Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2517
Fuck Mr. Plod!
sitter i en situasjon der jeg kun har venner som røyker. holder til i en liten by 40 min fra Oslo.

jeg skal testes for ADD og det er stor sannsynlighet for at jeg havner på urinprøver.
jeg har røyket ganske mye de siste 6 mnd. og tokk min siste edible/spliff for 2 dager siden.

men back to point, litt nedverdigende å skrive dette her, men gjør det for mitt eget beste

jeg trenger folk å henge med og finne på ting med. jeg har innsett at jeg ikke var avhengig av cannabisen, men at jeg er avhengig av å gjøre noe gøy.


Om meg:

Gutt 20, liker alt som gir ett adrenalin kick. liker du tagging, urbex, en tur i svømmehallen eller vil du kanskje bare spille litt minecraft med meg?

skyt meg en dm.

søker folk fra alder 16-25 mainly driver du med annet enn psykadelika burde jeg helst holde meg unna. :P
Sitter i litt samme situasjon selv. Liker graffekunsten men er dessverre 10 år eldre enn aldersgruppen du søker.

Bra jobbet, håper det ordner seg for deg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Klarte å fucke opp etter 6 dager uten. Var på overnatting og noen sa "vi skulle hatt weed"

Da knakk det for meg :/

Har fortsatt 24 dager igjen på å klare det. Fuck
Hvis du virkelig vil klare det må du bestemme deg for å være viggo en stund og ikke henge med noen som røyker. Da unngår du sånne situasjoner og triggere