Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1352
Hei freaks.
Jeg lastet ned photoshop cs6 idag, og er det noen som har noen tips til hvordan en nybegynner kan begynne?

Jeg beklager hvis jeg postet dette på feil forum, men fant ikke noe annet sted.

Takk!
Vil absolutt anbefale deg å sjekke ut denne guiden, går gjennom det elementære for nybegynnere. Han har også flere guides etterhvert som du blir flinkere.
youtube, guider, lær deg å bruke verktøyene og hotkeys
Alt over stemmer bra, Alt du ønsker å vite ligger på nett i en eller annen form.

Husk at du trenger ikke å vite hva alle knappene og funksjonene gjør før du får gjort noe. Det er viktig å prøve det lille man kan en del før man hopper på neste nivå, Slik at du på naturlig vis tillegner deg nye ferdigheter gjennom behov. Om du trenger hjelp er konkrete problemer og spørsmål best for de som skal gi råd.

Vet ikke hva du har tenkt å drive med, men om det er snakk om tegning og maling i PS er det bare å spørre meg.