Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 7471
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har havnet i en knipe. Noen som kan anbefale steder å stjele og tips og triks?
Stjel kobber på jernbanestasjon. Idk.
Fuck Mr. Plod!
Ta sykkler, skaff en boltsaks fra chlas eller biltema. Gå til offentlige stedet som en stasjon, uten kamera. Og klipp opp låsen og sykle avgårde.

Legg den ut på Facebook, boom 1000kr.


Du kan lett ta 10 sykler om dagen, 5000kr daglig burde være gjennomførbart.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Ta sykkler, skaff en boltsaks fra chlas eller biltema. Gå til offentlige stedet som en stasjon, uten kamera. Og klipp opp låsen og sykle avgårde.

Legg den ut på Facebook, boom 1000kr.


Du kan lett ta 10 sykler om dagen, 5000kr daglig burde være gjennomførbart.
Vis hele sitatet...

Snakker du fra erfaring?


Hvis du skal stjele så stjell fra butikker og bedrifter som har tyveriforsikring, ikke stjel fra vanlige folk. Om du ikke spraylakkerer syklene er det ikke lenge til før du blir oppdaget. Ikke verdt bryet med mindre du allerede er rutinert.
Søk om nødpenger hos nav istedenfor. Ikke stjel. Hva tenker du om jeg kommer å stjeler vaskemaskinen og nudlene dine om jeg havner i en knipe?
Sist endret av IW2022; 22. juli 2022 kl. 15:40.
Anonym bruker
"Vanskelig Rødspette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og forsåvidt så er pirattaxi en mye mer etisk måte å tjene raske penger på.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Snakker du fra erfaring?


Hvis du skal stjele så stjell fra butikker og bedrifter som har tyveriforsikring, ikke stjel fra vanlige folk. Om du ikke spraylakkerer syklene er det ikke lenge til før du blir oppdaget. Ikke verdt bryet med mindre du allerede er rutinert.
Vis hele sitatet...
Trikset er jo å ha en annonym Facebook og bli kvitt syklene så fort at de er solgt før personen oppdager at den er borte.
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
påhengs motorer, 4takt av nyere type opp til 30hk, over det blir de for tunge, så legg de ut på polsk salg side selges kjapt, og det kommer bil og henter etter noen dager. bare kash. og du får ca 1000kr pr hk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Snakker du fra erfaring?


Hvis du skal stjele så stjell fra butikker og bedrifter som har tyveriforsikring, ikke stjel fra vanlige folk. Om du ikke spraylakkerer syklene er det ikke lenge til før du blir oppdaget. Ikke verdt bryet med mindre du allerede er rutinert.
Vis hele sitatet...
Vanlige folk jobber i butikker. Min venn tok livet av seg pga traumene hun fikk etter å ha blitt utsatt for ran i kiosken hun jobbet.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Hidden_sniper Vis innlegg
Vanlige folk jobber i butikker. Min venn tok livet av seg pga traumene hun fikk etter å ha blitt utsatt for ran i kiosken hun jobbet.
Vis hele sitatet...
Grusomt. Kondolerer

Men tror han mente å naske fra butikker ikke ran.
Har penger under puta, bare å stikke innom. Jeg sitter definitivt ikke i klesskapet å venter.

Ellers er vel butikker etter stengetid ganske rett frem. Det er stor sjanse for å bli tatt da. Hva med å vente utenfor varemottak å håpe at noen ikke henter inn varer med en gang de blir levert?

Tips? Ikke stjel. Iscenesett at du får til å hjelpe noen å sats på belønning
At du må spørre om tips og triks for å stjele låter ikke bra... Ikke ta det ille, men om du må spørre om det, så kan det tyde på at du har lite peiling på det. Er ikke verdt å utsette seg for det, da havner du i enda en knipe. Har du venner, familie eller andre du kan spørre om hjelp? NAV, Blå Kors idk... Men å begi seg ut på et raid er kanskje ikke det beste.
BRAND ∞ STRONG
Fortell mer om denne planen.
Sitat av Rolig Fortrolig Vis innlegg
Iscenesett at du får til å hjelpe noen å sats på belønning
Vis hele sitatet...
Jeg har sett en del videoer som har gått viralt hvor jeg er nesten 100% sikker på at det er arrangert.
Da mener ikke klipp hvor folk gjør noe imponerende o.l. men videoer der noen blir reddet eller der
noen griper inn hvis andre blir trakassert etc.
Det er nok ikke så mye tjene på det lengre, men jeg tror man kunne gjøre litt kroner på det før fra å stille opp på intervjuer og slikt.
Man trenger ikke akkurat et imponerende antall likes før VG slår deg opp som en nyhetssak heller. Som vanlig med overskriften
"Blir hyllet etter dette".

Det er jo også en del viral-videoer av kjeltringer som fucker opp, så det er muligheter flere veier her.
Sist endret av vindaloo; 22. juli 2022 kl. 22:18.
Tyveriforsikringer hjelper ikke stort. Du må ferske tyven for å kunne bevise et tyveri. Og så er det selvsagt noe som heter egenandel på sikkert opp mot 15 -20k.
Mindre tyverier eller naskeri får de neppe dekket av forsikringsselskapene.

Forsikring mot denne typen svinn dekker nok tyverier, men da må summene være store og beviselige. Brukes antakelig primært for å dekke underslag og tyveri av anstte eller brekk. Muligens også store organiserte tyverier.

Hvor har du info om dette fra?

Til TS: Snakk med NAV, pant relevant tomgods eller skaff deg en jobb.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Snakker du fra erfaring?


Hvis du skal stjele så stjell fra butikker og bedrifter som har tyveriforsikring, ikke stjel fra vanlige folk. Om du ikke spraylakkerer syklene er det ikke lenge til før du blir oppdaget. Ikke verdt bryet med mindre du allerede er rutinert.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Hårnett; 22. juli 2022 kl. 22:44.
Anonym bruker
"Rød Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tips til lovlig inntekt er å flippe ting på finn. Mye gis bort gratis mot henting.
Også hørt folk av og til gir bort ikea varer uåpnet, da kan du returnere de til ikea få gavekort for verdien.
sykkelen min til 24 000 ble stjålet og jeg måtte betale 4000 i egenandel fikk kunn 20 000 igjen.

det var en helt ny sykkel bare noen uker gammel . nå har jeg montert skjult gps tracker inn i den nye sykkelen min
Dårlig gjort men dra på fest eller konsert og stjel merkejakker
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Dårlig gjort men dra på fest eller konsert og stjel merkejakker
Vis hele sitatet...
highkey dette, kanskje litt mindre ekstremt men har en kompis som ble satt opp til å ta jakkene til folk å henge de på kroker på en skolefest. Naska til seg rundt 2k med å ta løspenger og div ting fra jakkene til folk.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mk1 Vis innlegg
Dårlig gjort men dra på fest eller konsert og stjel merkejakker
Vis hele sitatet...
Ja eller dyre merkevesker. Syns personlig det er helt greit å stjele fra folk som er svinrike. Bare ikke ran!! Men å ta det uten at de merker det mener jeg går bra. Syns ikke du burde stjele fra den vanlige Ola Normann som så vidt har råd til strømregningen og må handle på hm da.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja eller dyre merkevesker. Syns personlig det er helt greit å stjele fra folk som er svinrike. Bare ikke ran!! Men å ta det uten at de merker det mener jeg går bra. Syns ikke du burde stjele fra den vanlige Ola Normann som så vidt har råd til strømregningen og må handle på hm da.
Vis hele sitatet...
For min del er det mer legitimt å ta fra de fattige, men blir jo det samme, for er jo de rike som har betalt for tingene deres uansett...

Virker tungt å være en parasitt og en byrde for andre på så mange plan...
Sist endret av Montezuma; 7. august 2022 kl. 00:14.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snik deg inn på byggeplasser og stjel med deg verktøy, finner du verktøy som er mer ettertraktet enn andre merker kan du fort dra inn mange tusen på en kvelds liten runde. Vi kunne dra inn 20 000 for en liten tur innom en byggeplass en kveld da vi enda opererte med slike greier.
Om du ikke har en heler / noen som kjøper eller flipper sånt for deg er det kanskje lurt og la vær. Litt pussig om makan verktøy som akkurat ble stjelt blir lagt ut på finn til småkroner av ny pris
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lån deg en varebil og kjør rundt til butikker og stjel paller. Pant pallene hos en forhandler. Har gjort dette mye å er litt kr I det.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pallene står stablet ved de fleste varelevering innganger på de fleste butikker. Jeg tenker ikke på matbutikker. Men på feks biltema, obs bygg osv osv.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er mange forhandlere på europaller i de fleste byer. Sikkert en av de som ikke stiller spørsmål til hor de kommer fra. Sånn var vi heldige
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har havnet i en knipe..
Vis hele sitatet...
Hvor mye kroner får deg ut av denne knipen da? Alltid like interresant å høre hvor mye/lite som skal til for at medborgere ønsker å gjøre seg til kjeltring. Da vil du kanskje få svar som treffer litt bedre også. Uansett så stiger som regel risikoen i takt med beløpet/verdiene du vurderer å stjele.

Når det er sagt- finn på noe annet. Ha litt respekt for deg selv, la andres ting være i fred. Selg ræva di på only-fans. Det er til og med lovlig. Hvorfor er stjeling det som vil få deg ut av knipa?
Anonym bruker
"Umulig Gapeflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om du er bittelitt praktisk hadde jeg gått på finn.no, hvitevarer gis bort.
Folk kaster / gir bort dyre maskiner kun fordi de ikke greier / gidder reparere de enkleste feil.

Billige reservedeler finnes til stort sett alt på nett og er ganske enkelt å reparere.

Har gjort dette selv flere ganger, eks:
Hentet tørketrommel som "var helt gåen", skiftet drivreim og solgte for 4000,-, selvkost 345,-.
Hentet tørketrommel og skiftet tempsensor, solgte for 2500,-, selvkost 643,-
Hentet tv "som ikke lenger ville slå seg på", loddet et lite punkt på inngangen til strømtilførsel. Solgte for 7000,-, selvkost 0,-.
Kan stjele noen nyrer. Det er veldig mye penger for relativt lite arbeid.

Nyrer går for ca. 80 000 - 240 000 på svartemarkedet. Fryseboks og utstyr er billig og lett å anskaffe. Samme med skalpell og basic utstyr. Lur med deg folk hjem til nachspiel hos deg og hiv en person i badekaret når ting har dødd ut og folk har sluknet. Å operere nyren ut er faktisk en veldig lett prosedyre om livet til organ donøren ikke er relevant for deg. Det vanskelige er å stitche opp igjen uten at donøren tar kvelden permanent. Det beste og mest økonomiske er å bare knerte donøren å ta begge nyrene og leveren. Men knerting under greien da, ved å blø ut under operasjonen, ellers har du bare 20 minutter å jobbe på.

Kjøp en stor plastikk tønne. Du trenger en beinsag for å dele opp donøren. Så hiver du delene opp i plastikk tønnen (altså restene av donøre, ikke nyrene og leveren da! Varene skal du selge). Du må kjøpe en syre med sterk base, ha luftmaske, og god ventilasjon.

Seff ikke seriøs her :P Burde ikke trenge å si at jeg kødder men just in case. Ser det er så mange poster diverse steder i samfunnet at "Oooh det er så mange gale mennesker på Freakforum! Stedet burde vært tatt ned!" Så håpet at om moderator ikke fjerner denne at noen søker fram denne, begynner å lese, bare for å bli trollet godt.

På en mer seriøs side. Det er bedre, mer effektive og tryggere måter å tjene penger på enn å stjele.
Sitat av Abishgal Vis innlegg
Kan stjele noen nyrer. Det er veldig mye penger for relativt lite arbeid.

Nyrer går for ca. 80 000 - 240 000 på svartemarkedet. Fryseboks og utstyr er billig og lett å anskaffe. Samme med skalpell og basic utstyr. Lur med deg folk hjem til nachspiel hos deg og hiv en person i badekaret når ting har dødd ut og folk har sluknet. Å operere nyren ut er faktisk en veldig lett prosedyre om livet til organ donøren ikke er relevant for deg. Det vanskelige er å stitche opp igjen uten at donøren tar kvelden permanent. Det beste og mest økonomiske er å bare knerte donøren å ta begge nyrene og leveren. Men knerting under greien da, ved å blø ut under operasjonen, ellers har du bare 20 minutter å jobbe på.

Kjøp en stor plastikk tønne. Du trenger en beinsag for å dele opp donøren. Så hiver du delene opp i plastikk tønnen (altså restene av donøre, ikke nyrene og leveren da! Varene skal du selge). Du må kjøpe en syre med sterk base, ha luftmaske, og god ventilasjon.

Seff ikke seriøs her :P Burde ikke trenge å si at jeg kødder men just in case. Ser det er så mange poster diverse steder i samfunnet at "Oooh det er så mange gale mennesker på Freakforum! Stedet burde vært tatt ned!" Så håpet at om moderator ikke fjerner denne at noen søker fram denne, begynner å lese, bare for å bli trollet godt.

På en mer seriøs side. Det er bedre, mer effektive og tryggere måter å tjene penger på enn å stjele.
Vis hele sitatet...
Høres ut som du har mye erfaring. Har du lært det på egenhånd, eller har du gått på medisinsk utdanning?
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hørt om kredittkort? Hvorfor forsure andres hverdag på grunn av at du ikke har styr på livet ditt..?
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Høres ut som du har mye erfaring. Har du lært det på egenhånd, eller har du gått på medisinsk utdanning?
Vis hele sitatet...
Selvlært. Til om med begynt å donere vekk nå! Veldig opptatt av humanitær solidaritet

https://www.youtube.com/watch?v=D_5n...annel=TheOnion