Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 505
Hei,
Tenkte jeg skulle bestille meg en server derfra men lurer på om noen har testet de?
Er det gode?
Etter som de er såpass annerkjente og store, så vil jeg tro de holder en bra standard ja.
Har spillt en del på gameservers.no sine cs servere, og de virker knall!
Fungerte fint for meg, gikk greit med custom mods også.
Opplevde nedetid en gang iløpet av det året jeg hadde serveren ståendes, men det var scheduled maintenance, så var allerede annonsert på sidene deres at det ville komme..
Ok, har kjøpt en server for 1 mnd. nå så skal jeg se.
Takk for svar!
hatt 6 servere der, har opplevd noe nedetid men er de beste jeg har vært borti til nå
Kjøpte meg en server der for 1 uke siden ca, hva jeg opplevde da var at da jeg satt inn amx
som jeg har gjort mange ganger før så funka det ikke. Jeg har en venn fra USA som hjalp meg han har server selv fra GS den funker helt fint den også men min funka bare ikke. Så jeg kontaktet GS. Og de skulle hjelpe det de gjorde var å sletta alt på serveren min, de lagde bare et helvette og de foregikk i en uke. Men så var det endelig en som tok tak og hjalp meg. Da fikk jeg refundert pengene og har fortsatt serveren min. Hold deg unna Richard Kayne. -.- drittsekk. men ellers er jeg svært fornøyd. Har hatt servere der før også. Og det er tilbud nå 20 slot for 20$

masse feil xD
kan si det enkelt..

når jeg spillte cs for 2 år sia, så leide vi alltid herfra..
var de beste når du spiller mot andre land.
spillte med våres clan medlemer fra slovenia i clanen Lost-Soldiers.

så kjøp derfra det er gode på servere