Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2797
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren




Kjenner de funker og smaker bittert, men ligner ikke på noe jeg har sett før.

Andre som har vært borti samme?
Anonym bruker
"Vettskremt Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ut som blåvalium.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser ut som blåvalium ja, mulig det kan være xan men aldri sett sånn xan før.
Det der er 10mg Diazepam, eller Blåvalium som vettskremt kimære over sier.

Har knasket utallige sånne.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Det der er 10mg Diazepam, eller Blåvalium som vettskremt kimære over sier.

Har knasket utallige sånne.
Vis hele sitatet...
Har fått ett par av de, men pleier det ikke også å stå "10mg" på pillene? Eller er det kanskje ett annet brand?
Er 99% sikker på at det der er Bosaurin 10mg diazepam.
tokk feil med mellom valium og xanax? det blir noen dager med moro haha. og hva er en vettskremt kimære
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har fått ett par av de, men pleier det ikke også å stå "10mg" på pillene? Eller er det kanskje ett annet brand?
Vis hele sitatet...
Det har vært Blåvalium uten "10mg" på i lang tid.
Har kompiser som knasker Blå som er prikk like den du tok bilde av.

Smaker Diazepam, føles som Diazepam og har varigheten til Diazepam.

Smaker de jævlig bittert og kjipt er det Xanax, smaker de litt bittert uten at du får trynevrenging pga. smaken er det sannsynligvis Diazepam.

Spør du meg er Diaz mye bedre enn Alpraz. Mellow over lengre tid kontra å bli slått ut i noen timer og våkne opp engstelig fordi halveringstiden er så jævlig kort.
▼ ... over en uke senere ... ▼
99%sikker på at det er Diazepam ja, 10mg.

10mg Diazepam tilsvarer 1mg Alprazolam men kicker fortere og varer mye lengere, samt at det er muskelavslappende i tilegg som er et pluss spørr du meg.

Gidder ikke gi noe moralpreken eller noe sånt, bare vær forsiktig og helst unngå alkohol selv på ‘lave’ doser.
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
99%sikker på at det er Diazepam ja, 10mg.

10mg Diazepam tilsvarer 1mg Alprazolam men kicker fortere og varer mye lengere, samt at det er muskelavslappende i tilegg som er et pluss spørr du meg.

Gidder ikke gi noe moralpreken eller noe sånt, bare vær forsiktig og helst unngå alkohol selv på ‘lave’ doser.
Vis hele sitatet...
Alprazolam er vell også muskelavslappende bare for å pirke litt?
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Alprazolam er vell også muskelavslappende bare for å pirke litt?
Vis hele sitatet...
Finner ikke kilder på det, hvis du finner det så skal jeg ikke kverulere å si at det ikke et sant altså.
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Finner ikke kilder på det, hvis du finner det så skal jeg ikke kverulere å si at det ikke et sant altså.
Vis hele sitatet...
Hehe derfor jeg satte spm tegn bak, har ikke kilder men synes det virka sånn på meg for lenge sia da jeg tok det. Men kanskje det er en form for bivirkning?
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Hehe derfor jeg satte spm tegn bak, har ikke kilder men synes det virka sånn på meg for lenge sia da jeg tok det. Men kanskje det er en form for bivirkning?
Vis hele sitatet...
Personlig så blir jeg helt kake av for mye benzo uansett type unntatt Sobril. På litt større doser Xanor så blir jeg mere gira faktisk, kontra sløv på store doser Valium. Men folk er forskjellig.

Vet iallefall at Valium og Rivotril brukes mot annfall, spasmer osv det gjør ikke Xanor det brukes ofte mot panikkangst og lignende.