Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1486
Hei, har nå fått resept på

Remeron 15mg
(virkestoff: mirtazapine)

Får man økt matlyst etter bare man tar det en gang eller må man gå på det lenge før det kommer)

Om noen bruker dette, gjerne fortell meg hvordan den økt matlysten og vektøkningen fungerer med denne medisinen

Hvordan kjennes bivirkningen ut?

(Skal ikke ruse meg på dette )

Gjelder dette med økt matlyst bare når du har tatt pillen eller har du økt matlyst hele tiden når du bruker pillene i perioder?
Sist endret av Freskern; 7. februar 2022 kl. 18:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lagde nettopp en tråd om hvor mye Remeron jeg bør ta, er første gang og pillene er på 30mg. Bør deles eller ta heel 30mg?

Svar til deg: Kjenner noen som har mye matlyst på Remeron, tror det er matlyst hele tiden når du bruker pillene i perioder ja.
Men hvis du trener i tillegg vil du løse en stor del av problemet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Lagde nettopp en tråd om hvor mye Remeron jeg bør ta, er første gang og pillene er på 30mg. Bør deles eller ta heel 30mg?

Svar til deg: Kjenner noen som har mye matlyst på Remeron, tror det er matlyst hele tiden når du bruker pillene i perioder ja.
Men hvis du trener i tillegg vil du løse en stor del av problemet.
Vis hele sitatet...

Greia er at jeg egentlig vil at det skal gi meg økt matlyst og vektøkning, er no jævla tyn fra før av så hadde ikke vært dårlig det!
Sitat av Freskern Vis innlegg
Greia er at jeg egentlig vil at det skal gi meg økt matlyst og vektøkning, er no jævla tyn fra før av så hadde ikke vært dårlig det!
Vis hele sitatet...
Hvorfor spør du ikke legen om medisin som gir økt appetit/hjelper deg med å gå opp i vekt.

Remeron gir ekstremt mye appetit. Fleste som går på det fast har gått opp alt fra 5-8kg på 1 måned.
Sist endret av OxySmile; 7. februar 2022 kl. 18:49.
Sitat av OxySmile Vis innlegg
Hvorfor spør du ikke legen om medisin som gir økt appetit/hjelper deg med å gå opp i vekt.

Remeron gir ekstremt mye appetit leste jeg nå i flere tråd. Flere som har gått opp alt fra 5-8kg på 1 måned. Så du er på "riktig" spor
Vis hele sitatet...
Er ikke såppas tyn at jeg trenger å spørre legen om det,
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du får munchies etter inntak. Jeg fikk remeron for å gå opp i vekt da jeg var deprimert og sleit med matlyst. Effekten kom første gang allerede tror jeg og etter et par mnd spiste jeg koooongeporsjoner istedet for å bli mett av to brødskiver.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du får munchies etter inntak. Jeg fikk remeron for å gå opp i vekt da jeg var deprimert og sleit med matlyst. Effekten kom første gang allerede tror jeg og etter et par mnd spiste jeg koooongeporsjoner istedet for å bli mett av to brødskiver.
Vis hele sitatet...
Skal ta min første pille nå etterpå, hvor lang tid tar det før du evt blir sulten?
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Freskern Vis innlegg
Skal ta min første pille nå etterpå, hvor lang tid tar det før du evt blir sulten?
Vis hele sitatet...
Det husker jeg ikke er mange år sia jeg gikk på de men du kan bli både trøtt og sulten. Begge er bivirkninger av medisinen og ikke virkning av medisinen så det er sikkert ikke alle det skjer med heller