Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  52 11657
Sitat av JohnnyNonsens Vis innlegg
Kanskje ikke direkte skrekkfilm, vil vel mer kategorisere den som psykologisk thriller eller noe slikt. Men "the house That Jack built", er ganske drøy. Noe av det bedre jeg har sett de siste årene når det gjelder slike filmer.
Vis hele sitatet...
Den skuffa meg litt. Syns den verste scenen var den med andungen...
Prisoner var skikkelig ekkel å se på. Ikke direkte skrekk film skummel, men psykologisk. 2 Barn som blir kidnappa og hvordan en far tar loven i egne hender.
synes sjeldent filmer er skumle, men er et par filmer jeg har sett som jeg synes selv er veldig disturbing og har gjort et stort inntrykk på meg

martyrs (2008)
august underground
touch (2001) kortfilm
carcinoma
tin can man (likte denne uuutrolig godt. kan minne om creep 2014 som ligger på netflix bare mørkere)


også vil jeg anbefale nettsiden effedupmovies.com :-)


edit: også har jeg også sett guinea pig filmene, slaughtered vomit dolls serien og en del andre gore filmer men synes helt ærlig det er litt for kjedelig fordi det ofte ikke er noe plot
Sist endret av stupidhorse; 20. oktober 2021 kl. 00:42.