Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2637
Hei, jeg er en gutt på 17 som har tenkt å prøve LSD for første gang. Jeg har tidligere prøvd fleinsopp en rekke ganger (rundt 8 ganger, hvis man teller de hvor jeg bare spiste 15-20 har hatt 2-3 ganger hvor jeg spiste over 30) jeg har også røyket ganske mye cannabis tidligere, selv om siste gang var ca. 3-4 mnd siden.
Jeg og et par andre kompiser har bestilt LSD (25 x 150ug fra silkroad, før det ble shutta) og jeg lurte på om dette er en passende dose for min første trip på LSD, burde jeg bare ta en halv lapp osv. Jeg føler at jeg er veldig godt forbredt og jeg har lest meg opp på det meste om LSD (hvordan man unngår en bad-trip, hvem, hva, hvor osv.).

Lurte også på om det er stor forskjell på LSD og sopp hvis noen av dere gidder å svare på det
Hei. Jeg satt og lurte på det samme som deg her om dagen. Hadde bestillt 200mcg lapper fra SR, og gledet meg til å prøve, men jeg ville ikke bli overveldet. Derfor prøvde jeg 1/4 lapp med en kompis. Det endte opp med at vi satt oppe i 9 timer og bare pratet, med veldig milde cannabis-liknende, men samtidig stimulerende effekter. Må si at jeg angrer litt på at det. Følte hele tiden et ubehag, fordi jeg hele tiden prøvde å kjenne etter om jeg følte noe og følte at jeg satt fast i come-upen. Samtidig vet jeg nå vet at jeg iallefall ikke er oversensitiv ovenfor stoffet.

Jeg vil likevel anbefale deg å IKKE ta en halv lapp. 150mcg (sannsynligvis er lappen din på mindre enn det også) er en grei begynnerdose så fremt du har riktig setting. Det virker som du har lest deg godt opp på det, så jeg sier go for it! Men få kompisene din til å lese seg litt opp på det også hvis de ikke har gjort det. Jeg ble rimelig irritert når kompisen min absolutt ville prøve en halv lapp til og ikke trodde på at det ikke vil gi mer effekter.

TL;DR: Ikke ta en halv lapp, jeg prøvde det og det var ubehagelig å aldri komme opp.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Aldri delt opp lapper, dosen er ikke garantert til å være jevnt ut over hele lappen uansett.

LSD og sopp er forskjellige, sopp involverer mye mer følelser synes jeg, samt bodyloaden er god og varm. LSD er mer kunstig, tankekjøret er ikke like heavy som på sopp alt er litt renere på en måte og bodyloaden er en smule lettere.
Men, til syvende og sist er jo dette et psykedelisk stoff, som alle deler visse karakterer.

Aldri delt opp lapper, dosen er ikke garantert til å være jevnt ut over hele lappen uansett.

LSD og sopp er forskjellige, sopp involverer mye mer følelser synes jeg, samt bodyloaden er god og varm. LSD er mer kunstig, tankekjøret er ikke like heavy som på sopp alt er litt renere på en måte og bodyloaden er en smule lettere.
Men, til syvende og sist er jo dette et psykedelisk stoff, som alle deler visse karakterer.

EDIT: Sjekk Nichotins: Den Store LSD tråden, mye bra stoff.
Sist endret av Dodecha; 11. november 2014 kl. 13:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
SHRMZ
losji's Avatar
Trådstarter
Ok, takk for svar. Skal sende et par linker til de andre som skal være med å prøve :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
SHRMZ
losji's Avatar
Trådstarter
Nei, LSDen kom aldri, vi fikk re-ship etter den første pakken aldri dukket opp, men den har enda ikke kommet (har gått 2 uker siden den ble sendt fra Tyskland, så det er bare å gi opp).. Surt:/ Neste gang bestiller vi fra Norge tenker jeg, må holde meg til sopp og weed så lenge, selv om jeg ikke skal ta psykedeliske stoffer på en god stund (har fått et helt annet syn på det etter en ganske kraftig, uforbredt sopptur). Ha en fin helg folkens
Sitat av losji Vis innlegg
Nei, LSDen kom aldri, vi fikk re-ship etter den første pakken aldri dukket opp, men den har enda ikke kommet (har gått 2 uker siden den ble sendt fra Tyskland, så det er bare å gi opp).. Surt:/ Neste gang bestiller vi fra Norge tenker jeg, må holde meg til sopp og weed så lenge, selv om jeg ikke skal ta psykedeliske stoffer på en god stund (har fått et helt annet syn på det etter en ganske kraftig, uforbredt sopptur). Ha en fin helg folkens
Vis hele sitatet...
Er du heldig kommer onkel blå på rassia på adresse det er bestilt til, gjør deg selv en tjeneste og fjern alle ulovligheter fra boligen inntil videre.
Sitat av losji Vis innlegg
en ganske kraftig, uforbredt sopptur
Vis hele sitatet...
Skriv gjerne tripprapport.
SHRMZ
losji's Avatar
Trådstarter
Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Skriv gjerne tripprapport.
Vis hele sitatet...
Har faktisk begynt å skrive på en, men ble litt lei av å skirve Kanskje jeg jobber litt på den senere

Sitat av theskiesareblue Vis innlegg
Er du heldig kommer onkel blå på rassia på adresse det er bestilt til, gjør deg selv en tjeneste og fjern alle ulovligheter fra boligen inntil videre.
Vis hele sitatet...
Bestilte ikke til min egen adresse, haha.. Onkel blå blir nok overrasket når huset de skal til ikke er der
Sist endret av losji; 30. november 2014 kl. 12:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kommer litt ann på, men hvis du føler deg "trygg" på å spise, si 1g med fleinsopp, burde det gå fint med 150 mic. Noter deg at syren er mer intens, en tyngre og en mer "konstant pågående" rus. Anbefaler å ha en sobril liggenes itilfelle man skulle slite med å sove etter turen.