Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 758
Kanskje litt dumt spørsmål men svar om du gid, hørte av en kompis at man kjenner forskjellige ting på forskjellige benzodiazepiner (f.eks. diazepam å xanax).

Hørtes ut som en myte, eller?
Benzoer har en håndfull forskjellige egenskaper, effekten er på en måte distribuert forskjellig fra type til type. Noen er mer subtilt i bakgrunnen, andre kjenner du markant når kicker inn og noen har mer hypnotisk effekt. Kanskje litt forskjellig "body high", selv om jeg sjeldent har lagt merke til det på benzo. Diazepam og oxazepam i moderate doser syntes jeg havner mer i bakgrunnen og smyger seg mer innpå. Alprazolam og etizolam merkes bedre så man tydelig kjenner sinnsstemningen forandre seg på noen minutter. Jeg stemmer for at det ikke er en myte
Sist endret av Bothrops; 26. februar 2022 kl. 02:28.
Trådstarter
37 2
Takk! Vet at xanax er sterkere, men hitter valium likens bare svakere? eller er det noe jeg må sjekke ut��
Den hitter vel like sterkt hvis du tar tilsvarende dose, men det var lengre og føles ikke så in-your-face som xanax. Det spørs litt hva du ønsker av en benzo. Hvis du vil ha et rush så tror jeg benzo er feil vei å gå. Er det kun for å bli fuckd up å loke rundt så ville jeg gått for imovane tbh, det har i hvert fall en viss kreativ vri. Anbefaler ikke at du tar noe, er ikke lege og det er litt uetisk

Har seff hørt tusen sprø historier om hvor heftig det er og hva som skjer på rohypnol og senere rivotril, men har aldri testa de så jeg aner ikke. De hitter sikkert best, men declonanaziplutiplutipam eller hva som er den nye rc shitn som kommer i sprayflasker sparker sikkert rompa av alt man får på apoteket mtp potens og potensiale til å fucke opp livet, bare les noen tråder
Sist endret av Bothrops; 26. februar 2022 kl. 02:37.
Du aner ikke noe om legemidler.
Les deg opp på virkninger, halveringstid osv FØR du putter i deg et stoff.

Et googlesøk på Preparatnavn + felleskatalogen vil gi mye god info.
Trådstarter
37 2
��siste spørsmål lol. Hasj booster benzoen som faen, men har lyst å prøve å ta bare benzo uten å røyke. hvor mange xanax trenger noen med ingen toleranse for å få en "ruset tilstand"?
1mg burde la deg føle hva det går ut på hvis du tygger den. Blir ikke særlig mer spennende å hive innpå flere. Det er effektiv medisin, men oppskrytt som rusmiddel imo. Hvis du trenger det så føler jeg med deg, men vil fraråde å bruke det for moro skyld. Det gir deg ikke så mye, det tar vekk.
Sist endret av Bothrops; 26. februar 2022 kl. 02:52.
Trådstarter
37 2
Trenger det ikke nei, bare billig og morsomt å ta med kompiser en sjelden gang. Jeg prøvde å ta 3 mg uten å røyke en gang. Det var blåe småe tabletter fra g_ata. Mulig de var litt svakere enn vanlig 1mg xanax, men jeg kjente ingenting av 3 stykker. kompisen min kjente ingenting heller, å begge hadde 0 tolleranse.

Xan'en var ekte også, for når vi røyket dagen etterpå, da fikk vi litt benzo følelse. Stopper å mase nå takk for svar