Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1932
Hei!

Jeg er i gang med å starte et eget selskap og trenger i den anledning hjelp med webdesign/logodesign.

Fant ingen kategori der det stod kontaktannonser, så jeg prøver meg her.

Send meg portfolioen deres på PM eller her for den saks skyld.
Pris skal vi nok bli enige om.
Driver du med dette på hobbybasis, men kan det du driver med - så kan du gjerne sende meg sålenge du er seriøs.

Vennligst la vær å sende hvis du ikke har noe seriøst å vise til eller ikke har peiling.

Håper å høre fra dere!
Hvilke bedrift er det snakk om? Jeg iver meg pa forskjellig typer design og trenger spesefikke typer
Er du ute etter en som kan lage både web og logo, eller en person til hver oppgave?
bamse's Avatar
Trådstarter
Hei og takk for svar. Om det er en person som kan gjøre begge deler så er det fint, men det går også bra om det er to forskjellige.

Det er snakk om en bedrift som utfører industriell rensing, tjenestebasert. Hvis det var svar nok til ditt spørsmål?
Okei bamse, har sendt deg PM.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Kan du utdype litt mer om bedriften?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Logomesteren.no kan hjelpe deg med både logo og nettside. Hva slags selskap er det snakk om?