Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2569
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Fått inn en ny type. Noen med erfaringer?

10 på ene siden i stor skrift og en diger D på andre. Veldig skarp blåfarge. Var veldig flotte og ''glaserte'', men denne pillen på bildet har ligget løst i sekken med amfetaminrester på seg og blitt litt slitt men ser jo hvilken pille det skal være hvis noen har hatt samme og kan dele sine erfaringer med denne typen blå.



Viste ikke at det gikk ann å få så dårlig kvalitet på bildene i 2022. Umulig å se noe på di bildene. Sorry ass
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oppdatert:



Bedre! Er tabelette hvite inni eller blå hele veien?
Aldri sett den type valium, eller pille.

Er vell bare å ta en liten kvalitetssjekk? Aka bare ta en/halv? Ellers kan du sende en liten mengde til Mr.Benzo så kan jeg gjøre det for deg?:P Neida, men sjekk om smak er på plass, og om den er, spis en halv. Ellers kan du gjøre på den kjedelige men tryggeste måten, kjøpe et test-kit.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er blå hele veien gjennom. Jeg spiste en tidligere på dagen, men sammen med en ksalol. Jeg følte virkelig jeg hadde fått i meg mer enn 1 ksalol, men skal jeg finne ut for real så skal jeg vente til imorgen og ta en alene da.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Disse funker bedre enn noe annet av blåvalium jeg har prøvd. Må være 20mg eller ispekka noe annet. =)
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
så nesten heller ut som knips, men bra de funka, så bra shady ut.