Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 7723
Hei.

Har inntatt rundt 15 stk 2 mg rivotril fordelt på 3-4 dager nå.

Det kom opp en uventet kjøretur på 3 timer i morgen, og jeg veit at det ikke er ansvarlig av meg å kjøre og jeg ville ikke gjort det om jeg kunne avoida det.

Jeg føler meg relativt fin, men som kjent så sitter jo effekten av rivotril i kroppen en god stund.

Det jeg lurte på om det er noen metoder for å få renska kroppen så jeg blir litt klarere i toppen? Har tatt en del kosttilskudd, drekki en god del tropisk nekter og inntatt menger med vann.

Merker ikke så mye til rusen, men har jo en treg reaksjonsevne og surrer litt og ikke minst dårlig hukommelse, og mumler en del med ordene.

Setter pris på svar, da jeg har lite lyst til å miste lappen eller evt skape en kollisjon. Men jeg har ikke noe valg, jeg må ta den bilturen.

Jeg er 99% sikker på at det kommer til å gå fint, men man veit aldri, derfor spør jeg om råd.

Setter pris på svar. Jeg er ikke ute etter moralprekener, for jeg veit at situasjonen er dønn idioti.

Takk

Har revurdert situasjonen. Setter meg ikke bak ratter hvis jeg ikke er i stand til det. Men setter pris på innspill.
Sist endret av Tombstonez; 7. desember 2014 kl. 22:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du ber meg om å ikke gi deg en moralpeken mens du hardnakket sier at du SKAL ut å kjøre bil ruset og jævlig,tosk.
Folk som deg dreper i trafikken hver dag.
Rektor
Trådstarter
Har bestemt meg for å ta taxi istedet. Ferdig med saken.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Sitat av Progyt Vis innlegg
Har bestemt meg for å ta taxi istedet. Ferdig med saken.
Vis hele sitatet...
Veldig lurt
Kan tippe det tar 4-5 dager før det er ut av systemet hvis du kun har spist de 15.
likevel hadde det vært interessant å vite hvordan man får rusmidler raskere ut av kroppen. Men det er vel besvart i tonnevis av tråder tidligere.
Rektor
Trådstarter
Sitat av greatness Vis innlegg
Kan tippe det tar 4-5 dager før det er ut av systemet hvis du kun har spist de 15.
Vis hele sitatet...

Kan si at jeg har en del erfaring med Rivotril, og kjenner på kroppen/hue når jeg er relativt sober igjen. Er snakk om Rivotril fra finland, ikke roche, om det har noe å si. Synes de virker litt svakere, men usikker.

Sitat av villsvin Vis innlegg
likevel hadde det vært interessant å vite hvordan man får rusmidler raskere ut av kroppen. Men det er vel besvart i tonnevis av tråder tidligere.
Vis hele sitatet...
Kan si det at det hjalp greit å drikke 2 liter tropisk nekter, en del vann og ta kosttilskudd av forskjellige varianter, heiv innpå en god del havregryn i tilegg og tok meg en gåtur i kulda.
Sist endret av Tombstonez; 8. desember 2014 kl. 16:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er KUN to ting som kan fjerne slike stoffer fra kroppen!

-Den ene er liv. Altså døde mennesker omsetter slike stoffer dårlig. Så punkt 1 er at du må leve, noe jeg regner med ikke er noe problem.

-Dem andre er tid. Du kan spise eller drikke hva du vil, det hjelper fint lite! Hvis det da ikke har en motgiftfunksjon, noe det ikke er snakk om her... Og skulle du tenke på "detox"-kur, så er det bare en feit lommebok eller bankkonto den hjelper mot! Altså du må vente på levra har brutt ned skiten.

Ellers mener jeg, at det er ikke så lurt å ta slike stoffer i rekreasjonssammenheng. Slikt mener jeg en kun bør ta i samråd med en lege. Og her har vi et uheldig eksempel, på kniper slik bruk kan føre en opp i. Når en ser bort i fra "lovens lange arm". Men med drosje eller kollektivtransport er egentlig det eneste du kommer fra denne situasjonen med æra i behold. Lykke til!
Rektor
Trådstarter
Sitat av amdb73 Vis innlegg
Det er KUN to ting som kan fjerne slike stoffer fra kroppen!

-Den ene er liv. Altså døde mennesker omsetter slike stoffer dårlig. Så punkt 1 er at du må leve, noe jeg regner med ikke er noe problem.

-Dem andre er tid. Du kan spise eller drikke hva du vil, det hjelper fint lite! Hvis det da ikke har en motgiftfunksjon, noe det ikke er snakk om her... Og skulle du tenke på "detox"-kur, så er det bare en feit lommebok eller bankkonto den hjelper mot! Altså du må vente på levra har brutt ned skiten.

Ellers mener jeg, at det er ikke så lurt å ta slike stoffer i rekreasjonssammenheng. Slikt mener jeg en kun bør ta i samråd med en lege. Og her har vi et uheldig eksempel, på kniper slik bruk kan føre en opp i. Når en ser bort i fra "lovens lange arm". Men med drosje eller kollektivtransport er egentlig det eneste du kommer fra denne situasjonen med æra i behold. Lykke til!
Vis hele sitatet...

Kunne ikke vært mer enig! Ville aldri satt meg bak rattet rusa! Men nå var det snakk om noe veldig alvorlig, alvorlig nok til at det kostet meg 6000 kr i taxi.
Rivotril tar mye lengre tid for kroppen å bryte ned enn de fleste andre stoffer. Halveringstiden er 18–50 timer (veldig individuelt med andre ord). Hvis vi sier at det er 30 timer for deg, og at du tok 30mg samtidig på dag 2 for enkeltenhetsskyld, vil du ha 15mg i kroppen etter 30 timer. 7,5mg etter enda 30 timer. Så dette er nok sporbart i godt over en uke.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Rivotril tar mye lengre tid for kroppen å bryte ned enn de fleste andre stoffer. Halveringstiden er 18–50 timer (veldig individuelt med andre ord). Hvis vi sier at det er 30 timer for deg, og at du tok 30mg samtidig på dag 2 for enkeltenhetsskyld, vil du ha 15mg i kroppen etter 30 timer. 7,5mg etter enda 30 timer. Så dette er nok sporbart i godt over en uke.
Vis hele sitatet...
Feil, Rivotril kan spores i urin opptil fem uker etter inntak.
Samme med valium.
Vil du ha en kilde så kan du spørre autorisert helsepersonell.
Så bra du bestemte deg for å ta taxi istedenfor!

Tror forressten det beste man kan gjøre for å få ting raskere ut av systemet,
er å trene. Tror de fleste stoffer blir lagret i fettvevet, og da vil det å forbrenne få det fortere utav kroppen.
Sitat av lyselilla Vis innlegg
Så bra du bestemte deg for å ta taxi istedenfor!

Tror forressten det beste man kan gjøre for å få ting raskere ut av systemet,
er å trene. Tror de fleste stoffer blir lagret i fettvevet, og da vil det å forbrenne få det fortere utav kroppen.
Vis hele sitatet...
Godt at TS tok vettet fatt og bestilte taxi.

Samtidig merker jeg meg en kommentar fra ovennevnte. Spent på hva du mener med ting,, droger du sikter til? THC lagres i fettvevet; (ref. utallige faglige artikler) men kan ikke finne dokumenterbart dokumentasjon på at Rivotril kan spores i fettvevet. Individuelt eller ikke, klonazepam er ute av kroppen etter maksimalt to uker.

Men still, om det finnes metoder, så kom med det!
Sist endret av $pliffeN; 8. desember 2014 kl. 22:33. Grunn: Skrive "Leif" :)
Sitat av $pliffeN Vis innlegg
Godt at TS tok vettet fatt og bestilte taxi.

Samtidig merker jeg meg en kommentar fra ovennevnte. Spent på hva du mener med ting,, droger du sikter til? THC lagres i fettvevet; (ref. utallige faglige artikler) men kan ikke finne dokumenterbart dokumentasjon på at Rivotril kan spores i fettvevet. Individuelt eller ikke, klonazepam er ute av kroppen etter maksimalt to uker.

Men still, om det finnes metoder, så kom med det!
Vis hele sitatet...
Er ganske sikker på at Rivotril og de fleste(vist ikke alle) benzoer kan spores i fettvevet. Har dog ingen kilder på det som er verdt å poste her, fant ikke noen faglige artikkler på google heller.
Sitat av $pliffeN Vis innlegg
Godt at TS tok vettet fatt og bestilte taxi.

Samtidig merker jeg meg en kommentar fra ovennevnte. Spent på hva du mener med ting,, droger du sikter til? THC lagres i fettvevet; (ref. utallige faglige artikler) men kan ikke finne dokumenterbart dokumentasjon på at Rivotril kan spores i fettvevet. Individuelt eller ikke, klonazepam er ute av kroppen etter maksimalt to uker.

Men still, om det finnes metoder, så kom med det!
Vis hele sitatet...
Med stoffer mente jeg droger, ja.
Og nei, har ikke noe dokumentasjon på det,
har det fra en dokumentar eller tidsskrift e.l.
Litt derfor jeg skrev tror,siden jeg ikke husker helt hvor jeg har det fra og derfor ikke kan vise til en spesifikk kilde.
Sitat av Facemelter Vis innlegg
Feil, Rivotril kan spores i urin opptil fem uker etter inntak.
Samme med valium.
Vil du ha en kilde så kan du spørre autorisert helsepersonell.
Vis hele sitatet...
Det betyr ikke at bloodshoteyes har feil bare på grunn av at clonazepam KAN spores i urin i opptil 5 uker, det han snakker om er halveringstiden på den aktive metabolitten og hvor lenge man MINST må regne med å være "påvirket" etter en slik dosering. Hvis du påstår at det er feil at man kan spore det i minst en uke etter man har tatt 15-30mg så må du nesten begrunne det med mer enn at "man kan spore det i urinen i opptil 5 uker"- noe som forøvrig er uinteressant i denne diskusjonen da jeg tolker den slik at det handler om å forminske effekten, altså det motsatte av det man gjør når man feks drikker grapefruit juice for å forlenge effekten/øke konsentrasjonene i blodet.

Tl;dr halveringstid er ikke synonymt med hvor lenge det er sporbart i urinen.
Sist endret av Hater; 9. desember 2014 kl. 01:13.
Sitat av Hater Vis innlegg
Det betyr ikke at bloodshoteyes har feil bare på grunn av at clonazepam KAN spores i urin i opptil 5 uker, det han snakker om er halveringstiden på den aktive metabolitten og hvor lenge man MINST må regne med å være "påvirket" etter en slik dosering. Hvis du påstår at det er feil at man kan spore det i minst en uke etter man har tatt 15-30mg så må du nesten begrunne det med mer enn at "man kan spore det i urinen i opptil 5 uker"- noe som forøvrig er uinteressant i denne diskusjonen da jeg tolker den slik at det handler om å forminske effekten, altså det motsatte av det man gjør når man feks drikker grapefruit juice for å forlenge effekten/øke konsentrasjonene i blodet.

Tl;dr halveringstid er ikke synonymt med hvor lenge det er sporbart i urinen.
Vis hele sitatet...
Klonazepam har ingen aktive metabolitter. Det har derimot en inaktiv metabolitt som kan spores i urin, 7-aminoklonazepam. Her er en kilde som sier det kan spores i 2-3 uker etter gjentatt bruk (noe som jeg antar også gjelder om du tar store doser i en kort periode, slik som her 30mg på 3 dager): http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22819278