Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2273
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei er det mulig å snorte attentin?

Eller er det ikke vannløselige?
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er mulig men best effekt er oralt.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er mulig men best effekt er oralt.
Vis hele sitatet...
Med tanke på hvor lenge det virker osv. Går jeg utifra?

Tok en liten linje 20mg nå nettopp.

Har sikkert spist bortimot 60mg og snortet en 20mg tidligere i kveld.

Og alt jeg egentlig har følt er en smule rastløshet. Ingen euroria som folk har snakket om.

Kan det ha noe å si at jeg har tatt relativ stor dose rc benzo tidligere i dag? Men det var sist rundt kl 7 kanskje.
Men pleide å blande speed og 1-2 rivotril før i tiden og snorte speed og da fikk jeg good feeling uten noen noia forresten.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og jeg som trodde 20mg ren dextro (attentin) skulle være mer enn nok til å bli speeda.

Er nok rc benzoen som blocker alt av effekt utenom hjertebank.
Føler meg faktisk trøtt.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det meste av det som går i nesa går i svelget, bedre opptak i magen enn nasa.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg merker null forskjell på sniffing eller dropping av makka. Så si iallfall.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ser nå at pupillene mine er store som tallerkener.... er nok rc benzoen som ødelegger for head high osv.

Noen tips til å skjule dette på jobb i morgen?
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det har en halveringstid på rundt 10 timer, så mulig det går bra, vet ikke når du starter?
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det har en halveringstid på rundt 10 timer, så mulig det går bra, vet ikke når du starter?
Vis hele sitatet...
Om cirka 12 timer
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det har en halveringstid på rundt 10 timer, så mulig det går bra, vet ikke når du starter?
Vis hele sitatet...
Men leste at utvidete pupiller kan være en mulig bivirkning av cipralex. Så jeg kan jo bare skylde på det om noen legger merke til det.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Men leste at utvidete pupiller kan være en mulig bivirkning av cipralex. Så jeg kan jo bare skylde på det om noen legger merke til det.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg hadde og kjenner også en som fikk det. Jeg var jævlig sensitiv for lys da jeg brukte det.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok kanskje rundt 80 mg noen timer siden, tok 100mg nå. Føler fortsatt lite.

Men om jeg har forstått det rett så vill de ha samme effekt som å snorte og droppe pillene eneste forskjellen er at rusen om du snorter varer kortere og er ikke mer intens engang pga. det tas lettere opp i magen enn i nesa, i motsetning til kokain.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ritalin(methylfendidat) er jævla digg og snorte syntes jeg. Eufori og kjempe pratsom !
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler meg ikke speeda i hodet (etter 100mg dextro), gate speed er nok bedre etter min mening. Tviler på at RC Benzoen jeg tok i går fortsatt skulle henge igjen og ødelegge rusen. Tok noen slurker i dag tidlig også men det var langt over 12 timer siden.

Pluss at når jeg tok speed pleide jeg å ta 2-6mg rivotril og fremdeles føle meg helt sykt speeda.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Attentin er for meg alltid og foretrekke framfor pulver, får god funk av 20-30mg oralt. Mulig du tar alt for mye
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Attentin er for meg alltid og foretrekke framfor pulver, får god funk av 20-30mg oralt. Mulig du tar alt for mye
Vis hele sitatet...
Hvordan i all verden vil for mye gi mindre effekt?

Pleide jo før i tiden å trekke ned så mye speed at nesa mi var potte tett igjennom hele neste dag.

Og JA jeg ble en god del høyere jo mer speed jeg tok.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tok kanskje rundt 80 mg noen timer siden, tok 100mg nå. Føler fortsatt lite.

Men om jeg har forstått det rett så vill de ha samme effekt som å snorte og droppe pillene eneste forskjellen er at rusen om du snorter varer kortere og er ikke mer intens engang pga. det tas lettere opp i magen enn i nesa, i motsetning til kokain.
Vis hele sitatet...
Rusmessig kjenner jeg ikke så stor forskjell på sniff å dropp, og det som ikke blir tatt opp i nesa går nedi svelget og til magen, derfor kan rusen når du sniffer vare egentlig like lenge.
Jeg sliter litt med at jeg blir jævlig trøtt på oppturen på amf preparater så må ofte legge meg neppå litt.