Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2684
Jeg er dessverre i en situasjon der jeg ser meg nødt til å benytte syntetisk urin for å ta en urinprøve som skal sendes inn til rettsmedisinsk for å se etter rusmidler.
Er det noen som vet om rettsmedisinsk vil kunne påvise dette?
Skal du ta prøven under tilsyn? lykke til med det...
hvis ikke, anbefaler jeg noen andre sin urin.
Nå vet jeg ikke hvor mye som står på spill her, men vet at de selger "falske peniser" på en del headshops. Følger med en beholder for å ha på magen, og er no fancy utløsermekanisme. Ganske high-tech greier. Koster vel 750,- spenn ellerno, men om alternativet er fengsel/stor bot så er det vel verdt pengene!

Usikker på hvordan syntetisk piss funker i så grundige tester, men ville anbefalt deg å "låne" pisset til en clean kompis!
Lykke til
Sitat av poprocks Vis innlegg
Nå vet jeg ikke hvor mye som står på spill her, men vet at de selger "falske peniser" på en del headshops. Følger med en beholder for å ha på magen, og er no fancy utløsermekanisme. Ganske high-tech greier. Koster vel 750,- spenn ellerno, men om alternativet er fengsel/stor bot så er det vel verdt pengene!

Usikker på hvordan syntetisk piss funker i så grundige tester, men ville anbefalt deg å "låne" pisset til en clean kompis!
Lykke til
Vis hele sitatet...
Ut fra denne tråden, tror jeg kanskje en penis vil se litt rart ut.
Sitat av poprocks Vis innlegg
Nå vet jeg ikke hvor mye som står på spill her, men vet at de selger "falske peniser" på en del headshops. Følger med en beholder for å ha på magen, og er no fancy utløsermekanisme. Ganske high-tech greier. Koster vel 750,- spenn ellerno, men om alternativet er fengsel/stor bot så er det vel verdt pengene!

Usikker på hvordan syntetisk piss funker i så grundige tester, men ville anbefalt deg å "låne" pisset til en clean kompis!
Lykke til
Vis hele sitatet...
Sorry for OT, men vet du noen Norske headshops som selger slike "fake peniser"? Er på jakt etter en slik, men rimeligste jeg har funnet er rundt 1500,- på en Svensk headshop..
Sitat av Yeah Baby Vis innlegg
Sorry for OT, men vet du noen Norske headshops som selger slike "fake peniser"? Er på jakt etter en slik, men rimeligste jeg har funnet er rundt 1500,- på en Svensk headshop..
Vis hele sitatet...
Sorry for seint svar! Bamboo i Trondheim mener jeg har det. Om du ikke bor i nærheten selges den her; https://headshop.no/hvitmulatt-scree...0ml-p-110.html

Edit: Er jo ikke så mye rimeligere den jeg linka til så jeg.. :P Mener den kosta litt mindre på Bamboo. Men igjen, man må jo vurdere alternativet
Sist endret av poprocks; 3. desember 2014 kl. 19:39.
Sitat av poprocks Vis innlegg
Sorry for seint svar! Bamboo i Trondheim mener jeg har det. Om du ikke bor i nærheten selges den her; https://headshop.no/hvitmulatt-scree...0ml-p-110.html

Edit: Er jo ikke så mye rimeligere den jeg linka til så jeg.. :P Mener den kosta litt mindre på Bamboo. Men igjen, man må jo vurdere alternativet
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar!
Må jo være stokk blind jeg, har vært inne på den siden og sett flere ganger, men fant bare syntestisk urin da.