg har hørt rundtomkring. Blir vel Levanger sykehus som har LAR? Og lurer på hvordan det er der. Tilhører Namsos ode sier ikke noe om jeg tar meg en liten jonas i ny og ned.
Setter pris på Svar.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig kjip situasjon som vanlige folk sikkert ikke kan relatere til.

Tenk at forskjellene er så store i dette landet, at man ikke kan være sikker på at man får medisinen man trenger om man flytter. Bor selv på ett sted hvor daglig henting er normen.
Tar 12 busser fra/til LAR i uka, for noe som «vanlige folk» ville gått 1 gang i måneden for.
Det er 48 busser i måneden, bare for å hente medisin på apoteket.

Dette hjelper ikke deg stort, men håper det ordner seg for deg. Er ikke lett å bo ett sted man mistrives.
Bor i Oslo ja.
ivar_oslo's Avatar
12 busser i uka? Betyr det at du reiser hver dag, eller 12 busser den ene dagen i uka?
Kronisk irritert
mr.roundtree's Avatar
sansynligvis 2 busser om dagen 6 dager i uken. Apoteket er stengt på søndager.

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
12 busser i uka? Betyr det at du reiser hver dag, eller 12 busser den ene dagen i uka?
Vis hele sitatet...
Sist endret av mr.roundtree; 1 uke siden kl. 02:28.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Kjempefisk"
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
sansynligvis 2 busser om dagen 6 dager i uken. Apoteket er stengt på søndager.
Vis hele sitatet...

Stemmer!

Går nesten en hel dag i reising per uke. Skulle likt å sett noen andre pasientgrupper blitt behandlet på denne måten. Klager man så vises det til hjemmesykepleien som ett alternativ.
Ja, det høres lurt ut. En bil fra kommunen(med folk jeg gikk på skole med) to ganger i døgnet for å levere medisiner…

Begynte å ruse meg igjen pga dette etter to år. Traff så mange folk på turen som hadde varer. Er jo en kjent sak at man får tilbud i hytt og vær når man først blir edru, folk som vil gi deg gratis brett med piller, grammene med hasj, speed og what not.
Anonym bruker
"Flink Nise"
Vet ikke hvor bra Steinkjer er om du prøver å få deg et ordentlig liv vekk fra rus. Plassen er full av makkahuer, men om du holder deg unna sånne bekjentskaper er det noen fine landlige områder der for et rolig liv om enn ensomt