Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1112
noen her som har kjennskap til rivotril?
jeg har skikkelig bra toleranse. så hvor mange mg må til for at de virker.
hvordan blir formen?
koser meg med hasj, sobriler, pepper, men ingenting å spise.
Ett av mine favoritt benzodiazepin. Uten toleranse starter jeg med 4-8 mg, og tar det egentlig derfra. Med toleranse blir det fort en større startdose. Er jeg innspist på benzodiazepiner kan jeg starte med 10-20mg, alt ettersom. Hvorfor ikke bare prøve deg frem?
Tror dette ble svar på begge ting du spurte om..

Toleranse har ikke mye å når det gjelder visse forskjellige piller.
De fleste som kjøper rivotriler kjøper og spiser ca. 3 stk om gangen.(2mgs)
Eter du ikke rivotril ofte så skal dette være nokk. Spiser du altfor mange er det bare bortkastet. Du får bedre form av å ha spist noelunde under 10 enn hvis du har kasta i deg 20. Svar på hvor mange du må ha i det for at det skal virke er ikke akkurat lett å svare på. Men ville prøvd med 3 stk først. Ta deg god tid, ingen forventninger til rusen akkurat som med andre piller. Holder det ikke, spiser du litt ler. Fyll ikke på med to eller tre om gangen. Og og ville sagt grensen går ved 9-10 stk. Har du ikke merket det til da, komme du ikke til å gjøre det heller.

Jeg har fått rus på rivotriler èn gang.
Da følte jeg meg oppstemt, litt pratesjuk/kontaktsøkende.
Litt overlegen på en måte..Nesten som om jeg var 'above' alle de andre jeg var med.
Grensen for hva jeg turde strekte seg veldig.(lett å bli klepto) Det er det jeg gidder oppsummere nå..Vet om mange som har slutta spise de fordi de liker ikke formen.
Noen får trang til å stjele/gjøre kriminelle ting..For du tror du er konge over verden og at ingen kan se eller ta deg.
Jeg fikk en sånn likegyldig lykkerus av Rivotril hvor jeg så for meg sånne vidunderlige fantasy-aktige landskap hver gang jeg lukket øynene.
jeg lå og zonet ut og inn av en våken drøm hvor alt var så vidunderlig men jeg hørte på Dido...