Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 889
Kompis av meg ble tatt av politi for å røyke hasj. han hadde ca 1,5g på seg. Vet at man kan få f.eks. bot eller fengsel, men noen som vet om de bryr seg så mye om en førstegangsforbrytelse på egenbruk? Oppførte meg og var ærlig med politiet når de tok meg, dritt at de gidder å bry seg. takk for svar!
Hva var du ærlig med? Har du lappen?
Trådstarter
37 2
Ærlig over situasjonen. var rolig og var ingen bry for politiet. Vet ikke om det har noe å si, men håper jeg slipper fengsel for at jeg gjorde noe som kun påvirker min helse:/. Og har ikke fått lappen ennå. Strøk førsteforsøk på teori lol
Jeg ville regnet med en bot.
3-6000kr eller noe slikt.

Bare ikke innrøm jevnlig
bruk, eller bruk i det hele tatt, da det kan før til at du må levere urinprøver i lang tid før du får ta lappen.

Det er mulig de prøver seg på en ruskontrakt istedet for bot også.
Da eier snuten deg frem til du har pisset foran dem i lang nok tid.
Sist endret av SkammeligNykter; 26. februar 2022 kl. 03:18.
Det vanlige som jeg og andre jeg kjenner har fått er 2500 i bot.
Trådstarter
37 2
Takk for svar. Vanskelig å cheate en urinprøve om man skal pisse forran dem. Hørte en gang at man kunne ta en liten/medium shot klor for å cleare pisset nesten instant. Har ikke tenkt å drikke klor om jeg ikke vet det faktisk funker lol, noen som har noen tanker om det?

Og er vet ikke et safe svar om man er redd for å innrømme for mye? i en evt samtale/avhør m politi.

Skal stoppe å mase nå takk for forhåpentlige svar!
Bot.

Og miste lappen muligens, men hører snuten har blitt mindre kokkelimonke når det kommer til edruelighet, hasjrøyking og sertifikat.
Før var de nådeløse. Jeg hadde lappen, hadde ikke kjørt på GODT over et år pga pilleavhengighet og rus men den mista jeg allikevel fordi jeg ikke var edruelig. De trodde sikkert ikke på meg uansett.
Sist endret av krystallkongen; 26. februar 2022 kl. 07:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av u18knekt Vis innlegg
Hørte en gang at man kunne ta en liten/medium shot klor for å cleare pisset nesten instant. Har ikke tenkt å drikke klor om jeg ikke vet det faktisk funker lol, noen som har noen tanker om det?
Vis hele sitatet...
NaClO + 2 HCl → Cl2 + H2O + NaCl