Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 829
Jeg skulle akkurat til å lage meg en bruker på TPB men fikk opp alle mulige random errors som "Wrong code" "illegal characters" osv. selv om jeg hadde fylt inn alle feltene korrekt. Er dette på grunn av rettsaken eller noe? Skulle absolutt vert medlem der nå før hele havna går til helvette.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
"Wrong code" betyr at du har skrevet inn CAPTCHA verifiseringskoden feil. "Illegal characters" betyr at du har brukt tegn som systemet ikke støtter, som f.eks. æ, ø, å (om disse støttes vet jeg egentlig ikke), +, -, osv.

Prøv igjen
Har prøvd en million ganger. Tilfeldige errors uansett. Nå står det at jeg må fylle inn e-post adressen selv om den står der.
Brukte bare a-z på brukernavnet btw. Og dobbeltsjekka CAPTCHA.
Sist endret av plohg; 20. februar 2009 kl. 19:57.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Lagde akkurat en testbruker og det gikk fint. Har du deaktivert javascript eller noe som kan forårsake dette?
Sist endret av ticks; 20. februar 2009 kl. 19:58.
Instillingene min er korrekt. Feltene er korrekt. Har prøvd med en annen nettleser. Fortsatt; alle mulige feil.
hadde samme feil for en liten stund siden jeg også, aner ikke hva som forårsaket det
Bruker du en proxy når du skal regge deg? Jeg har hatt problemer med å regge meg på sider når jeg har brukt proxy, fått samma feilene også faktisk.
Sist endret av shonny; 20. februar 2009 kl. 20:58.
Nei. Ingen proxy.
Sitat av ticks Vis innlegg
Lagde akkurat en testbruker og det gikk fint. Har du deaktivert javascript eller noe som kan forårsake dette?
Vis hele sitatet...
Du kan jo gi den test brukeren til plohg
Han lagde en til meg. Men verken den eller testbrukerern har fått bekreftelse-mail. Så problemet er visst serverside... kanskje på grunn av rettsaken?